Tajusin vasta nyt, mitä trippimehu tarkoittaa. Uskomatonta
Kommentit (497)
Eikö olekin? Joskus arkisten asioiden kohdalla ei tule edes ajatelleeksi niiden nimiä.
Minä taas sain ahaa-elämyksen Head&Shoulders hilseshampoon kohdilla .D Pää ja hartiat.
Palmolive saippua. Onkin siis palm olive.....
LVI asentajakin selvisi vastikään :D
Vierailija kirjoitti:
Minä taas sain ahaa-elämyksen Head&Shoulders hilseshampoon kohdilla .D Pää ja hartiat.
No mitä sinä aiemmin sitten ajattelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sinä aiemmin sitten ajattelit?
Pää ja pito?
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ihan looginen nimi sille mehulle.
Mä olen ajatellu sen triplana, eli tulisi purkin alkuperäisestä kolmiomuodosta, jos muistatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ajatellu sen triplana, eli tulisi purkin alkuperäisestä kolmiomuodosta, jos muistatte?
Niin mehutetra!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mehutetra!
Silloin se olisi ollut tetra, koska muoto oli tetraedri. Kyllä se ihan tripistä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oli lapsi kaupassa oli ainostaan kolmiomallisia Trip merkkisiä mehuja. Siitä on jäänyt sanonta tripmehu joka koskaa nykyisin kaikkia muitakin pahvipakkauksista juotavia mehuja.
Minä käytän mieluummin sanaa pillimehu kuin trippi, onhan niitä muunkin merkkisiä mehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oli lapsi kaupassa oli ainostaan kolmiomallisia Trip merkkisiä mehuja. Siitä on jäänyt sanonta tripmehu joka koskaa nykyisin kaikkia muitakin pahvipakkauksista juotavia mehuja.
Ohitit pointin, eikä niitä kaikkia sanota tripeiksi. Joku yksittäinen henkilö saattaa sanoa. Pillimehujahan ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän mieluummin sanaa pillimehu kuin trippi, onhan niitä muunkin merkkisiä mehuja.
Niin on, mutta Trip on trippi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, mutta Trip on trippi.
Niin mutta todella monet puhuu kaikista pillimehuista trippeinä.
Mäkin tajusin tuon saman asian vasta äskettäin.
Mun edellinen ahaa-elämys oli MSM-jauheen kanssa. OptiMSM. Optimism.
Oletteko ihan varmoja, että trippi tarkoittaa jollakin kulkuvälineellä tehtyä matkaa? Ettekö tiedä, mitä muuta trippi tarkoittaa? Miettikääpä sitä!
Niin on, matkaeväs esim junaan.