Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei naapuri voisi vähän auttaa meitä?

Vierailija
02.05.2018 |

Autoni ei lähde käyntiin! Pitäisi päästä ruokakauppaan. Kävin naapurin ovella kysäisemässä että voisinko lainata naapurin autoa, jotta pääsen ruokakauppaan. Vastaukseksi sain naurua ja tylyn ”Et”. En tiedä onko tämä osasyy, mutta hänellä on kaksi autoa, molemmat ovat bemareita. Joo tiedän miltä tämä nyt saattaa kuulostaa, mutta ei asuta porvoossa. Naapuri on kuitenkin ilmeisen hyvätuloinen, joten pieni auttaminen ei hänellä kirpaise. Toki voisin maksaa bensarahat jos se siitä on kiinni.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ajatteli, ettet varmaan osaa kunnolla ajaakaan, kun olet päästänyt autosikin niin huonoon kuntoon. 

Vierailija
2/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika monta naapuria jonka ajeluita olen seurannut ja en todellakaan lainais heille autoa.

Oisko se syynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm kirjoitti:

Mulla on aika monta naapuria jonka ajeluita olen seurannut ja en todellakaan lainais heille autoa.

Oisko se syynä?

Ei varmasti, olen hyvä kuski. En ole koskaan kolaroinut.

Al

Vierailija
4/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No korjaa se oma autosi.

Vierailija
5/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi ei kuulu sun turvaverkostoon. Sen velvollisuus ei ole kannatella sinun elämääsi. Mene vaikka taksilla.

0/5

Vierailija
6/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ukolle tussua, eiköhän sitten lainaa autoaan.

Peukutan!

Vierailija
7/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hmmm kirjoitti:

Oisko se syynä?

Ei varmasti, olen hyvä kuski. En ole koskaan kolaroinut.

Al

Oletko al bundy

Vierailija
8/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kotiinkuljetus kaupasta.

Vierailija
9/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voisin maksaa bensarahat jos se siitä on kiinni.

Ai että ihan toki voisit? 

Vierailija
10/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurisi ei kuulu sun turvaverkostoon. Sen velvollisuus ei ole kannatella sinun elämääsi. Mene vaikka taksilla.

0/5

Ei tässä ole mistään turvaverkosta kyse, vaan toisen ihmisen auttamisesta. Ja taksi tulisi tosi kalliiksi.

Ap

Vierailija
11/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi olla todella hyvä tuttu ja ystävä, että autoani lainaisin. Tietenkin hätätapauksessa lähtisin itse kuskiksi, mutta kauppareissuun en autoani antaisi ihan vain naapuruuden perusteella.

Vierailija
12/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään varmaan jollekin satunnaiselle ovikellonsoittajalle autoa lainattais. Eri asia vois olla jos puolituttu naapuri pyytäis kyytiä lähimpään markettiin, siihen voitais suostua.

Vierailija
13/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi, bussi, ystävä/kaveri viemään tai sitten kävelet ja kannat ostokset, kuten taviksetkin tekevät!

Vierailija
14/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Minulla ei ole bemaria, mutta en silti lainais autoani kenellekään naapureista. 

Vierailija
15/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taksi, bussi, ystävä/kaveri viemään tai sitten kävelet ja kannat ostokset, kuten taviksetkin tekevät!

Unohdit polkupyörän.

Vierailija
16/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pyytänyt kyytiä ja tarjonnut bensarahaa mielummin.

Vierailija
17/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoni ei lähde käyntiin! Pitäisi päästä ruokakauppaan. Kävin naapurin ovella kysäisemässä että voisinko lainata naapurin autoa, jotta pääsen ruokakauppaan. Vastaukseksi sain naurua ja tylyn ”Et”. En tiedä onko tämä osasyy, mutta hänellä on kaksi autoa, molemmat ovat bemareita. Joo tiedän miltä tämä nyt saattaa kuulostaa, mutta ei asuta porvoossa. Naapuri on kuitenkin ilmeisen hyvätuloinen, joten pieni auttaminen ei hänellä kirpaise. Toki voisin maksaa bensarahat jos se siitä on kiinni.

Niin, harvoinpa se lainatavara lainassa paranee kunnostaan.

Miksi oma saastutuslaitos ei pukahtanut?

Vierailija
18/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä taas hirveitä kommentteja. Ihmiset oikein nauttivat ap:n lyttäämisestä. Ihan kun toisen auttamisessa olisi jotain pahaa.

Vierailija
19/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä taas hirveitä kommentteja. Ihmiset oikein nauttivat ap:n lyttäämisestä. Ihan kun toisen auttamisessa olisi jotain pahaa.

Toisen auttamisessa ei ole mitään pahaa. Maailma olisi varmasti parempi paikka jos kaikki lähtökohtaisesti pyrkisivät auttamaan toisiaan. Mutta koska emme elä Neuvostoliitossa, se naapuri omistaa oman autonsa, ja saa näin ollen kieltäytyä luovuttamasta sitä lainaan jokaiselle sukankuluttajalle joka sitä mankuu.

Vierailija
20/27 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munä olen käyttänyt naapuria autovaraosaliikkeessä kun heiltä hajosi auto mutta en kyllä koskaan lainaisi ruokakauppareissuja varten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän