onko huonosti jos instagramissa
on vähän uli 100seuraajaa ja kuvalla on vain 19 tykkäystä? Mietin lopetanko kokonaan tilin, omaksi ilokseni olen pitänyt.
Kommentit (6)
Mitä väliä sillä on, jos omaksi iloksesi pidät?
Onhan se aika huonosti, mutta niin, mitä väliä jos kerran pidät tiliä omaksi iloksesi :D
Miten seuraajien tai tykkääjien määrä kertoo yhtään mistään? Mikä tuossa sinusta ylipäätään on huonoa?
Minulla on 60 seuraajaa ja kuvistani tykkää noin 20-30 ihmistä. Kuvia olen lisännyt kerran tai kaksi kuukaudessa. Onko minun tilanteeni nyt kammottava, pitääkö masentua ja lopettaa koko tili?
Itse käytän Instagramia kauniiden ja inspiroivien kuvien katsomiseen ja tykkäilen vain kuvista, jotka haluan saada oikeasti omalle listalleni näkymään. Käytän sitä inspiraationa, joten en kerää sinne kavereiden selfieitä tai muita vastaavia.
Esim Chicago Iida luulee olevansa suosittukin bloggaaja, mutta sillä on jotain 130 seuraajaa ja saa kuviin hyvä jos kymmenen tykkäystä.
Mulla 113 seuraajaa, tykkäyksiä enimmillään noin 30, vähimmillään 1. Onhan tuo noloa mutta olen koukussa. Ekat vuodet seurasin vaan julkkiksia enkä päivittänyt omaa sivuani ollenkaan. Sitten kokeilin josko sitä joskus lisäis jonkun kuvan ja aloin saamaan muutaman tykkäyksen. Nykyään jos saan yli 20 tykkäystä, se on mun mielestä paljon :D