Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottaako käsistä tai ranteista kiinnipitäminen seksin aikana

Antsu
04.05.2018 |

Esim kun mies taivuttaa naisen kädet hänen pään päälle ja pitelee kiinni samalla kun panee

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluisin kokea sen

Vierailija
22/55 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuoruudessa kaveri joka jo esileikin aikana teki mulle tota ja piteli mun käsiä toisella kädellään, kun samaan aikaan toinen käsi teki mulle muuta ihanaa. Tykkäsin ja kiihotuin silloin tyttösenä kovasti, tänä päivänä en tiedä kun en ole pitkään aikaan kokenut sitä. Riippuu tietenkin tekijästäkin ja tekniikasta. Liian raju ei saa olla. Tää tyyppi oli muutenkin aika dominoiva mitä seksiin tulee, mutta silti osasi olla superhelläkin. Vieläkin harmittaa, kun hän olisi halunnut sitoutua, mutta minä en vielä silloin. Olin 21 ja hän 32...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nautin tuosta, mutta nautin myös siitä, että saan jossain vaiheessa ottaa itse miehen haltuuni. Haluan hänen makaavan rentona vatsallaan, hieron häneen öljyä, ei pelkästään käsilläni vaan koko vartalollani, hyväilen hänen pakaroitaan, nuolen hänen reikäänsä, hänen kiveksiään, käännän hänet selälleen, hieron koko vartaloani häntä vasten, nousen hänen päälleensä, lukitsen hänen ranteensa, nousen hänen kasvoilleen, tunnen kuinka hän nuolee minua ahnaasti, pysyn siinä asennossa niin kauan kuin voin, kunnes on pakko nousta pois, ja käpristyn täristen hänen viereensä.

Vierailija
24/55 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja kiihottaa! Meillä se monesti liittyy siihen hetkeen kun mies aloittaa sen viimeisen puristuksen kohti orgasmia ja siemensyöksyä. Ihana tunne kun hän pitää sillä lailla kiinni ja siinä mukana itsekin laukean.

Vierailija
25/55 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua kiihottaa! N24

Vierailija
26/55 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kyllä :) Minua kiihottaa se, että mieheni pitää lähiksessä minun ranteet pääni takana lukittuina. Olisi meillä pehmustetut käsiraudatkin, mutta ei niitä ole ollut tarvetta käyttää, kun kiihotun tuosta ranteista pitämisestäkin. N45

Nyt ne käsiraudat käyttöön! Miehelle on hankalaa pitää toisen käsistä samalla ja asentoa ei voi vaihtaa. Kun nainen on käsiraudoissa voi vaikka puristaa rinnoista tai hivellä reisiväliä samalla. Eli nyt otat ne siihen yöpöydän laatikkoon ja illalla sanot että haluat kokeilla niitä. Miehesi on vaan niin ujo ettei ole uskaltanut niitä kokeilla.

Vierailija
27/55 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä tykkään erityisesti siitä kun vaimo laittaa takaapäin pantaessa itse kätensä seläntaakse niin voin laittaa käsiraudat kiinni.

On kuulemma ihanan avuton olo, no orgasmista päätellen on tottakin

Vierailija
28/55 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän ja paljon. Mieheni pitää toisella kädellä mun kädet " sidottuna " päänpäällä. Toinen käsi hyväilee joka puolelta kiihoittaen mut ihan huipulle. Näykkii suullä kaulaa, niskaa ja nännejä. On jotenkin sellainen olo että mut oikeasti otetaan kunnolla. Läpsimisestä en niinkän pidä. Se tunne kun saa kunnolla ja voi luottaa mieheen. Ihana ensimmäinen laukeaminen minulle mieheni pitkittäessä omaa saamistaan. Normaalisti sitten asentoa vaihtaen jatkamme. Mieheni pitää siitä kun pääsee taakseni ja saa lopuksi orgasmin ja minä toisen.

Vierailija
29/55 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihottaa!! Mä vaan rakastan sitä kun mies painaa mut vartalollansa selälleen ja "hukuttaa" allensa ja samalla pitää mun käsiä ylhäällä kiinni. Siinä ollaan niin lähekkäin kuin voi ja mun vartalo nousee jotenkin niin, että mies hinkkaa mun klittaa jokaisella työnnöllä ja orkku on siksi tosi ihana. Samaa sanoo mies, tykkää laueta siinä mun päällä ja sitä kiihottaa äärimmilleen se kun mä saan niin helposti. Kai siinä on vähän sellaista machoilua myöskin. Mä tykkään kun suudellaan ja kun näkee nautinnon hänen silmistä ja eleistä. Erityisen ihanaa se on silloin kun seksi on tosi spontaania ja päädytään johonkin ihan randomiin paikkaan kuten vaikka kylppärin lattialle 

Vierailija
30/55 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon miehestä ja tekniikasta, joidenkin kanssa noin vaan käy luonnostaan.. Joskus tekee mieli mennä valmiiksi makaamaan ja antaa sanattomasti ymmärtää että mies saa ottaa mut, tulla päälle ja pidellä kii...

Vierailija
31/55 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu miehestä ja tilanteesta. Kerran se oli todella ahdistavaa ja inhottavaa, jotenkin koin sen todella vastenmielisenä, vaikka mies olikin vakituinen kumppanini. Sitten taas erään toisen miehen kanssa se oli todella kiihottavaa. Lisäksi sellaisesta on tullut osa fantasioitani ;)

Vierailija
32/55 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikafrendi on just tuollanen. Rakastellaan ensin esim seinää tai ovea tai yhtä tukevaa sermiä vasten meidän lukion juhlasalin näyttämöllä niin et mä nojaan eli eestäpäin ja sen jälkeen toisessa sen lempiasennossa eli lähetyssaarnaajassa päällekkäin tai sitten ollaan siinä seisaallaan loppuun asti ja mun kädet on koko ajan ylhäällä. Heti kun aletaan nojailemaan ne nousee ja sit toisella vapaalla kädellään alkaa riisumaan ja lopuks ohjaamaan kullia muhun. Mua kiihottaa se kun toinen käy niin kuumana eikä anna mulle valtaa. Suutelee rajusti. Näykkii kaulaa ja painuu mua vasten. Pitelee koko ajan kii. Jotenkin niin miehekästä en tiedä mä vaan tykkään 

Vierailija
33/55 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ,kyllä ja kyllä. kiihottaa ja paljon.

Vierailija
34/55 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen miehestä, jonkun kanssa jo suudelmien aikana tapahtuu tuota, että mun käsiä pidellään kiinni. Olen suhteellisen pienikokoinen ja ehkä sirokin. Jos mies on taitava suutelija ja itsevarma otteissaan kaikella tapaa, on se tosi kiihottavaa. Jos taas aistin epävarmuutta ja mies yrittää selvästi peittää sitä käyttäytymällä machosti, on se yksi inhottavimmista mitä hän voi minulle tehdä. Sen pitää tulla luonnostaan, ainakin mun kohdalla näin.

Vierailija
35/55 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En olekaan kokenut nykysuhteessani. Täytyy pyytää. Rakastan antautua. N50+

Vierailija
36/55 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä ei kokemusta vaikka kymmeniä miehiä olen nussinut

Vierailija
37/55 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätkänä mä tykkään tehä noin mun tyttöystävälle kun sit sen tissit tulee sillai ihanasti pystyyn vasten mua kun mä makaan päällä. Muutenki tuntuu hyvältä vähä kiusata ja "kahlita" se kiihottaa mua ja häntä:D

Sama juttu minulla miehenä. Se on yksi suurimmista luottamuksen osoituksista kun vaimo antaa ja haluaa minun tekevän niin ja taivuttaa joskus jopa kätensä valmiiksi ylös. Koko toiminta asentoineen siinä hänen päällään niin lähellä ja suuteluetäisyydellä on todella kiihottavaa ajatellakin...

Oih, juuri tämä kun nainen itse tekee aloitteen kiinnipitämiseen. <3 Kesken touhujen hän ottaa yöpöydän laatikosta huivin ja pyytää sitomaan sen silmilleen, tämän jälkeen laittaa kätensä valmiiksi ylös ja hymyilee autuaan näköisenä...

Vierailija
38/55 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyn alla narunpätkä, yöpöydän laatikossa minikokoinen sählypallo ja toisessa ohut nahkaremmi. Ei näytä ulkopuolisen tai lasten silmiin kovinkaan kiinnostavalta tai erikoiselta, mutta joskus aamuisin ovat kovastikin käytössä meillä.

Vierailija
39/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antsu kirjoitti:

Esim kun mies taivuttaa naisen kädet hänen pään päälle ja pitelee kiinni samalla kun panee

Jätkäkaveri tekee ihan samoin ja puree mun olkapäätä kun me rakastellaan. Tota puremista ei aivan aina tapahdu mutta käsistä/ranteista se pitelee kiinni joka kerta koko ajan ja vasta jälkihellittelyissä "vapauttaa" ne. Alkuihmetyksen jälkeen se on musta tosi kiihottavaa.

Mun poikaystävä on just samanlainen ja näykkii mua olkapäähän. Superkiihottavaa ja jotenkin niin miehistä varsinkin kun se tulee joka kerta mun päälle hyvällä itseluottamuksella ja tietää että mä kiihotun siitä. Panee ihanan voimakkaasti ja mä oon alla loppuun asti kun se pitelee mua käsistä että ne on mun pään yläpuolella vähän koukussa. Alussa olin kanssa että mitäs tää on mutta toisaalta se kiihotti heti ekalla kerralla. Tykkään kun siinä ollaan niin lähekkäin kuin voidaan ja meidän seksi on aina tosi kiihkeää    

Vierailija
40/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin nautin tuosta, mutta nautin myös siitä, että saan jossain vaiheessa ottaa itse miehen haltuuni. Haluan hänen makaavan rentona vatsallaan, hieron häneen öljyä, ei pelkästään käsilläni vaan koko vartalollani, hyväilen hänen pakaroitaan, nuolen hänen reikäänsä, hänen kiveksiään, käännän hänet selälleen, hieron koko vartaloani häntä vasten, nousen hänen päälleensä, lukitsen hänen ranteensa, nousen hänen kasvoilleen, tunnen kuinka hän nuolee minua ahnaasti, pysyn siinä asennossa niin kauan kuin voin, kunnes on pakko nousta pois, ja käpristyn täristen hänen viereensä.

Uuuhh! Ihana kuvaus, sai veden kielelle. *lurps*