Vihaan narkkareita ja kaikki jotka on jotain huumeita koittanut
Linnaan kuuluisivat, ihmettelen kuinka tämmöisiä narkkareita hyysätään.
Kommentit (47)
Näin useita huumeita kokeilleena sanon, että siinähän vihaat. Toivottavasti yöllä kiristelet hampaita etkä saa unta kun vihailet siellä keskenäsi. Ja minä käännän kylkeä tyytyväisenä.
Samaa mieltä. Kyllä muillakin on ollut vaikeaa ja tehnyt mieli laittaa hanskat tiskiin.
Eipä sitä näe päälle. Kannattaa vihata varmuuden vuoksi kaikkia.
Nelikymppinen, akateeminen, työssäkäyvä perheenäiti
Helpottiko? Tunnetko nyt olosi hyväksi kun sait avauduttua?
Mun mielestä vihaavat ja katkerat ihmiset voisi laittaa linnaan tai autiolle saarelle pois meidän kunnon ihmisten näköpiiristä :)
Jassoo, tällaista tänään. Huumeiden käyttäjät ovat kuin pikkulapsia, heille on tärkeää saada huomiota, vaikka negatiivista.
Pitääpä kohtaa avata kalja ja sipaista hitusen kokaiinia. Suosittelen teillekin niin ette ole niin kärttyisiä. :)
Ketä sinun, yksinäisen raukkaparan viha kiinnostaisi?
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä kohtaa avata kalja ja sipaista hitusen kokaiinia. Suosittelen teillekin niin ette ole niin kärttyisiä. :)
Kokaiiniin sinulla ei ole varaa, mutta voit pössytellä vähän. Tule sitten taas kirjoittelemaan ja vastaamaan itsellesi.
"Elämä on paras huume" saat siis vihata kaikkia, myös itseäsi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokaiiniin sinulla ei ole varaa, mutta voit pössytellä vähän. Tule sitten taas kirjoittelemaan ja vastaamaan itsellesi.
Huvittaa tämä maalaistollojen kuvittelu, että kokaiini olisi joku "rikkaiden huume". Kaikki käyttää sitä Helsingin alueella ja en ole kenenkään muun nähnyt käyttävän sitä enemmän kuin takkutukkaisten hippien. Se on kannattavin huume myydä, joten ymmärrettävää. Suuri kate kun sitä saa Damista polku hintaan ja ääliöt maksaa siitä mitä tahansa täällä.
Okei. Vedin juuri eilen piriä. Kuinka paljon antaisit mulle linnaa ja mitä hyötyä luulisit siitä olevan?
Mä vihaan kaikkia ja koko maailmaa!!!!111 t: Jenni-Lotta 15v
Vierailija kirjoitti:
Okei. Vedin juuri eilen piriä. Kuinka paljon antaisit mulle linnaa ja mitä hyötyä luulisit siitä olevan?
Laittaisin tollaselta loiselta tukihanat poikki. Siinähän muutat kadulle narkkaamaan.
Onhan ne huumeidenkäyttäjät/kokeilijat aika yksinkertaisia ihmisiä, mutta ei nyt tarvitse vihata kuitenkaan!
N18
No, senkus vihaat.
Kaikkea hyvää sinulle.
Onne valitsemallasi tiellä. Viha vahingoittaa enemmän sen kokijas, kuin kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin tollaselta loiselta tukihanat poikki. Siinähän muutat kadulle narkkaamaan.
No, kyllä mä pärjäisin ilman asumistukeakin vaikka vähän pitäisi sitten katsoa mihin kuluttaa. Kyllä siitä palkasta riittäisi silti rahaa vetää kerran kuussa piriä kuten tähänkin asti.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne huumeidenkäyttäjät/kokeilijat aika yksinkertaisia ihmisiä, mutta ei nyt tarvitse vihata kuitenkaan!
N18
Kai pidät vaikkapa kerran kuussa ryyppäviäkin yksinkertaisina?
Mä en vihaa, mutta ovat todella alhaalla arvostusasteikollani.