Kenen kirjailijan kanssa haluaisit käydä syömässä
Kommentit (74)
John Irving, Jari Tervo ja Kari Hotakainen. Kuuntelisin mieluummin heidän juttujaan, kuin juttelisin itse. Kuolleista haluaisin kuulla Väinö Linnan kertovan Tuntemattoman sotilaan kirjoitusprosessista. Lisäksi Katja Kettu ja Sofi Oksanen olisivat kiinnostavia juttukumppaneita.
Jussi Valtonen. Hänen kirjojen avulla löysin taas lukemisen kauneuden.
Laura Lindstedt, tykkäsin hänen kirjastaan Oneiron, ja vaikuttaa maailmankuvaltaan sellaiselta että olisi kiinnostavaa keskustella.
Hilary Mantelin, tosi englantini on varmaan liian yksinkertaista jotta siinä olisi järkeä.
Kaari Utrio voisi olla kiinnostava. Haluaisin keskustella hänen kanssaan hänen kirjoistaan, miten hän näkee viihdekirjallisuuden yms.
Anna-Leena Härkösen kanssa ehdottomasti, Aina olen ajatellut, että olisi ihanaa, jos hän olisi ystäväni.
J.K.Rowling. Siinä riittäis juttua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kari Hotakaisen. Tosin pelkään, että jutustelu olisi erittäin kömpelöä ja vaivaannuttavaa molemmin puolin.
Olen tavannut kerran livenä Hotakaisen ja joo, ei ole välttämättä ollenkaan hauskaa seuraa. Ne vitsikkäät puheet säästetään ilmeisesti tv-esiintymisiin.
Itse valitsisin Reijo Mäen.
Itse taas olen tavannut Reijo Mäen muutamaan otteeseen, enkä suostuisi lounastamaan tai mitään muutakaan vaikka maksettaisiin.
Kauheaa vonkaamista ukkomieheltä, ja ne jatkuvat pakkoliikkeet suorastaan sattuivat silmiin.
Leena Krohn olisi mielenkiintoinen.
Johannes. Se, jolla se bestseller "Evankeliumi". Kysyisin, että mihin tämä perustuu. Mikä on faktan ja fiktion suhde jne.