Tajusin vasta nyt, mitä trippimehu tarkoittaa. Uskomatonta
Kommentit (497)
Vierailija kirjoitti:
Kun n. 20 vuotta sitten omistin Nokian kännykän ja kuva mikä siihen virrat päälle laittaessa tuli näytti silmääni krokotiililta. Meni pitkään ennenkuin tajusin mikä siinä oikeasti on ja kun tajusin en enään nähnyt krokotiilia. Enkä ymmärtänyt miten olin voinutkaan nähdä...
Se on pitkä aika, voisit kertoa, mikä siellä kuvassa sitten oli.
Vierailija kirjoitti:
Trippi mehussa on lisäksi kolmiota tarkoittava tri siinä alussa ja ennen niitä myytiin komion mutoisissa pakkauksissa (tai enemmän sellaine kolmikulmainen pyramidi, missä tosin nyt tarkemmin ajatellen on 4 kulmaa, mutta komiolta se kuitenkin näyttää).
Lukisitko ystävällisesti ketjun, ennen kuin tulet kertomaan tuollaista? Se on tetraedri, eikä tripillä ole mitään tekemistä sen kanssa. Mietteesi ovat muutenkin aika erikoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lego = Let's Go
Lopettakaa nyt jo. Jestas sentään.
Lego tulee tanskan sanoista LEK GOTT, eli "leiki hyvin".
Niin juuri, ja tämä oli jo ketjussa sanottu.
Siis Lek Godt. Uskomattoman moni on tullut tarjoamaan tuota let´s go:ta, vaikka asia on kerrottu ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän mieluummin sanaa pillimehu kuin trippi, onhan niitä muunkin merkkisiä mehuja.
Niin, kun tuosta 'tripistäkin' voi päätellä nykyään jotain ihan muuta... :D
Olen huomannut, että tällaisia sanojen aukeamisia tapahtuu jostain syystä aika usein krapulassa. Synapsien vakiintuneet radat varmaan sopivasti tiltissä silloin ;)
En kyllä ymmärrä miksi jotkut trollit täällä väkisin inttää että lego tarkoittaa jotain lek gott. Wikipediaa näköjään ne samat trollit ovat myös onnistuneet editoimaan. Tuota wikipediaahan kuka tahansa pystyy muuttamaan. Takuulla joku ylilauta jonne tai 4chan juttu taas. Nooh, huvinsa kullakin.
Tuota lego let's go hoetaan mainoksissakin
Anteeks vaan mutta trippion minkä tahansa voimakkaan psykedeelin/hallusinogeenin tuottama kokemus.
Eli se on huumeiden käyttöön kannustavaa mehua.
Mitä tarkoittaa ap? Trip, matka?
Finnair = finn air = suomalaista ilmaa :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin vasta hiljattain, että Terho-koti tulee tietysti sanasta terminaalihoito.
Mä tajusin just nyt, kun sanoit :D
Oon ajatellut että se on vaan nimi, joita laitoksilla on, vaikka joku Tammenlehvä-koti tai että perustaja on joku Terho.
Tammenlehvä on sotaveteraanitunnus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trippi mehussa on lisäksi kolmiota tarkoittava tri siinä alussa ja ennen niitä myytiin komion mutoisissa pakkauksissa (tai enemmän sellaine kolmikulmainen pyramidi, missä tosin nyt tarkemmin ajatellen on 4 kulmaa, mutta komiolta se kuitenkin näyttää).
Lukisitko ystävällisesti ketjun, ennen kuin tulet kertomaan tuollaista? Se on tetraedri, eikä tripillä ole mitään tekemistä sen kanssa. Mietteesi ovat muutenkin aika erikoisia.
Olen eri kuin tuo, kenelle ärhentelit, mutta täytyy sanoa, että olet aikamoinen nipottaja tetraedrinesi.
Vierailija kirjoitti:
Cmore = see more
Head&shoulders = hiukset ja kainalot
Mä haluun kans tätä Head&arm pits shampoota!! Kuulostaa mellevältä.
Monet sanonnat on auenneet vuosien myötä, mutta kertokaa pliis mitä tarkoittaa ”älä nuolaise, ennenkuin tipahtaa”? Ei mene mun jakeluun.
Sit: Great minds think alike
...But fools seldom differ (jatko, joka jää monesti pois, mutta asettaa toteamuksen myös eri valoon)
Vierailija kirjoitti:
Kun n. 20 vuotta sitten omistin Nokian kännykän ja kuva mikä siihen virrat päälle laittaessa tuli näytti silmääni krokotiililta. Meni pitkään ennenkuin tajusin mikä siinä oikeasti on ja kun tajusin en enään nähnyt krokotiilia. Enkä ymmärtänyt miten olin voinutkaan nähdä...
Ai se kädestä kiinni kuva?
Jerrykannu = brittien nimitys saksalaisten (German -> Jerry) bensakanisterille, joka oli heidän omaansa paljon paremmin suunniteltu ja joita he nappasivat käyttöönsä aina kun sotasaaliiksi saivat.
Ennen tripille lähtöä Lsd on helpompi niellä nesteen kanssa
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi jotkut trollit täällä väkisin inttää että lego tarkoittaa jotain lek gott. Wikipediaa näköjään ne samat trollit ovat myös onnistuneet editoimaan. Tuota wikipediaahan kuka tahansa pystyy muuttamaan. Takuulla joku ylilauta jonne tai 4chan juttu taas. Nooh, huvinsa kullakin.
Tuota lego let's go hoetaan mainoksissakin
Etymologia on eri asia kuin se, mitä hoetaan mainoksissa. Ei näitä kestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa ap? Trip, matka?
Niinpä, ja matkallehan trippi usein mukaan otetaankin.
Hair & Scrotum shampoo = karvat & kivespussukat - shampoo
Lego = Let's Go
Fazerina = Fazerin suklaa
Marianne-karkki = Mari & Anne
Volvo = viännös Vulva:sta
Oletko tosissaasi? Vitsailetko tuon Dumblen kanssa?