On taas niin Suomen kesä tulossa että!
Kaiken tämän paskasään lisäksi meidän poliitikkomme lähettävät työmme tulokset johonkin eteläeurooppaan!
On tämä kyllä niin pers*estä että ei mitään rajaa:(
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt pari vuotta ollut, ettei säät suosi. 2016 toukokuussa oli ihan helteisiäkin päiviä.
Sekö on elämää että odottaa paria vuosittaista hellepäivää:(
On ankeaa.
Kreikassa on hyvä sää aina!
ap.
Menepä sinne Kreikkaan.
On onni asua maassa, jonka ilmastosta tykkää poislukien hellekesät, mutta niitä ei kyllä paljoa olekaan.
Kun tekee lujasti koko euroopan eteen töitä niin eipä se sää haittaa, vai mitä?
Kreikassa ihmiset nauttii säästä ja meidän työn hedelmistä.
Hallitus tiukentaa otettaan kansasta että päästään tavoitteeseen tässä eurooppaprojektissa. Aktivoi kansaa elättämään koko maailmaa. Mikä onkaan töitä tehdessä kun ei mitään muutakaan ole.
ap.
Minun elämäni ihaninta aikaa on ollut n. 3 vuotta jotka asuin lämpöisessä maassa. Elin 24/7/365, eikä kuten täällä paskalandiassa. Kadun että en panostanut niin paljon että olisin myös voinut jäädä sinne ulkomaille.
ap.
Kyllä minun mielialaani ja vireyteeni vaikuttavat säät. Viitsii tehdä muutakin, kuin pakollisen kauppareissun, jos on kesäisempää säätä.
Vierailija kirjoitti:
Minun elämäni ihaninta aikaa on ollut n. 3 vuotta jotka asuin lämpöisessä maassa. Elin 24/7/365, eikä kuten täällä paskalandiassa. Kadun että en panostanut niin paljon että olisin myös voinut jäädä sinne ulkomaille.
ap.
Voi kun menisitkin sinne! Molempien maiden äo nousisi siinä samalla.
Mistä lähtien toukokuun 2. päivänä on kesäistä Suomessa?
Suomalaiset kuvittelee kuuluvansa Keski-Eurooppaan nykyään. Kun siellä on nyt 20 astetta, jonain päivinä jopa 25 tai enemmän, on meilläkin oltava. Toukokuuhan on ihan viileä kuukausi vielä, varsinkin sen alku.
Mun mielestä viime kesä oli varsin hyvä, vaikka vettä tuli paljon, niin 20 asteessa tarkeni oikein mukavasti t-paidassa ja sandaaleissa. Jos maasta kolmannes on napapiirin pohjoispuolella niin pitkät hellejaksot eivät liene automaatio.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä viime kesä oli varsin hyvä, vaikka vettä tuli paljon, niin 20 asteessa tarkeni oikein mukavasti t-paidassa ja sandaaleissa. Jos maasta kolmannes on napapiirin pohjoispuolella niin pitkät hellejaksot eivät liene automaatio.
Samis, viime kesä oli hyvä. Luonto oli upen vehreä koko kesän, eikä helle piinannut kroonisesti sairaita. Säätieteilijä sanoo, että nyt ollaan pitkäaikaisen keskiarvon mukaisessa säässä. Huhtikuun tai toukokuun helteet eivät ole normi Suomessa. Mä lähden kunnostamaan perennapenkkiä, on hyvä, ettei roska pölise.
Heti alkoi kirkastua kun negaajat saivat ketjun pystyyn.