Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että oikeasti se eurojack-potti meni Loimaalle?

Vierailija
04.05.2018 |

Minusta tuntuu että on taas Veikkauksen mainos näin perjantaille jotta ihmiset pelaisivat entistä enemmän. Uskon kyllä että oikeasti välillä joku voittaa lotossa tms jotain, tulihan se joku lottovoittaja omalla naamallaankin esiin. Mutta tuskin niin usein mitä ilmoitetaan, ja noita Veikkauksen stooreja (jotka aina mainosmielessä julkistetaan loppuviikosta) voittajista en ole ikinä oikein uskonut...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Uskon vasta sitten kun itse voitan. :)

Onhan se aina hauskaa kun perjantaisin ja lauantaisin tulee mukava pikku tarina Veikkaukselta, joka saa ihmiset haaveilemaan entistä enemmän ja syytämään rahaa lottoon.

Vierailija
2/22 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa Veikkauksen vaikutusvalta ulottuu koko Euro-alueelle.

Vierailija
4/22 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hämärää tuossa kyllä on.

Vierailija
5/22 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin isojen summien liikendintä kyllä huomataan. Ja huomataan myös jos ei ole liikkunut.

Vierailija
6/22 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä lippujahan oli alunperin viisi. Nyt väitetään, että osallistujia oli neljä ja viides lippu jaettu heidän kesken.

https://yle.fi/uutiset/3-10191675

Itse epäilen, että viidennelle on käynyt "huonosti".

Vierailija
7/22 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitään ette voi (=

Antakaa nyt täysivaltaisten ja -ikäisten puuhata keskenään mitä haluavat. Niin kauan kuin ei mitään lakeja rikota niin: Mitä se kenellekään muulle kuuluu!

:D

Vierailija
8/22 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostemppu, mikä mainostemppu. Noin viikko sitten kirjoitin täällä, että kyse on mainostempusta, niin sitten heti löytyikin voittajat.

Jos ne ovat olemassa, niin niille maksettiin pari milliä lisää, etteä pihtaavat sitä tietoa.

Muistakaa tämä, sitten kun joku noista paljastaa totuuden.

Vierailija
9/22 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana laittaa joku  lotto vetämään aina käydessäni  jossain muualla kuin kotipaikkakunnalla.Eli  jos joskus jossain Pihtiputaalla joku  voittaa ison potin, oikeasti  voittaja saattaakin olla ohikulkumatkalla ollut helsinkiläinen. Eli  se voitto on voinut mennä jonnekin Loimaan liki kun joku maalainen on tehnyt viikon ostokset Loimaan Prismassa ja laittanut samalla Eurojackpotin vetämään.

Itse osallistun aina Euromillions-arvontaan lomaillessani joissain niistä maista joissa sitä voi pelata.Oishan se tyhmää jättää mahdollisuus käyttämättä.

Vierailija
10/22 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä lippujahan oli alunperin viisi. Nyt väitetään, että osallistujia oli neljä ja viides lippu jaettu heidän kesken.

Kuule tyhmeliini, Veikkauksen järjestelmä ei anna jakaa kimppalappua neljään osaan. Siksi  viisi osuutta vaikka on neljä  pelaajaa. Luulo  ei ole tiedon väärti.

Vierailija
11/22 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon.

Vierailija
12/22 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en usko tuohon jättipottiin.

Vierailija
13/22 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että joka kerta kun ilmoitetaan että lotosta meni voitto sinne, tänne ja tuonne... :) Uskon että välillä joku voittaa, ja jos esim Lotossa iso päävoitto on jakaantunut vaikka kolmeen eri kaupunkiin, niin uskon että yksi on oikea ihminen ja kahta muuta ei ole olemassakaan..

Vierailija
14/22 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitto meni kuunatseille. Kesti hetken tulla sitä noutamaan.

Vierailija
15/22 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nämä muutti pois Loimaalta ennen kuin lunastivat rahat

Vierailija
16/22 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi muuten olla totta.

Vierailija
17/22 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti!

Se olisikin tosi järkevästi tehty.

Vierailija
18/22 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäni oli viitisen vuotta sitten noin 5 hengen porukassa, joka voitti lotossa pääpotin eli noin 10 milj. euroa. Peli oli pelattu muistaakseni Vantaalla, mutta voittajat asuivat ainakin Riihimäellä ja Hämeenlinnassa. Silti hehkutettiin, että voitto meni Vantaalle.

Vierailija
19/22 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikapelin voi jakaa kahteen, viiteen tai kymmeneen osaan. Me ostetaan silloin tällöin viisi lappua sillä ajatuksella, että jokaiselle perheenjäsenelle yksi ja viides sitten perheen yhteinen, lapset ovat täysi-ikäisiä. Olen aika varma, että tässä on kyseessä juuri nelihenkinen perhe tai muu vastaava yhteisö, jossa kaikki ovat aikuisia. Neljään osaan sitä ei ole tehty, koska ei voi tehdä.

Mulla ei ainakaan ole mitään syytä epäillä, etteikö lottovoitot menisi oikeille voittajille. Se, ettei tunne ketään voittajaa, ei takaa mitään, sillä koska voitonki todennäköisyys on pieni, niin voittajan todennäköisyyden tunteminenkin on aika pieni. Itse tiedän yhden tyypin, jonka 70-luvulla väitettiin voittaneen päävoiton. Ihan laskemalla veikkauksen liikevaihdon ja maksettujen voittojen määrän voi normaalilla matikkapäällä laskea, että ko. pulju tuottaa voittoa vaikka kaikki voitot lunastettaisiin. Mutta ovathan he julkisesti ilmoittaneet, että voittoja jää aika paljon kokonaan lunastamatta.

Vierailija
20/22 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setäni oli viitisen vuotta sitten noin 5 hengen porukassa, joka voitti lotossa pääpotin eli noin 10 milj. euroa. Peli oli pelattu muistaakseni Vantaalla, mutta voittajat asuivat ainakin Riihimäellä ja Hämeenlinnassa. Silti hehkutettiin, että voitto meni Vantaalle.

Näinpä. Itse osti lapun kerran Kälviältä. Ikinä en ole siellä asunut eikä mitään sukua koko alueella, kunhan ajoin ohi ja pysähdyin tankkaamaan ja kahville siellä, muistaakseni St1:llä. Nauroin vielä kassalle, että siinä se tulee sitten ihmettely, että kuka voitti ja tää voitto meneekin oikeasti ihan eri puolelle Suomea. Myyjä sanoi, että kyllähän sitä kylällä varmasti kyräillään, mutta aika paljon heillä käy ohikulkijoita. Voitin sillä lapulla jotain suunnilleen kympin.