Kenen kirjailijan kanssa haluaisit käydä syömässä
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen hetero niin olen rakastunut kaikkiin herkkiin mies taiteilijoihin.
Naisista tahtoisin käydä sellaisten naisten kanssa jolla on herkkyys ja voima sisässään mutta jotka peittävät sen. Sen puolen tahtoisin nähdä sen. Minusta on kiinnoostaviaa ihmisessä on mystisyys mutta vielä kauniimpaa on se kun aninen kukoistaa kaikessa sen olemuksessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista tahtoisin käydä sellaisten naisten kanssa jolla on herkkyys ja voima sisässään mutta jotka peittävät sen. Sen puolen tahtoisin nähdä sen. Minusta on kiinnoostaviaa ihmisessä on mystisyys mutta vielä kauniimpaa on se kun aninen kukoistaa kaikessa sen olemuksessaan.
Tieedän että kukoistaaa on negatiivinen mielikuvaa koska kukka on poimittavana, kukoistaa ja kuihtuu jne.. Mutta yliitse tämän.
Terry Pratchett, edesmennyt jo tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ulkomaalainen kun kirjoitusasusi on erikoinen?
Ehkä Matti Mäkelän kanssa.
En ole lukenut yhtäkään hänen kirjaansa, ja mies on vanha ja sovinisti, mutta viihdyn röhmyjen kanssa.
Joku tiedekirjailija. Vaikka valokuvauskirjojen tekijöitä. Onhan heitä montakin!
No se kyrö, se on aika söpö ja luulisi että hauska.
Vierailija kirjoitti:
Salla Simukka
Olen opiskellut Sallan kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Mika Walarin.
Mut ei onnistu, joten Anna-Leena Härkösen.
Meillä riittäisi juttua.
Minkä maalainen kirjailija on Mika Walarin?
Olen tavannut henkilökohtaisesti varmaan parikymmentä kirjailijaa, sekä suomalaista että ulkomaista. Samoissa juhlissa olen ollut varmaan yhtä monen kanssa, myös tässä ketjussa mainittujen. Ihan ihmisiä nekin ovat, toiset mukavia, toiset röyhkeitä, toiset puheliaita, toiset hiljaisia, mutta ihan tavallisia ihmisiä silti.
Jestas, kun tuo Simukka on niiiin söpö nimi. Vähän kuin kissalle juttelisi.
Ehdottomasti Timo Hännikäisen kanssa, myös Leo Mannermaa olisi mielenkiintoista tavata henkilökohtaisesta.
He ovat ainoita kirjailijoita Suomessa jotka kuuluvat intellektueleihin.
J.R.R. Tolkien
Harmi että kuollut
Hugh Laurien. Haluaisin keskustella hänen kanssaan myös musiikistaan.
Siri Kolun, Rosvoloita on kuunneltu äänikirjoina ja harva kotimainen sarja on kiinnostanut yhtä paljon koko perhettä
Anja Lampelan, Lankarullatyttö on kiinnostava kuvaus autismista