Onko mielestänne _outoa_ kun mies pitää naisella karvoista alapäässä ja kainaloissakin?
Onko mielestänne kyseessä fiksu ja naista arvostava mies vai jollain tavalla fetissinen? Sanoo siis, että naisella saa olla ihan luomut karvat ainakin pi**ssa ja kainaloissa. Haluaisi, että minäkin kasvatan muttä että mitä! Yök
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies! Nyt ajelin kasvat ekaa kertaa yli vuoteen ja en aio sitä kyllä hetkeen tehdä, en tunne itseäni ollenkaan naiseksi, jos ei karvoja ole.
Oikein!
Moni muuten kokee karvat naisella miesmäisenä, siis pillussa ja kainaloissa. Vai ne karvat tulevat silloin kun tyttö muuttuu naiseksi. Eipä ne siis kovin "miesmäisiä" voi olla....
Mä olen ollut onnekas, kun kukaan mun kumppaneista ei ole koskaan mun karvoista valittanut. Päin vastoin, osa on jopa ilmaissut pettymyksensä, jos olen sheivannut kainalot tai siistinyt alapäätä.
En koe, että heillä olisi asian suhteen ollut varsinaista fetissiä. Osalle karvat oli "ihan sama", osa piti niitä naisellisuuden merkkinä ja vain luonnollisena asiana. Uskon kuitenkin, että jos olisin itse posliinina viihtynyt, tuskin sekään olisi kriisiä aiheuttanut.
Käynti uimahallissa ei oikein vahvista sun väitettä.