Ihmisarvosi 1-10 palstan kriteereillä?
Itsellä 5 luokkaa. Olen köyhä sinkku mutta sentään opiskelen enkä ole yyhoo. Normaalipainoinen. Silmät ovat vähän liian lähellä toisiaan. En ole julkkis (julkisuus vähentää pisteitä)
Kommentit (55)
0. Mt-ongelmainen, läski (vyötärö 90 cm), tissitön (aa-kuppi), sinkku (koska en saa ketään), huonopalkkainen työ (1700 e/kk), kasvissyöjä, mopsin omistaja, seksikumppaneita 30, ruma, sosiaalista elämää ei ole, fanitan Kardashianeja, huono yleistieto...
2-3
-yh
-vuokra-asuja
-koti lähiössä
-koiria
-vain amistasoinen koulutus
-tissuttelen toisinaan
-lievä ylipaino
-sekasyöjä
+en polta
+ei tatskoja
+taidan yhdyssanat ja muunkin kieliopin
+vakituinen (joskin huonosti palkattu) työ
Jaa-a, mietitäänpä. Olen suurituloinen vantaalainen yh, joka sattui saamaan syntymälahjakseen kermaisen takapuolen. Mulla on vain amk-tason tutkinto, olen ylipainoinen ja mulla on Venäjältä tuotu rescue-koira. Ei taida paljoa ropista pisteitä? :D :D
Helsinkiläinen, pienipalkkainen yh, jonka kielioppitaidot on hakusessa. En lähde edes arvailemaan pisteitä. Yhtä monta miinuspistettä kuin ylipainokiloja? Tatuointeja ei sentään ole. En tiedä saako ASOsta miinusta vai plussaa? Ja saattaisin tarvittaessa antaa lapsen syödä jo kaupassa jotain.
Ehkä +-0. ?
Varmaan 9-10 tai 1-2 riippuen keneltä kysyy.
Akateeminen, keskijohtoa, verolistoilla, avioliitossa, komea, pitkä, urheilullinen, puhun neljää kieltä sujuvasti, kasvissyöjä, en omista autoa, harrastan mm. maantiepyöräilyä.
Ykkönen. Yh, kroonisesti masentunut, osa-aikatyössä, kanditutkinto, 5 kiloa ylipainoa, pari tatuointia. Plussaa on ehkä se etten käytä alkoholia.
Taitaa olla 1 luokkaa:
- yksinhuoltaja
- lähes viisikymppinen
- velaton
- ylipainoa 10 kiloa
- alapääkarvoitus
- työssä, mutta ei hyvin palkattu
Että phyi vaan, mutta itselleni olen hyvä juuri sellaisena kuin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisarvo on asia joka periaatteessa kuuluu jo lähtökohtaisesti, aivan jakamattomasti ja ilman mitään sen kummempia siihen liittyviä 'pisteytyksiä' KAIKILLE ja jokaiselle ihmiselle.
Joojoo. Oot 10.
Et siis ymmärtänyt mitä sanoin ?
Ehkä 2-3.
Sairaaloisen lihava, ei akateeminen, työtön, ykköseltä pelastaa se että en polta, juo tai omaa tatuointeja, enkä ole enää yh vaan pitkään ollut naimisissa (lapsia tosin kahdelle eri miehelle josta iso miinus).
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen, keskijohtoa, verolistoilla, avioliitossa, komea, pitkä, urheilullinen, puhun neljää kieltä sujuvasti, kasvissyöjä, en omista autoa, harrastan mm. maantiepyöräilyä.
No sinähän olet ketjuihin vastaajien enemmistöä, kaikilla täällä jotka eivät ole äärimmäisen köyhiä, on suuri omaisuus ja tulot, ja sanovat etteivät tunne itseään rikkaaksi, korkeintaan kohtuullisesti toimeentulevaksi kun ei ole ihan sitä miljoonaa vielä tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisarvo on asia joka periaatteessa kuuluu jo lähtökohtaisesti, aivan jakamattomasti ja ilman mitään sen kummempia siihen liittyviä 'pisteytyksiä' KAIKILLE ja jokaiselle ihmiselle.
Joojoo. Oot 10.
Et siis ymmärtänyt mitä sanoin ?
Älä viitsi jeesustella.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta.
Tosin tällä palstalla on oma logiikkansa.
Pyöreä nolla!
Ruma, läski, työtön mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinähän olet ketjuihin vastaajien enemmistöä, kaikilla täällä jotka eivät ole äärimmäisen köyhiä, on suuri omaisuus ja tulot, ja sanovat etteivät tunne itseään rikkaaksi, korkeintaan kohtuullisesti toimeentulevaksi kun ei ole ihan sitä miljoonaa vielä tilillä.
Koen itseni hyvätuloiseksi, en suurituloiseksi. Suomen verotus pitää huolen, että rikastumaan ei pääse. Vuosibonuksista meni verottajalle vähän yli 50 %.
Ehkä 1-2.
Sairaalloisen ylipainoinen, ruma, mielenterveysongelmia, ei sosiaalista elämää, ei lapsia, työtön.
En kuitenkaan polta tai juo. Olen naimisissa.
10+ korkeastikouluttautunut kv yrityksen työmyyrä, innovaattori ja promoottori joka maksaa veroja korkeimman tulokymmenyksen mukaan ja joka ei käytä julkisia ilmaispalveluja.
0
Ylipainoinen
Kohta 50v nainen
Työtön
Huono ihminen monen tutun mielestä
Masentunut sisäisesti
MUTTA
4lasta saman miehen kanssa
Maisteritutkinto
Naimisissa
Asun omakotitalossa. Meillä on rotukoira
Ei tatuointeja tai lävistyksiä(korvakorut on)
9. Lapseton, hyvätuloinen ja jykeväleukainen 187 cm mies.
En ole julkkis, joten -1.
Ehkä jotain 3-5 eli heikko.