Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gigantin asiakaspalvelu kusettaa asiakkaita

GiganttiHV
03.05.2018 |

Tuossa taannoin yksi Gigantin nettiasiakaspalvelija sanoi erään asian jonka saisin tehdä ilman että menetän takuitani, ja varmisti ylemmiltä tahoilta. Tänään, hän ja muutama muu sekä hänen "ylempi tahto", sanoivatkin ettei mitään saa tehdä. He siis kusettavat ensin asiakkaitaan tekemään asioita, kunnes sanovatkin jälkikäteen ettei niin saisi tehdä. Nyt jäi käsitys Gigantista erittäin kusiseksi, ja en suosittele kyseistä kauppaa kenellekään, joka haluaa säilyttää takuunsa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia tuosta kusilaarista?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin astianpesukoneen. sen pitäisi mahtua keittiön työtason alle. Miksi astiantesukoneen mitat ilmoitetaan niin, että ilmoitettuun korkeuteen sisältyy pakkaus?

haluan koneen, joka mahtuu keittöni työtason alle. koneen pakkaus ei jää kotiini, miksei astianpesukoneen korkeutta ilmoiteta ilman pakkausta?y

Vierailija
42/48 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö. Kun annat Gigantin myyjälle henkkarit, niin pääsee katsomaan luvattasi tietojasi operaattorilta.

Samoin on henkilötunnuksellasi pääsy tietoihisi sähköyhtiöön.

Joten jos tarkoituksesi ei ole vaihtaa liittymää/sopimusta, niin älä anna henkilöllusyystodistustasi ja muita tietojasi käytettäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen Poijjaat Oy kävi meillä ja tuttavilla myös ja ei mitään moitittavaa homma toimii loistavasti. Ei kannata nettiin luottaa aina. 

Vierailija
44/48 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen Poijjaat Oy kävi meillä ja tuttavilla myös ja ei mitään moitittavaa homma toimii loistavasti. Ei kannata nettiin luottaa aina. 

Vierailija
45/48 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli niitä firmoja joissa niin kauan kuin kaikki toimii hyvin, niin homma pelaa. Mutta jos tulee mitään reklamoitavaa, niin homma hajoaa täysin käsiin. Ihan kuten Giganttikin. Kaikki firmat hoitavat homman hyvin niin kauan kuin ei tule reklamaatioita, mutta ne hyvät mitataan vasta kun niitä tulee. Onneksi sinulla ja tuttavallasi meni hyvin, minä nimittäin jouduin reklamaatiotilanteeseen ko. firman kanssa, ja voin myös vahvistaa että se oli katastrofi.

Vierailija
46/48 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tehosekottimen Gigantista. Kannu hajosi takuun ollessa vielä voimassa. Kaupungistani lähti ainoa Gigantti myymälä vuosi sitten. Pitäis kiikuttaa kannu toisen kaupungin Giganttiin "korjattavaksi". Antaisivat edes puhelinnumeron mihin soittaa. Tuo asiakaspalveluchatin robotti horisee omiaan. 

Vierailija
47/48 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! Olen odottanut astianpesukonetta melkein kuukauden ajan. Ensin kone oli mennyt kuljetuksen aikana rikki, jonka jälkeen luvattiin järjestää uusi kuljetus. Samaa konetta ei kuitenkaan enää ollut saatavilla. Viimein löytyi vastaava astianpesukone ja kuljetus sovittiin sellaiselle päivälle, joka aikatauluuni sopi. Seuraavaksi kävi kuitenkin ilmi, että kuljetuspäivä oli merkattu väärin. Soitin jälleen kerran Gigantin asiakaspalveluun ja minulle sanottiin, että kyseessä oli virhe ja astianpesukone toimitettaisiin 28.4. kuten oli sovittu. Tänään soitin taas asiakaspalveluun ja kuulin, ettei toimitus onnistukaan tämän päivän aikana. Olen järjestänyt jo kaksi kertaat työni niin, että pystyn olemaan etänä sekä ollut Giganttiin yhteydessä uudelleen ja uudelleen. Joka kerta minut on kohdattu asiakaspalvelussa ylimielisesti ja töykeästi. Ainoa kompensaatio, jonka olen pyynnöistä huolimatta saanut, on 20 € lahjakortti Giganttiin. Olen pyytänyt myös yrityksen asiakaspalvelun esihenkilön yhteystietoja, mutta niitä ei ole annettu minulle. En aio enää koskaan ostaa mitään Gigantista enkä suosittele tämän yrityksen palvelua kellekään. Yritys on epäluotettava ja koen, että asiakaspalvelun ammattitaito ja koulutus/perehdytys on riittämätön. Asiakasta ei arvosteta eikä virheistä oteta vastuuta. Älä osta Gigantista mitään!

Vierailija
48/48 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä asioi gigantissa, on olemassa rehellisiäkin yrityksiä olemassa, vai onko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän