Nainen: Oletko katunut että olet torjunut jonkun miehen?
Esimerkiksi muistellessa nuoruuden juttuja, kun joku mies on silloin yrittänyt
Kommentit (74)
Joo olin niin nuori ja kokematon niin annoin pakit yhdelle virolaiselle miehelle mikä harmittaa vielä näin 20 vuoden jälkeenkin. Olisi pitänyt olla rohkeampi.
En koska tapasin unelmieni miehen 25v
Ainoastaan yhden kohdalla. En antanut tilaisuutta vaikka hän oli rehti ja kaikinpuolin kunnollinen. Toisaalta hän oli lähdössä takaisin rauhanturvaajan tehtäviin enkä 22-vuotiaana vielä kyennyt näkemään, että suhteella olisi kuitenkin voinut olla tulevaisuus. Ainoa katumus heidän suhteensa, jotka konkreettisesti yrittivät tehdä itseään tykö.
Joo, parille liian hyvä näköiselle tuli annettua pakit. Olisi pitänyt panna niitä eikä aina miettiä asiaa pitkäaikaisen parisuhteen näkökulmasta.
Olen! Minulla oli aivan ihana lomaromanssi yhtenä kesänä. Ajattelin, ettei hän oikeasti ole kiinnostunut, koska oli ihan liian komea. Miksi minun itsetuntoni oli silloin niin huono. Hän oli ystävällinen, kohtelias, hyvät käytöstavat ja kovin ihastunut.
Välillä kadun etten ottanut eksää takaisin. Ei ollut pettämistä vaan eroon oli muita syitä.
Vierailija kirjoitti:
Välillä kadun etten ottanut eksää takaisin. Ei ollut pettämistä vaan eroon oli muita syitä.
Vanha soppa ei kuulemma parane lämmittämällä.
En. Mutta joskus kaaduin sitä että jätin yhden exäni. Nyt kun mietin asiaa, en olisi tehnyt mitään niin itsekkäällä puolisolla.
En. Aina on ollut joku syy kuten esim. humalaisuus, kaljuus tai epäsiisteys.
En, koska sydän ei sanonut niin. Ystävänaiset pitivät minua velkaiseen omakotitaloon kahden alaikäisen lapsen kanssa jääyttä eronnutta naista kahelina, kun en huolinut minuun ihastunutta lääkäriä kumppaniksi.
En ikinä ole katunut. Kyllä on ollut helpottunut olo aina, kun jostain ukosta on päässyt eroon.
En ole "päässyt" torjumaan yhtään lähestyjää koska en ole niitä naisia joista kiinnostutaan ja joita lähestytään, mutta sitä olen katunut kyllä usein että oman kiinnostukseni näyttäminen eräälle miehelle taisi olla tarpeettomankin salaperäistä.
Ei sillä, että olisin nyt jälkeenpäinkään olettamassa tunteiden olleen taatusti molemminpuolisia, mutta kenties ne toiselta saadut selkeät/suorat pakit olisi olleet parempi kuin tämä, että tilanne ikään kuin jäi vain auki ja roikkumaan "mitä jos kuitenkin.."
En. Vain harvojen miesten seura on tuntunut aidosti hyvältä.
Vuonna 2017, en antanut mahdollisuutta. Väärä aika ja väärä paikka. Ei tule enää toista kaltaistaan...
Yleensä siihen on ollu syy