Miksi Sipilä, Orpo ja Terho eivät salli kiusaamilleen kansalaisilleen armomurhaa?
Kysymys sis.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ap:lle pitäisi kyllä sallia.
Onko mielestäsi oikeiston "köyhät kyykkyyn"-harjoite ok?
Miten se tähän eutanasiaan liittyy mitenkään? Teillä syrjäytyneillä ei ole mitään muuta tekemistä kuin keksiä toinen toistaan hölmömpiä salaliittoteorioita hallituksesta ja välillä "vinkkailla" nettipoliiseille. Hankkikaa nyt oikeasti elämä.
"Se on vain sanonta"
Kamoon, elä ole niin vakava pe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ap:lle pitäisi kyllä sallia.
Vinkattu nettipoliisille.
Mene sinä vaan hellapoliisiksi.
Kahvi pulputtaa, menen jahka jaksan
Loppuiko Leijona-viina jo näin aikaisin?
Hah hah
Jälleen oikeistotrollin väärä leipäpuu: jos joku vihaa Juhaa ja Petteriä, täytyy olla alkoholisti.
Tietänet, mikäli tietämystä päästä löytyy, että duunarit ja työnarkomaanit niitä pe-la tapajuoppoja on.
Joo, jännä juttu että nämä "työssäkäyvät" tai ainakin siitä netissä lesoilevat, ovat niitä joilla viinahammasta eniten kolottaa.
Itse olen todella hämmästynyt hallituksen linjasta eutanasiaan. Olisin luullut, että Sipilä ja Vartiainen olisivat halunneet työttömille eutanasian. Todennäköisesti he halusivatkin, mutta eivät saaneet enemmistöä taakseen. Eutanasiahan olisi Sipilälle oiva ratkaisu työttömille. Parempi kuin aktiivimalli.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen todella hämmästynyt hallituksen linjasta eutanasiaan. Olisin luullut, että Sipilä ja Vartiainen olisivat halunneet työttömille eutanasian. Todennäköisesti he halusivatkin, mutta eivät saaneet enemmistöä taakseen. Eutanasiahan olisi Sipilälle oiva ratkaisu työttömille. Parempi kuin aktiivimalli.
Köyhiäkin tarvitaan
Vierailija kirjoitti:
Et nyt hiffaa.
Torkkupeitto-Vartiainen haluaa tilastoja pilaamasta työttömät pois, sama se miten.
Sippen ja Orvon tilastoviilaus on vain Eu:ta varten ja edelleen haluavat säilyttää työnantajan markkinat.
Myös pupukurssien vetäjät ovat kamuja, eihän ne voi tyhjiä luokkia ohjastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhiäkin tarvitaan
Mutta moni köyhä haluaisi jo pois kyynelten laaksosta.
Juha Sipilä on lestadiolainen/rauhansanalainen. Siksi hän vastustaa eutanasiaa.
No miksi sitten kiistelette siitä?
Ettei voinut sanoa on kuraa?
Laitetaanko ei-nappi vai ei?
Jaksathan täälläkin riehua.