Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottaako käsistä tai ranteista kiinnipitäminen seksin aikana

Antsu
04.05.2018 |

Esim kun mies taivuttaa naisen kädet hänen pään päälle ja pitelee kiinni samalla kun panee

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä tykkään erityisesti siitä kun vaimo laittaa takaapäin pantaessa itse kätensä seläntaakse niin voin laittaa käsiraudat kiinni.

On kuulemma ihanan avuton olo, no orgasmista päätellen on tottakin

Jos on kontallaan niin todella epämiellyttävä ja kivulias asento (päälle ja niskalle) - ainakin itselle eikä kipu kiihota vaan sitä miettii että äijä sais hommansa tehtyä mahdollisiamman pian. Näin siis omalla kohdallani.

Jos on mahallaan niin sittenhän se ei ole nii suuri ongelma.

Selällään ja käsistä kiinnipitäminen on ihan kiva, vaikkei aiheuta sen suurempia kiksejä.

Vierailija
42/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ainakin välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antsu kirjoitti:

Esim kun mies taivuttaa naisen kädet hänen pään päälle ja pitelee kiinni samalla kun panee

Jätkäkaveri tekee ihan samoin ja puree mun olkapäätä kun me rakastellaan. Tota puremista ei aivan aina tapahdu mutta käsistä/ranteista se pitelee kiinni joka kerta koko ajan ja vasta jälkihellittelyissä "vapauttaa" ne. Alkuihmetyksen jälkeen se on musta tosi kiihottavaa.

Mun poikaystävä on just samanlainen ja näykkii mua olkapäähän. Superkiihottavaa ja jotenkin niin miehistä varsinkin kun se tulee joka kerta mun päälle hyvällä itseluottamuksella ja tietää että mä kiihotun siitä. Panee ihanan voimakkaasti ja mä oon alla loppuun asti kun se pitelee mua käsistä että ne on mun pään yläpuolella vähän koukussa. Alussa olin kanssa että mitäs tää on mutta toisaalta se kiihotti heti ekalla kerralla. Tykkään kun siinä ollaan niin lähekkäin kuin voidaan ja meidän seksi on aina tosi kiihkeää    

Minustaki se on niin ihanaa ja kiihottavaa, kun mies ottaa seksissä ohjat ujostelematta, vähän röyhkeästikin, on määrätietoinen ja hallitsee tilannetta. Alla oleminen miehen kädet ranteissa ja kädet pään yllä on mieletön turn on silloin, kun mies tietää mitä ja miten tehdä ja osaa tyydyttää naisen neuvomatta ja ohjaamatta. Palvoo mun vartaloa allaan, tulee aivan kiinni siihen, suutelee ja näykkii, liikkuu sisällä rytmikkäästi. Vaikea on antaa mitään yleispäteviä vinkkejä, mutta minä tykkään siitä, että hän ei arkaile myöskään työnnöissä. Pari tyyppiä olen kohdannut, joiden kanssa seksi ihan tavallisissa asennoissa oli loistavaa. Kemiat kyllä natsasi heidän kanssa muutenkin.  

Vierailija
44/55 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyynyn alla narunpätkä, yöpöydän laatikossa minikokoinen sählypallo ja toisessa ohut nahkaremmi. Ei näytä ulkopuolisen tai lasten silmiin kovinkaan kiinnostavalta tai erikoiselta, mutta joskus aamuisin ovat kovastikin käytössä meillä.

Mä kuolisin nauruun jonkun sählypallon kanssa. Anteeksi 😂

Vierailija
45/55 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä molemmin puolin, pidän kiinni kun olen päällä ja todella pidän kun mua pidetään ranteista. Mutta tosiaan vain sellaisen tyypin kanssa, johon luottaa.

Vierailija
46/55 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan sairaan kiihottavaa, kun mies kovassa kiimassa pitää mun käsiä ylhäällä alusta loppuun. Kun nojaillaan ja pussaillaan vielä seinää vasten, kun makaan hänen allaan, hän ei päästä niitä ollenkaan vapaiksi ja pitää kii koko ajan, yleensä sillain että ne on mun pään yllä vähän koukussa♥ rakastan sitä!

Vierailija
47/55 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Tänään kun nainen oli päällä, niin hän otti ranteista kiinni ja painoi kädet patjaa vasten pään päälle.

Vierailija
48/55 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais kokeilla ;)

Vierailija
49/55 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä tykkään erityisesti siitä kun vaimo laittaa takaapäin pantaessa itse kätensä seläntaakse niin voin laittaa käsiraudat kiinni.

On kuulemma ihanan avuton olo, no orgasmista päätellen on tottakin

Itse olen miehenä ollut vastaavassa asennossa, kädet selän takana käsiraudoissa ja aikas avuttomassa tilassa Naiseni edessä, kun hän on minua sträpillä nainut... ;)

Vierailija
50/55 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun toivon tätä yhden miehen kanssa.....   

Vierailija
51/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä!! Mä rakastan sitä, kun miehestä näkee miten hän kiihottuu, kun saa toteuttaa maskuliinisuuttaan täysillä. Mä olen selälläni ja hän pitää mun käsiä yhdessä mun pään yllä, makaa päällä ja työntelee rytmikkäästi koko vartalollaan, suutelee ja näykkii, huohottaa ja murahtelee nautinnosta. Mua kiihottaa valtavasti, silloin kun hän haluaa dominoida noin, ja kuiskin miten hyvältä tuntuu ja avaan jalkojani enemmän. Työnnöt kiihtyy äkkiä nopeiksi, eikä mene kovin pitkään, kun hän tulee kädet koko ajan kiinni ranteissani ja saan itse siinä samalla.

Miehen kanssa yhtäaikaa laukeaminen on ihaninta mitä tiedän ja tuossa asennossa se korostuu<3  

jos saa esittää toiveen elämälle niin minulle kanssa!

Vierailija
52/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäis. Tulisi sellainen olo niin kuin raiskattaisiin. N45

Vierailija
53/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun anoppi otti väkisin, piti samalla ranteista kiinni. En pitänyt. Tuli vankila-ajat mieleen kun suihkuhuoneessa nostin saippuaa lattialta.

Vierailija
54/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olet? Nähdään.

Vierailija
55/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä olet? Nähdään.

Et ole ketä tarkoitin, tai jos olisit niin en tykkäisi.