Ihmisarvosi 1-10 palstan kriteereillä?
Itsellä 5 luokkaa. Olen köyhä sinkku mutta sentään opiskelen enkä ole yyhoo. Normaalipainoinen. Silmät ovat vähän liian lähellä toisiaan. En ole julkkis (julkisuus vähentää pisteitä)
Kommentit (55)
Ehkä nelosen luokkaa. Ekonomin tutkinto, rivarinpätkä, 1 lapsi, koira, auto. En polta enkä juo. Mutta iso miinus: ahdistuneisuushäiriö ja toistuva masennus.
Varmaankin siinä viitosen korvilla. Kesäkuun taitteessa ihmisarvoni laskee kakkosen tietämiin.
t. opettaja
Ehkä noin 2.
Viiskymppinen työssäkäyvä nainen, jolla normaali koti ja perhe. Ei suurempia terveys- tai muita ongelmia.
Palstakriteereillä ihan täysi omahyväinen paska.
3 - työtön, mielenterveysongelmainen, erakko, matalasti koulutettu, lapseton.(En koe olevani kuitenkaan wt, hyvinä puolina terveelliset elämäntavat, hoikkuus, liikunnallisuus, suvaitsevuus ja sydämen sivistys.)
Varmaan 4. Amk-opinnot kesken, äitiyslomalla, mutta sunnuntaitöissä. En ole naimisissa lapsen isän kanssa, mutta yhdessä kuitenkin. Lähiössä asuminen, asperger ja tatuointi laskevat pisteitä.
Nelosen luokkaa. Olen 16-vuotias raivostuttava punavihreä teinitär, jonka pisteet suvakkihuoruutensa ansioista laskevat heti alkuun kohti lounasta. Olen myös vegaani, joka mammojen mielestä on pelkkää turhantärkeää ituhippeilyä. Saan vähän hyvitystä päihteettömyydestäni, mutta toisaalta pointseja miinustetaan siitä, että en unelmoi lapsiperhearjesta ja rakastan Jenni Vartiaista. Kånkenin reppu on viimeinen naula arkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä noin 2.
Viiskymppinen työssäkäyvä nainen, jolla normaali koti ja perhe. Ei suurempia terveys- tai muita ongelmia.
Palstakriteereillä ihan täysi omahyväinen paska.
Mä sanoisin et oot 10.
Vierailija kirjoitti:
Nelosen luokkaa. Olen 16-vuotias raivostuttava punavihreä teinitär, jonka pisteet suvakkihuoruutensa ansioista laskevat heti alkuun kohti lounasta. Olen myös vegaani, joka mammojen mielestä on pelkkää turhantärkeää ituhippeilyä. Saan vähän hyvitystä päihteettömyydestäni, mutta toisaalta pointseja miinustetaan siitä, että en unelmoi lapsiperhearjesta ja rakastan Jenni Vartiaista. Kånkenin reppu on viimeinen naula arkkuun.
Älä unohda intoasi pestä jauhenlihaa sekä tarvetta hankkia Vantaalta Munsalan kansallispuku.
2
-koulut kesken, ei peruskoulun jälkeistä tutkintoa, ei koulussa nyt (hakenut olen)
-ei työkokemusta
-alkoholisti, sekakäyttäjä satunnaisesti
-kroonisesti syömishäiriöinen
-kymmeniä sairaalakäyntejä tai osastojaksoja
-ihmissuhteita ei mitenkään rajattomasti
-ei vakavia suhteita, ei lapsia
-impulsiivinen
+kaunis 20v nainen
+yritystä on saada elämä kuntoon
-2
amiksen käynyt yksinhuoltaja, minulla on tatuointi, lapsella muotinimi, teen ruoaksi makaroonilaatikkoa ja joskus jopa ranskalaisia ja nakkeja, omistan isohkon koiran, asun vuokralla kerrostalossa, sisustuksessa mikään ei sovi yhteen koska kaikki on kirpputorilta tai sukulaisilta, en käytä facebookia ja instagram ei ole julkinen joten varmaan joku outo hullu, olen normaalipainoinen mutta mitäänsanomattoman näköinen, annan lapsen syödä karkkia.
2, keski-ikäinen, mt-ongelmainen, syrjäytynyt, työtön, mutta korkeakoulutettu, normaalipainoinen ja täysin raitis
Jos sanon olevani akateeminen ja asuvani Espoossa, se on tilanteesta riippuen 10 tai 0.
täällä on vaan 2-4 :D, kyllä on kovat kriteerit nyky-yhteiskunnassa, epäonnistua ei saa
0
Olen maanis-depressiivinen, rupsahtanut nelikymppinen, tupakoiva, jonkinverran alkoholia käyttävä, työtön...
Vissiin nolla.
AMK-tutkinto, matalapalkkatyö, ylipainoa, autoimmuunisairauksia, sinkku, vela, vegaani, selibaatissa jo useita vuosia. Hajusteyliherkkyys ja suuri rakkaus minimalismia kohtaan ja koti sen mukainen. Himosiivooja. Kaksi kissaa lemmikkinä. Introvertti. Sauvakävely ja uinti harrastuksena. En omista TV:tä.
Ihmisarvo on asia joka periaatteessa kuuluu jo lähtökohtaisesti, aivan jakamattomasti ja ilman mitään sen kummempia siihen liittyviä 'pisteytyksiä' KAIKILLE ja jokaiselle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
täällä on vaan 2-4 :D, kyllä on kovat kriteerit nyky-yhteiskunnassa, epäonnistua ei saa
Tässä ketjussa on kyse palstan kriteereistä, ei yhteiskunnan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisarvo on asia joka periaatteessa kuuluu jo lähtökohtaisesti, aivan jakamattomasti ja ilman mitään sen kummempia siihen liittyviä 'pisteytyksiä' KAIKILLE ja jokaiselle ihmiselle.
Joojoo. Oot 10.
0
YH-äiti, joka kamppailee mielenterveysongelmien kanssa. Olen työtön, mutten saa edes työttömyyskorvausta. Hain toimeentulotukea. Olen opiskellut verovaroilla kalliin maisterintutkinnon, mutten pysty sen edellyttämiin töihin mielenterveydellisistä syistä. Olen koko yhteiskunnalle pelkkä rasite ja lapsenikin elämän olen tuhonnut.
Oisko sit 8? Akateeminen loppututkinto, 3 lasta saman miehen kanssa ja vieläkin ollaan naimisissa. Okt Espoossa ja 2 autoa pihassa. Vakituinen työ. Ei tatuointeja enkä polta. Vähennystä siitä, että puoliso on suomenruotsalainen ja en oo julkkis. Mies on kyllä verokalenterissa vuosittain, lasketaanko se?