On taas niin Suomen kesä tulossa että!
Kaiken tämän paskasään lisäksi meidän poliitikkomme lähettävät työmme tulokset johonkin eteläeurooppaan!
On tämä kyllä niin pers*estä että ei mitään rajaa:(
Kommentit (28)
Kun elää Suomessa niin elämä menee kaikin puolin hukkaan.
Näin se vaan on. Tämä on maailman ankein paikka.
Heti alkaa marina ja vikinä ku yhtenä päivänä sataa vettä😂😂😂😂😂
Tosi hienot säät on ollu tänä keväänä ja Helsinkiin on luvattu 16 astetta loppuviikosta. Lopeta se marina ja mee töihin!
Vierailija kirjoitti:
Miten aiotte nauttia tästä sateisesta viileästä päivästä?
Ihan tavallinen toukokuinen päivä ja sade sulattaa kivasti viimeisiä lumia. Menen ruokakauppaan, postiin, kangaskauppaan ja sieltä iltaluennoille. Teen esseen palautuskuntoon, käyn lenkillä ja ihan normi päivä :)
Vierailija kirjoitti:
Miten aiotte nauttia tästä sateisesta viileästä päivästä?
Minä nautin ihan vaan olemisesta tässä sohvannurkassa läppäri sylissä ja aamutelkkaria samalla seuraten. Kohta tulee Emmerdalen uusinta, jota en kerinnyt eilen katsoa.
Kohta syön jotain hyvää ruokaa. Elämä on ihanaa!
Sadekeli sopii mulle paljon paremmin kuin auringonpaiste 😊
Vierailija kirjoitti:
Kun elää Suomessa niin elämä menee kaikin puolin hukkaan.
Näin se vaan on. Tämä on maailman ankein paikka.
No lähe muualle ja lujaa! Mitä sä täällä elät? Heippa!! Tukia nostat ja mariset. Lähde muualle niin saat tehdä oikeasti töitä rahasi eteen. Täällä pääset aivan liian helpolla.
Kyllä täytyy asiat olla hyvin jos yksi sadepäivä on maailman mullistava asia.
Se on nyt pari vuotta ollut, ettei säät suosi. 2016 toukokuussa oli ihan helteisiäkin päiviä.
http://www.ilmastokatsaus.fi/2017/06/06/toukokuun-2017-kuukausikatsaus/
Tässä viime vuotista.
Viime toukokuussa satoi lunta vielä kuun puolenvälin tienoilla joten tämän vuoden toukokuu on selvästi ollut parempi.
Miten joku ei voi tykätä lämpimästä sadesäästä? Minusta tämä on kaikista parasta keväässä. Tuossa vieressä kohisee koski ja keväisin siinä onkin paljon vettä.
Ai. Mun mielestä on ollut harvinaisen hyvät säät. Aurinkoisia päiviä ihan hirveästi tammikuusta alkaen ainakin täällä Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt pari vuotta ollut, ettei säät suosi. 2016 toukokuussa oli ihan helteisiäkin päiviä.
Sekö on elämää että odottaa paria vuosittaista hellepäivää:(
On ankeaa.
Kreikassa on hyvä sää aina!
ap.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mun mielestä on ollut harvinaisen hyvät säät. Aurinkoisia päiviä ihan hirveästi tammikuusta alkaen ainakin täällä Helsingissä.
Aurinkoisia päiviä ei ole ollut hirveästi.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö on elämää että odottaa paria vuosittaista hellepäivää:(
On ankeaa.
Kreikassa on hyvä sää aina!
ap.
Menepä sinne Kreikkaan.
On onni asua maassa, jonka ilmastosta tykkää poislukien hellekesät, mutta niitä ei kyllä paljoa olekaan.
Sääennusteeni ovat osuneet tähän saakka kohdilleen. Kesästä tulee viime kesän kaltainen 😊