Onko mielestänne _outoa_ kun mies pitää naisella karvoista alapäässä ja kainaloissakin?
Onko mielestänne kyseessä fiksu ja naista arvostava mies vai jollain tavalla fetissinen? Sanoo siis, että naisella saa olla ihan luomut karvat ainakin pi**ssa ja kainaloissa. Haluaisi, että minäkin kasvatan muttä että mitä! Yök
Kommentit (23)
No mikä siinä on outoa jos miehellä on preferenssi. Kertonut varmaan sinullekin ettei ainakaan häntä varten tarvitse sheivailla.
Munkin mies on sanonut että kivempi sillekin että mulla on pieni pehko alakerrassa, kun selvästi se on minulle mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siisti karvakolmio ilman muuta seksikkäämpi kuin kynitty kalkkuna.
Palstalaisten mielestä VAIN karvaton on seksikäs, siisti ja puhdas. Häpykarvoitus naisella on kuin syöpä!
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvat hyrr... 😬
Miksi ei? Miehilläkin ne ovat OK. Suojaavat taipeita hankaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvat hyrr... 😬
Entäs haju? 😨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvat hyrr... 😬
Entäs haju? 😨
Miehet siis haisevat?
Karvat ei vaikuta hajuun, ei ainakaan lisäävästi.
Onko kyseessä saksalainen mies?
Se säikähtäisi karvatonta naista.
Naisen tulee olla luonnoton muovinukke aineskin palstalaisten mielestä. Karvattomuus ei kerro hygieniasta mitään. Yhtälailla niitä bakteereita on karvattomien kynsien alla kuin karvallisten ja useat eivät pese käsiään vessakäynnin jälkeen tai vain huljauttavat niitä hanan alla. Yäk.
Onko ap jotenkin jälkeenjäänyt? Karvat on luonnollisia, se ei edes voi olla fetissi.
Siinä mies mun makuun. Just mietin miten väsyttävää karvojenpoisto on. Ja kalpealla herkällä iholla ei kovin palkitsevaakaan. Mutta ehkä hänellekin ois leukakarvat liikaa? Entä mitä mieltä on nänni- ja navanaluskarvoista?
Enemmän allöttää ihmiset joilla on pitkät kynnet. niillä ne sitten kaivelee persiitään ja ei varmana ole kynsiharjaa mukana kun ovat vierailulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvat hyrr... 😬
Entäs haju? 😨
Miehet siis haisevat?
Minulla haisee, jos annan kasvaa. 😣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvat hyrr... 😬
Entäs haju? 😨
Miehet siis haisevat?
Minulla haisee, jos annan kasvaa. 😣
Sheivaan kainalot, mutta en pimpulia. 😏
Kaunis karvoituksella. Karvaton lapsen pimppi.
Mun mies! Nyt ajelin kasvat ekaa kertaa yli vuoteen ja en aio sitä kyllä hetkeen tehdä, en tunne itseäni ollenkaan naiseksi, jos ei karvoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis karvoituksella. Karvaton lapsen pimppi.
Ja karvattomat kainalot on lasten kainalot? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalaisten mielestä VAIN karvaton on seksikäs, siisti ja puhdas. Häpykarvoitus naisella on kuin syöpä!
Ottaapa sinulle kovasti itsetuntoon jos suurinosa ihmisistä tykkää enemmän karvattomasta, kuin pöheiköstä.
Onneksi on mies jolle kelpaan karvoineni. Kehuu vielä niitä. Exälle piti olla posliini. En tykännyt.