Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan narkkareita ja kaikki jotka on jotain huumeita koittanut

Vierailija
04.05.2018 |

Linnaan kuuluisivat, ihmettelen kuinka tämmöisiä narkkareita hyysätään.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni niitä on kokeillu nuoruudessa. Tosi moni sellainen, joista ei päälle päin ikinä arvais. Aika montaa ihmistä joudut luultavasti lähipiirissäsikin vihaamaan!

Vierailija
22/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Vedin juuri eilen piriä. Kuinka paljon antaisit mulle linnaa ja mitä hyötyä luulisit siitä olevan?

Laittaisin tollaselta loiselta tukihanat poikki. Siinähän muutat kadulle narkkaamaan.

No, kyllä mä pärjäisin ilman asumistukeakin vaikka vähän pitäisi sitten katsoa mihin kuluttaa. Kyllä siitä palkasta riittäisi silti rahaa vetää kerran kuussa piriä kuten tähänkin asti.

Kuukauden ainoa piripäivä torstaisin eikä palkka riitä edes omaan elämiseen? Varsinainen yhteiskunnan tukipilari.

Olisit esittänyt edes akateemista arvostetun alan asiantuntijaa etkä jotain kouluttamatonta baariduunaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Vedin juuri eilen piriä. Kuinka paljon antaisit mulle linnaa ja mitä hyötyä luulisit siitä olevan?

Laittaisin tollaselta loiselta tukihanat poikki. Siinähän muutat kadulle narkkaamaan.

No, kyllä mä pärjäisin ilman asumistukeakin vaikka vähän pitäisi sitten katsoa mihin kuluttaa. Kyllä siitä palkasta riittäisi silti rahaa vetää kerran kuussa piriä kuten tähänkin asti.

Kuukauden ainoa piripäivä torstaisin eikä palkka riitä edes omaan elämiseen? Varsinainen yhteiskunnan tukipilari.

Olisit esittänyt edes akateemista arvostetun alan asiantuntijaa etkä jotain kouluttamatonta baariduunaria.

Kuka sanoi ettei palkkani riittäisi omaan elämiseeni? 

Vierailija
24/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne huumeidenkäyttäjät/kokeilijat aika yksinkertaisia ihmisiä, mutta ei nyt tarvitse vihata kuitenkaan!

N18

Sä olet nuori tyttö ja elämänkokemusta puuttuu. Sua voin opettaa sen verran, että huumeiden käyttäjät ovat ihmisiä laidasta laitaan. On katuojassa nukkuvia pirinistejä sekä varakkaita kokaiinia ryystäviä meklareita ja kaikkea tältä väliltä.

Vierailija
25/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne huumeidenkäyttäjät/kokeilijat aika yksinkertaisia ihmisiä, mutta ei nyt tarvitse vihata kuitenkaan!

N18

Sä olet nuori tyttö ja elämänkokemusta puuttuu. Sua voin opettaa sen verran, että huumeiden käyttäjät ovat ihmisiä laidasta laitaan. On katuojassa nukkuvia pirinistejä sekä varakkaita kokaiinia ryystäviä meklareita ja kaikkea tältä väliltä.

Voit silti olla yksinkertanen vaikka oisit rikas tai korkeastikoulutettu! :)

Vierailija
26/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se meni, että tyhjät kattilat pitää kovinta meteliä? Useimmiten ne vihaavat ja arvostelevat eniten, joilla ei ole omakohtaista kokemusta aiheesta. Ja siksi en anna mitään painoarvoa heidän höpötyksilleen, ja suosittelen samaa muille aiheesta riippumatta.

Vierailija
27/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkös sä kertonut olevasi Kelan asiakas? Jolloin palkka max jotain 1500e/kk.

Mä käyn töissä enkä ole sen laitoksen kanssa missään tekemisissä. Enkä vedä piriä. Oiskohan näillä asioilla jokin yhteys?

Vierailija
28/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäosaiset vetää piriä, niin se vaan on.

Vierailija
29/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä näe päälle. Kannattaa vihata varmuuden vuoksi kaikkia.

Nelikymppinen, akateeminen, työssäkäyvä perheenäiti

Kyllä sen näkee kuka käyttää. Eipä tarvi ku sörkassa seistä hetken, niin sitä klommonaamaa vaeltaa siinä.

Vierailija
30/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen laittomuudesta päätettiin arvalla. Jos aikoinaan olisi kahvi kielletty arvalla niin vihaisiko ap samalla vimmalla kaikkia jotka salaa keittelevät sumppia?

Minä vihaan kaikkia häiriköiviä ja väkivaltaisia päihdeääliöitä, päihteestä riippumatta. Asiallisesti käyttäytyvät ihmiset saavat puolestani vetää mitä vaan haluavat, ei kiinnosta.

Vierailija
31/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä hyvä ihminen narkkareita vihaa. Sinä vihaat omia omia riippuvuuksia ja huonoja tapoja, mistä narkkarin pelkkä olemassa olo sinua muistuttaa.

Vierailija
32/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen näkee kuka käyttää. Eipä tarvi ku sörkassa seistä hetken, niin sitä klommonaamaa vaeltaa siinä.

Ei aina näe, usko pois. Meitä pari kertaa vuodessa -viihdekäyttäjiä vaeltaa teidän haukansilmien keskuudessa joka päivä.

Vierailija
33/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkös sä kertonut olevasi Kelan asiakas? Jolloin palkka max jotain 1500e/kk.

Mä käyn töissä enkä ole sen laitoksen kanssa missään tekemisissä. Enkä vedä piriä. Oiskohan näillä asioilla jokin yhteys?

Sanoin että saan asumistukea ja palkkaa. Pärjäisin ilman sitä asumistukeakin jos pitäisi. Yhteiskunnan tukipilariksi en sen sijaan ole itseäni väittänyt eikä oikeastaan ole erityistä halua sellainen ollakaan.

Vierailija
34/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan säännölliset käyttäjät näkee, jos niitäkään. Sinullakin saattaisi olla viihdekäyttäjätuttuja/-sukulaisia joista sulle ei tulisi mieleenkään että ne tykkää silloin tällöin jotain vetää.

Vierailija
35/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole huolissasi, et ole mitenkään epätavallinen.

Minä en nyt ehkä ihan vihaa, mutta tunnen suurta vastenmielisyyttä ja epäkunnioitusta niitä kohtaan. Se ei tee minusta (eikä sinusta) mitenkään epäempaattista tai pahaa ihmistä.  Tunnen empatiaa lapsia, eläimiä, sairaita ihmisiä kohtaan ihan normaalisti, mutta narcit ja juopot saavat saman tien inhoreaktion aikaan. En tiedä miksi, en ole kotoisin holisti/narc-perheestä enkä ole koskaan ollut parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
36/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LSD:tä, kokaiinia, pilveä, alkoholia ja nikotiinia olen kokeillut, mutta mihinkään näistä en ole koukkuun jäänyt. Me olemme täällä keräämässä kokemuksia eivätkä "virallisten tahojen" väitteet eri aineiden vaarallisuudesta välttämättä sisällä koko totuutta. Suurin vaara lienee vähemmän valveutuneille ihmisille jotka etsivät huumeista elämäänsä laajempaa sisältöä. Annostelusta se on yhtä lailla kiinni pettääkö pumppu kokaiinin kanssa tai salpaantuuko hengitys alkoholilla.

Vierailija
37/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuten Siltsu.

Vierailija
38/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viides suomalainen on kokeillut huumeita. Siinä on sulla aika paljon ihmisiä vihattavana. Itse elän mieluummin onnellista elämää vihantäyteisen elämän sijaan :)

Vierailija
39/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ehkä että sä vihaat, mutta tuskin sentään ihan kaikki huumeita kokeilleet. Ovathan narkkaritkin varmaan kokeilleet ensin joskus. Noin otsikkoosi vastatakseni.

Vierailija
40/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuten Siltsu.

Siltsu vetää metaa, joka ei ole sama aine kuin piri vaikka amfetamiinia molemmat onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan