Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua löytämään lahko/kirkkokunta, jossa voisin viihtyä

Vierailija
04.05.2018 |

Mitään vertailuja en ole mistään löytänyt ja muinainen City-lehtikin on kuopattu (siellä oli joskus yllättävistäkin aiheista juttuja), joten kysyisin, mikä kristillinen lahko tai muu kirkkokunta sopisi minulle.

En tunne aikuisiältäni uskovaisia; teininä ja parikymppisenä tunsin kylläkin, joten en voi keneltäkään henkilökohtaisesti kysellä. Toivoisin sellaista, että Vanhan Testamentin merkitystä painotettaisiin voimakkaasti ja kaikkea ihmisen keksimää osuutta olisi vähemmän sekä ote olisi älyllinen ja pohdiskeleva sekä siellä olisi mahdollisuus oppia lisää Raamatusta syvällisesti sekä tavata ihmisiäkin. Konservatiivisuus ja perinteisyys olisi hyvä asia, mutta henkilöpalvonta ja ihmisen jälkikäteen keksimät rajoitukset tai ylimääräinen helvetillä pelottelu tuntuvat vääriltä.

Haluaisin myös löytää puolisonkin, mutta sekin lienee niissä piireissä mahdottomuus, jos on itse nainen ja yli kolmenkymmenen iältään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä ap saat aina poistettua itsellesi epämieluisat viestit ihan hetkessä? Normaalisti se ei onnistu kuin pitkällä viiveellä. Olet ilmeisesti töissä palstalla?

Vierailija
22/22 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä ap saat aina poistettua itsellesi epämieluisat viestit ihan hetkessä? Normaalisti se ei onnistu kuin pitkällä viiveellä. Olet ilmeisesti töissä palstalla?

En ole töissä palstalla. Ne viestit ilmestyvät aina niin äkkiä, että itse oon epäillyt modeja (!) niiden kirjoittajiksi. Pakkohan ne on pyytää poistettaviksi, kun ne eivät liity aiheeseen mitenkään.

Kaikki ihmiset ovat kokonaisuuksia ja onhan minulla ne omat kipukohtani. Mutta tuntuu pahalta, kun aletaan aina sohia aiheen vierestä, jos yritän miettiä joitain ratkaisuja elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi