Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaako ihminen kosketuksesta, jos toinen on ihastunut?

Vierailija
03.05.2018 |

Huomaako sen, jos toinen on ihastunut esim. katseesta tai kosketuksesta? Kun mä joskus sain jonkun ihmeellisen onnenkantamoisen myötä halata ihastustani, niin olisin halunnut unelmissani sen jatkuvan maailman tappiin ja silittelin häntä tosi varoen ja nautin siitä aivan mielettömästi. Kun katselen häntä, mulle tulee aivan hypnotisoitu olo. Hän on niin ihanaa karkkia silmilleni. <3 Mutta huomaakohan se toinen osapuoli tuollaisen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän parhaani mukaan peittää tunteeni, mutta se on erittäin vaikeaa kyllä.

Vierailija
2/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ja pitää sinua outona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ja pitää sinua outona.

Ehkäpä sitten niin. :'(

Vierailija
4/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitäkään käsitä, miksi pitää outona, kun siis eikö ole kuitenkin inhimillistä ihastua toiseen ihmiseen? Hän on myöskin äärimmäisen viehättävä fyysisesti ja muutenkin.

Vierailija
5/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin tai valitettavasti taidan vieläkin olla ihastunut yhteen tuttuuni ja kerran istuessa hänen vieressään (juteltiin samalla) vahingossa (tahallaan?) kosketin hänen kättä muutamaan kertaan ja ainakin kahdella kertaa mies katsoi mua vähän hassusti kosketuksen jälkeen. Musta tuntuu ett se on tajunnut mun tykkäävän siitä, koska oon avoimesti tuijotellu sitä ja kehunu sitä kahdestaan ollessamme. No ihme kyllä kai sillä ei ole mitään mua vastaan kun edelleen hengaa mun kanssa. Mies on varattu joten siksi harmittaa häneen ihastuminen ja ei oikein edes ole mun tyyppiä niin en käsitä miks en pääse eroon!

Vierailija
7/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitten huomaa, jos genitaaleihin koskee.

Vierailija
8/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo-kampanjan ansiosta, toiseen ihmiseen ei saa koskea! Fakta tieto!

Vierailija
9/10 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin huomasin erään työkaverin tykkäävän miehestäni, siihen malliin tauolla hiveli jalallaan miehen jalkaa.

Vierailija
10/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että huomaa. Katseista, vaikka lyhyistäkin, sekä jos pääsee jotenkin koskemaan. Tunnen jopa hänet jos hän tulee selkäni taakse, aistin kun hän astuu huoneeseen vaikken häntä näkisi. Jos hipaiseekin niin tunnen värinän koko kehossani.