Näin aika härskiä seksiunta
Olin unessa n. 18v ja mulla oli joku ikäiseni poikaystävä. Oltiin poikaystävän luona tekemässä ruokaa keittiössä. Hän asui vielä vanhempiensa luona, ja isänsä tuli sinne keittiöön. Isä oli jotenkin väsynyt ja kipeä, ja laitoin hänet siihen keittiön lattialle nukkumaan ja tyynyn pään alle. Tehtiin poikaystävän kanssa ruoka valmiiksi, sitten alettiin lukemaan Harry Potteria. Mentiin siihen lattialle makaamaan, olin keskellä isän vieressä ja poikaystävä mun. Poikkis nukahti. Itsekin olin nukahtamassa, kunnes tunsin housujeni valuvan alas ja mua hyväiltiin. Sitten se isä työntyi sisälle ja pantiin. En tehnyt mitään estääkseni, koska tuntui hyvältä. Just kun oltiin valmiita, poikaystävä heräsi. Hän katsoi mua ja ihmetteli miksi mun housut on alhaalla. Sanoin, etten tiennyt, heräsin näin. Katsottiin nukkuvaa isää, ja sen housut peitti munan juuri ja juuri. Lähdettiin pois asunnosta, poikaystävä vaikutti järkyttyneeltä ja muistuttelin, että onhan sulla avaimet. Sitten uni siirtyi kohtaukseen, jossa olen metsässä ja riitelen poikaystävän kanssa puhelimessa asiasta. Tässä kohtaa heräsin.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Oot outo.
:D Ap
Oot outo.