Mitä ootte syöny tänään?
itse tälläset
aamulla puuro marjoilla, vihreä tee
lounas papukvinoasalaatti, vettä
välipala banaani, smoothie
päivällinen tofupinaattikastike ja kikhernepasta ja vettä
Kommentit (24)
Oikeesti piti miettiä. :D
Aamukahvit mustana ja vettä.
Nälkä tuli noin kolmen aikaan ja söin roiskeläpän kylmänä, koska näin maistuvat paremmilta kuin lämmitetyt.
Sen jälkeen kaksi Pullapirtin välipalasämpylää sulatejuustolla ja saunapalvikinkulla.
Tässä nämä minun syömiset taitaa ollakin tältä päivältä. Vettä toki juon ainakin sen mun tavallisen kaksi litraa.
Illalla keitän vielä kahvit.
Teen lopputyötä ja ajatus juoksee kirkkaasti. :)
Vierailija kirjoitti:
Yksi munkki ja itsetehtyä simaa aamiaiseksi. Sain pussillisen itseleivottuja munkkeja ennen vappua lahjaksi, ja niitähän vielä löytyy. Eilen löysin 1 kg:n rasian lihaisia makkaroita Lidlistä tarjouksesta (3,50 €), joten söin sitten niitä ja perunamuusia myöhemmin tänään päivällä. Lidlin viime viikon hirmutarjoukset olivat muuten hyviä - kävin myös S-marketissa ja K-superissa, mutta ei sieltä löytynyt mitään ostamisen arvoista, halvat kurkutkin olivat loppu K-superissa. Lidl voitti taas 10-0.
T. Lidl-mies.
No aivan! Lähdin just pidemmälle kauppareissulle Prismaan, kun olin lukenut lehdistä että siellä on edullista. Tuli kyllä Lidliä ikävä. Lidlissä ei ole vaan edullisemmat hinnat, vaan näyttää olevan laatukin parempi. Olin aika järkyttynyt, että noin isossa liikkeessä kuin Prisma hinnat ovat noin korkeat ja laatu noin heikko.
K-kaupassa on hyvä tarjouksia hedelmissä ja kasviksissa, mutta ne kestävät vain päivän, mutten on kallista. S-mafia taitaa olla aikamoisessa alasliukumassa, laatu on niin kuraa, eikä näy hinnoissakaan. Prisma oli tosi pettymys.
Olis kiva kuulla mitkä ruokakaupat milläkin pk-seudun alueella ovat teistä parhaat ja mitkä parhaat JA edulliset. Omalla listalla ovat tällä hetkellä Lidl Kamppi (uusi), Lidl Arabia, ja vanha kunnon Hakiksen S-market vielä vähän sinnittelee (siis ent. Sokoksen talo).
Aamiaiseksi 3 mukillista maitokahvia, lounaaksi täytetty sämpylä, töiden jälkeen pieni kulhollinen kanarisottoa ja nyt kalapuikkoja.
mukava kun monet syö kasvisruokaa :)