Miten Niinistö on voinut ajaa autoa eilen?
Kommentit (48)
Eikö muka Suomen presidentti saa ajaa? Usan ei, ei edes ex-presidentti.
Niinistö ajaa autoa ihan itse esim. mökkimatkoilla. Ei sitä laki kiellä! Kekkosella oli aina kuljettaja mukana myös mökillä, tälle oli jopa oma makuuaitta.
Vierailija kirjoitti:
Niinistö ajaa autoa ihan itse esim. mökkimatkoilla. Ei sitä laki kiellä! Kekkosella oli aina kuljettaja mukana myös mökillä, tälle oli jopa oma makuuaitta.
Suomen tähänastisista presidenteistä vain Mauno Koivistolla ja Sauli Niinistöllä on ollut B-luokan ajo-oikeus. Kakkosella oli moottoripyöräkortti.
Vierailija kirjoitti:
Entä saako presidentti itse ratsastaa hevosella, entäpä polkupyöräillä tai moottoripyöräillä vai onko sekin laissa kielletty Pressalta ilman erillistä kuljettajaa?
Ne pyöräilee tandemilla turvamiehen kanssa yhdessä tietenkin ja hevosella klopsutellaan turvamiehen vartaloon iilimatona liimautuen.
Vitsi: Jeltsin istui taksissa ja hoputti kuskia ajamaan lujempaa, sitten hoputti uudelleen. Lopulta sanoi: annappa minä ajan. Miliisit nappasi kiinni ylinopeuden takia. Toinen miliisi kysyi: miksi et sakottanut. Toinen siihen: Se oli tosi isokenkästen auto, Jeltsin oli kuskina.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullut että pressa ei saisi ajaa autoa. Ajaahan englannissa prinssi Williamkin itse autoa ja luulen että on pikkusen tärkeämpi henkilö kuin suomen presidentti.
Myös kuningatar Elizabeth ajoi autoa vielä vanhoilla päivillään. samoin prinssi Philip
No niin oli. Piti vähän keljuilla takaisin. :D