Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisarvosi 1-10 palstan kriteereillä?

Vierailija
04.05.2018 |

Itsellä 5 luokkaa. Olen köyhä sinkku mutta sentään opiskelen enkä ole yyhoo. Normaalipainoinen. Silmät ovat vähän liian lähellä toisiaan. En ole julkkis (julkisuus vähentää pisteitä)

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sit 8? Akateeminen loppututkinto, 3 lasta saman miehen kanssa ja vieläkin ollaan naimisissa. Okt Espoossa ja 2 autoa pihassa. Vakituinen työ. Ei tatuointeja enkä polta. Vähennystä siitä, että puoliso on suomenruotsalainen ja en oo julkkis. Mies on kyllä verokalenterissa vuosittain, lasketaanko se?

Vierailija
2/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nelosen luokkaa. Ekonomin tutkinto, rivarinpätkä, 1 lapsi, koira, auto. En polta enkä juo. Mutta iso miinus: ahdistuneisuushäiriö ja toistuva masennus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin siinä viitosen korvilla. Kesäkuun taitteessa ihmisarvoni laskee kakkosen tietämiin.

t. opettaja

Vierailija
4/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin 2.

Viiskymppinen työssäkäyvä nainen, jolla normaali koti ja perhe. Ei suurempia terveys- tai muita ongelmia.

Palstakriteereillä ihan täysi omahyväinen paska.

Vierailija
5/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 - työtön, mielenterveysongelmainen, erakko, matalasti koulutettu, lapseton.(En koe olevani kuitenkaan wt, hyvinä puolina terveelliset elämäntavat, hoikkuus, liikunnallisuus, suvaitsevuus ja sydämen sivistys.)

Vierailija
6/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 4. Amk-opinnot kesken, äitiyslomalla, mutta sunnuntaitöissä. En ole naimisissa lapsen isän kanssa, mutta yhdessä kuitenkin. Lähiössä asuminen, asperger ja tatuointi laskevat pisteitä.

Vierailija
7/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen luokkaa. Olen 16-vuotias raivostuttava punavihreä teinitär, jonka pisteet suvakkihuoruutensa ansioista laskevat heti alkuun kohti lounasta. Olen myös vegaani, joka mammojen mielestä on pelkkää turhantärkeää ituhippeilyä. Saan vähän hyvitystä päihteettömyydestäni, mutta toisaalta pointseja miinustetaan siitä, että en unelmoi lapsiperhearjesta ja rakastan Jenni Vartiaista. Kånkenin reppu on viimeinen naula arkkuun.

Vierailija
8/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä noin 2.

Viiskymppinen työssäkäyvä nainen, jolla normaali koti ja perhe. Ei suurempia terveys- tai muita ongelmia.

Palstakriteereillä ihan täysi omahyväinen paska.

Mä sanoisin et oot 10.

Vierailija
9/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelosen luokkaa. Olen 16-vuotias raivostuttava punavihreä teinitär, jonka pisteet suvakkihuoruutensa ansioista laskevat heti alkuun kohti lounasta. Olen myös vegaani, joka mammojen mielestä on pelkkää turhantärkeää ituhippeilyä. Saan vähän hyvitystä päihteettömyydestäni, mutta toisaalta pointseja miinustetaan siitä, että en unelmoi lapsiperhearjesta ja rakastan Jenni Vartiaista. Kånkenin reppu on viimeinen naula arkkuun.

Älä unohda intoasi pestä jauhenlihaa sekä tarvetta hankkia Vantaalta Munsalan kansallispuku.

Vierailija
10/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

-koulut kesken, ei peruskoulun jälkeistä tutkintoa, ei koulussa nyt (hakenut olen)

-ei työkokemusta

-alkoholisti, sekakäyttäjä  satunnaisesti

-kroonisesti syömishäiriöinen

-kymmeniä sairaalakäyntejä tai osastojaksoja

-ihmissuhteita ei mitenkään rajattomasti

-ei vakavia suhteita, ei lapsia

-impulsiivinen

+kaunis 20v nainen

+yritystä on saada elämä kuntoon

Vierailija
11/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2

amiksen käynyt yksinhuoltaja, minulla on tatuointi, lapsella muotinimi, teen ruoaksi makaroonilaatikkoa ja joskus jopa ranskalaisia ja nakkeja, omistan isohkon koiran, asun vuokralla kerrostalossa, sisustuksessa mikään ei sovi yhteen koska kaikki on kirpputorilta tai sukulaisilta, en käytä facebookia ja instagram ei ole julkinen joten varmaan joku outo hullu, olen normaalipainoinen mutta mitäänsanomattoman näköinen, annan lapsen syödä karkkia.

Vierailija
12/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, keski-ikäinen, mt-ongelmainen, syrjäytynyt, työtön, mutta korkeakoulutettu, normaalipainoinen ja täysin raitis 

Vierailija
13/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanon olevani akateeminen ja asuvani Espoossa, se on tilanteesta riippuen 10 tai 0.

Vierailija
14/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on vaan 2-4 :D, kyllä on kovat kriteerit nyky-yhteiskunnassa, epäonnistua ei saa

Vierailija
15/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Olen maanis-depressiivinen, rupsahtanut nelikymppinen, tupakoiva, jonkinverran alkoholia käyttävä, työtön...

Vierailija
16/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin nolla.

AMK-tutkinto, matalapalkkatyö, ylipainoa, autoimmuunisairauksia, sinkku, vela, vegaani, selibaatissa jo useita vuosia. Hajusteyliherkkyys ja suuri rakkaus minimalismia kohtaan ja koti sen mukainen. Himosiivooja. Kaksi kissaa lemmikkinä. Introvertti. Sauvakävely ja uinti harrastuksena. En omista TV:tä.

Vierailija
17/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisarvo on asia joka periaatteessa  kuuluu jo lähtökohtaisesti,  aivan  jakamattomasti ja ilman mitään sen kummempia  siihen liittyviä 'pisteytyksiä' KAIKILLE ja jokaiselle ihmiselle.

Vierailija
18/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä on vaan 2-4 :D, kyllä on kovat kriteerit nyky-yhteiskunnassa, epäonnistua ei saa

Tässä ketjussa on kyse palstan kriteereistä, ei yhteiskunnan.

Vierailija
19/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisarvo on asia joka periaatteessa  kuuluu jo lähtökohtaisesti,  aivan  jakamattomasti ja ilman mitään sen kummempia  siihen liittyviä 'pisteytyksiä' KAIKILLE ja jokaiselle ihmiselle.

Joojoo. Oot 10.

Vierailija
20/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

YH-äiti, joka kamppailee mielenterveysongelmien kanssa. Olen työtön, mutten saa edes työttömyyskorvausta. Hain toimeentulotukea. Olen opiskellut verovaroilla kalliin maisterintutkinnon, mutten pysty sen edellyttämiin töihin mielenterveydellisistä syistä. Olen koko yhteiskunnalle pelkkä rasite ja lapsenikin elämän olen tuhonnut.