Sisään laukeaminen? Mies ihmettelee.
Muija kävi syksyllä vieraissa joten sen jälkeen on sinkkuelämää vietetty. Olen sen jälkeen deittaillut jokusta naista, joista useampi on käyttänyt ehkäisyä. Ehkäisyä käyttävät naiset ovat halunneet sukukalleuteni kyselemättä ilman sukelluspukua sisäänsä ja kun olen kysynyt mihin saan tulla on vastaus ollut "sisään". Tuntuuko naiset miehen sisään laukeaminen hyvältä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ei se sperma ole siinä se juttu, vaan kun mies painaa loppuun asti, penis on suurimmillaan ja purkautuu usein sykähdellen. Tulen usein itsekin samalla kun tuntuu niin hyvältä.
Käyttäkää pliis kuitenkin kondomia, satunnaissuhteet ilman suojapukua altistavat sukupuolitautien ja ei-toivotun raskauden lisäksi vielä kohdunkaulansyövälle.
Juuri näin. Minä tunnen kun mies laukeaa ja survaisee vielä kerran, niin että lähärissä luistan parikymmentä senttiä sängessä pääpuoleen päin. Ei siinä tohinassa kyllä sperma suihku tunnu, mutta tietoisuus siitä että sellaisen juuri sillä hetkellä saa on todella juhlavaa ja viimeistää se se tietoisuus laukaiseen orkun. Se orkku sitten kyllä suorittaa loppulypsyn miehelle.
Näin minulla ja siksi en oikein tykkää satunnaispanoista (kortsun kun vaadin niissä) latistaa tunnelmaa kun on jo etukäteen tiedossa ettei sieltä mitään heru, vaikka kuinka lypsäisi. Ei tule sitä taivaallista astutetun olotilaa, jota minä kaipaan,
Tuntuu tietysti! Sykkiminen ja peniksen suurentuminen ja kovettuminen, ihanan tuntuista! Sen lisäksi lopuksi on usein sellaista tosi kiihkeän eläimellistä se pano ja haluan kokea sen loppuun asti, se miehen laukeaminen tuntuu niin hyvältä että usein laukean siinä itsekin automaattisesti.
Kuitenki; mulle tää tuntuu miehen laukeaminen hyvältä ja kiihottavalta vaan kun olen vakaassa parisuhteessa ja tunteita on, muuten pikkusen ällöltä kaikki se sperma ja muu. Joskus tällaiseen sortunut ja en kyllä enää lähtis vaikka itellä ollu kierukka et raskauden riskiä ei käytännössä ja mieskin ollut tuttu silleen ettei mikään baaripoka.
N45
Naiset ei ikinä tunnusta, että tykkäävät saada jo ekana iltana lastin sisään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ettii lapselleen isää.
Täältä löytyy palstan ihanat naiset isäehdokas teille jos on tarvetta 😉
Onko varaa myös elatusmaksuihin?
Mä tykkään kun mies tulee lopuksi vaikka reisilleni tms. En tykkää tunteesta kun sperma valuu pikkareihin lähituntien ajan, jotenkin sotkuinen fiilis. Reisiltä tai kasvoilta tms se on helpompi pyyhkiä, suusta puhumattakaan kun saa nieltyä.
Se tunne kun mies saa sykähdellen, on tottakai kiva, tulee se sit sisään tai käteen tai mihin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni elätän kersat, jotka olen itse tähän maailmaan tykittänyt. Kortsut kuuluu homoille, oma pamppuni ei kumia kaipaa.
Jännä, että kaveri kuitenkin olisi matkalla kuoppaan juuri sillä mitä entisaikaan tietämättömänä kutsuttiin "homojen taudiksi" :/
Eipä tosin pelkoa, että tuon kaverin pamppu "pääsisi" taudinaiheuttajaan kiinni kuin yleisessä vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei nämä naiset huijanneet sinua ja halunneetkin tulla raskaaksi? Oletko miettinyt tautien mahdollisuutta? Muistathan että joudut elättämään lasta jonka olet siittänyt vaikka sinulle olisikin valehdeltu ehkäisystä? Nyt miehet. Vähän valoja päälle.
Juuri tätä itsekin ajattelin näin miehenä. En kyllä satunnaisten kumppanien kanssa olisi huolehtimatta itse ehkäisystä. Tosin ei muutenkaan ole satunnaiset panot koskaan kiinnostaneet.
Mielikuvien toiveet ovat yleensä sen mukaisia kuin niitä synnyttäneet tosiasiat. Yhdyntä on aina ollut sellaista, että molempien elimet ovat olleet paljaana ja on lauettu sisään.
Kulttuuri on tuonut muitakin vaihtoehtoja, mutta ne ovat olleet uusia ja nopeita muutoksia, jotka hitaasti muuttuva geeniperintö helposti sivuuttaa. Me yleensä tahdomme samoin kuin luolaihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Säkö annoit tyttöystävälle lähtöpassit, kun kävi hakemassa inspiraatiota tai oppia muualta? Outo oot, minä olisin vaatinut luvan käydä vastavuoroisesti jonkun kivan vosun luona.
Kumpi lopetti seksin vaimon vieraissakäynnin jälkeen? Jos se oli vaimo, joka oli saanut parempaa, ymmärrän. Jos se olit sinä, olet tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ollaan jo alkamassa seksiin ja mies kertoo, ettei ole kumia tai ei halua seksiä sellaisen kanssa, väitän ettei enemmistö naisista ei jätä seksiä kumittomuuden takia väliin.
Kyllä mä jätän. Pelkään niin tauteja ja siks ollu varovainen. Vain yksi vakipano saa päästää paljaalla spermat sisään.
Minä nautin siitä, kun pillu on aivan spermassa seksin jälkeen. Harrastan seksiä vain pitkäaikaisissa suhteissa sen jälkeen, kun mies on tehnyt sukupuolitautitestit.
Miehenä pakko kommentoida. Oon sinkku ja irtosuhteita tullut melkoinen määrä. Oman kokemuksen mukaan n. 60% naisista antais paljaalla jos en haluaisi käyttää kumia ja niistä varmaan 20% pyytänyt että voitaisko olla ilman kumia. Ja jostain syystä tuo 20% on ollut rehevämpiä tai selvästi vanhempia naisia.
Kyllä mallit kandee moksautettaa joko nieluun tai perseteikään.lumpikin löytyy naisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko miesten anatomian tuntemisen taso tosiaan olla näin heikko? Ei se siemenneste miltään tunnu. Emättimessä ei ole kovin herkkä tuntoaisti. Siellä tuntuu ainoastaan paineen tunne. Naiset ajattelevat enemmän sitä, että miehestä olisi mukava laueta sisään, eikä tavallaan keskeyttää sitä mitä on tekemässä juuri ennen laukeamista. Minua ainakin häiritsee, jos joku muuttuu, jos olen juuri laukeamaisillani.
Koulussa ei muistaakseni opetettu emätimen pohjan tuntoaistista mitään.
-Ap
Emättimen pohjassa on kyllä tuntoa. A-piste.
Kun jossa määrin tutulle naiselle sopivassa keskustelussa mainitsee, että mulla on kalussa piuhat kiinni, niin ilmeestä jo näkee, että kiinnostaa saada spermat sisään.
Jos ollaan jo alkamassa seksiin ja mies kertoo, ettei ole kumia tai ei halua seksiä sellaisen kanssa, väitän ettei enemmistö naisista ei jätä seksiä kumittomuuden takia väliin.