Mitkä on sinulla ehdottomia kesäjuttuja
matonpesu
mökkeily
puusauna
lavatanssit
mansikat
uinti
Kommentit (218)
Ulkoilu yöllä
Maakuntamatkailu
Jäätelökioski
Uiminen, etenkin aamuisin <3
Nukkuminen asuntovaunussa
Grillaus
Kesämusiikin kuuntelu :D
Liian kylmästä säästä valittaminen. Joka. Vtun. Kesä.
Ryyppääminen, onhan kesäloma kiva juttu peruskoulussa
Vierailija kirjoitti:
Auringonotto alasti parvekkeella
Mun yksi exä teki tätä, oli mielettömän kiihottavaa mennä käymään, kun hän oli parvekkeella alasti. Tosin 7. kerros, mutta oli sitä mieltä, että siinäpähän katselevat. Usein otettiin kahdestaan aurinkoa alasti ja senhän tietää, että mihin se johtaa.
Linnanmäki kuuluu minun kesääni, vaikka en aina laitteisiin menekään.
Joku pidempi ulkomaanreissu
Viikko mökillä, mökkipaikkakunnan tori ja myyjäiset jne
Mökillä saunan jälkeen vilvoittelu
Veneily
Mansikat ja herneet
Kirjan lukeminen viltillä auringonpaisteessa
Piknikit
Aamukahvit parvekkeella
Mökki, oma ranta, rantasauna, soutelu, onkiminen, marjastus, sienestys, kesäisessä metsässä kulkeminen.
Uudet perunat, silli ja mansikat myös.
Vierailija kirjoitti:
Uudet perunat, uinti, auringonotto, jäden ja mansikoiden syönti, hiekkalaatikkoleikit lasten kanssa, kukkien poimiminen, grillaus , mstkustelu, huom myös kotimaan matkailu on ihanaa, Suomessa on paljon ihania paikkoja :)
Hiekkalaatikkoleikit lasten kanssa?
Paljas ajeltu pillu ja sen nuoleminen!
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti naku-uinti järvessä pienellä syrjäisellä luonnonrannalla omassa rauhassa rentoutuen.
M34
Mielessä tällainen uinti kun olin reissulla enkä päässyt kotiin asti yleisillä kulkuneuvoilla, polkupyörä tienvarressa, n 7 km pyöräilyä, ajattelin pulahtaa järveen, ei kai kukaan näe, oli ihanaa.
Auringonlaskun ja auringonnousun katseleminen kevyissä vaatteissa, viinilasi kädessä.
Parin viikon mittainen loma Välimeren rannalla, useimmiten jollain saarella. Siitä alkaa minun kesäni aina.
Suomalaiset mansikat
Nuotiolla istuskelu kesäyönä
Uudet perunat ja kesäiset lisukkeet
Kioskijäätelö
Mustikoiden poimiminen metsässä
Mansikkamaalla käyminen
Piknikit
Lenkit kesäsateessa
Festarit tai ulkoilmakeikat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet perunat, uinti, auringonotto, jäden ja mansikoiden syönti, hiekkalaatikkoleikit lasten kanssa, kukkien poimiminen, grillaus , mstkustelu, huom myös kotimaan matkailu on ihanaa, Suomessa on paljon ihania paikkoja :)
Hiekkalaatikkoleikit lasten kanssa?
Niin? Jotkut vanhemmat leikkivät lastensa kanssa, eivätkä vain tuijota älypuhelimiaan.
Surullisuus, kun ei pääse uimaan, siis järveen. Tyhmä kun tulin juuri tänne kuivalle alueelle.
Ei ole sellaista. Eikun joo, huvipuistos pitää käydä kerran!
Älä ole noin ankea :D Peruna on hyvää, ja UUSI PERUNA tosi hyvää!