Mua jotenkin ärsyttää Jenni Haukio
Kommentit (69)
Mielipiteesi on välitetty henkilölle itselleen ja Rouva Haukio lupasi korjata tapansa. On vilpittömästi pahoillaan ettei ulkoinen olemuksensa ole miellyttänyt Teidän Korkea-arvoisuuttanne.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kun jaoit meille ajatuksesi. Hienoa, että rohkaistuit kertomaan sen.
Seuraavalla kerralla voisit yrittää sanoa jotain mielenkiintoista tai merkityksellistä.
No mikä kellekin on mielenkiintoista? Katsoin juttua presidenttiparin vapputervehdyksestä. Eikö muut ole huomanneet samaa? Oisko botox syynä.
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteesi on välitetty henkilölle itselleen ja Rouva Haukio lupasi korjata tapansa. On vilpittömästi pahoillaan ettei ulkoinen olemuksensa ole miellyttänyt Teidän Korkea-arvoisuuttanne.
Ei mutta kaunis nainen olisi normaaleilla ilmeilläkin. N33
Minua ärsyttää kaltaisesi ihmiset jotka haukkuvat ihmistä joita ei tunne kuin kuvasta.
Pelkäsin, että Jenni menee nurin kun hän huojui koko ajan Niinistön selän takana.
Poliitikoille on pesiytynyt tapa nyökytellä hyväksyvästi, kun joku toinen poliitikko puhu "asiaa".
Niin, ja se eroaa muista myrtsinaama suomiakoista miten???
Siitäpä vasta haloo nousisi jos rupeaisi naamaansa vääntelemään, vai mitä ap?
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää kaltaisesi ihmiset jotka haukkuvat ihmistä joita ei tunne kuin kuvasta.
Miten niin haukkuvat? Mua vaan ärsyttää, ei se haukkumista ole. Pidän ilmeikkäistä ihmisiä.
Ehkä se ilmeettömyys johtuu kovaksi lakatusta mustasta kypärästä, joka hänellä on päässään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ilmeettömyys johtuu kovaksi lakatusta mustasta kypärästä, joka hänellä on päässään.
Jacqueline Kennedy -tukka sopi Jackielle hyvin, koska hänellä oli niin voimakkaat piirteet. Siro Jenni tosiaan näyttää musertuvan tukkansa alle. Kampaajan nimi esille, ei oo hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta kaunis nainen olisi normaaleilla ilmeilläkin. N33
Haukiolla on hyvä iho eikä suuria virheitä kasvoissa, mutta siitä huolimatta en voi käsittää miksi jotkut pitävät häntä kauniina. Kasvonpiirteet ovat mielestäni niin tavanomaiset kuin voi olla. En ole varma minkä verran asiaan vaikuttaa hänen tyylinsä (esim. mummomainen hiustyyli, meikki, erityisesti kulmat) ja kehonkieli (ilmeet ja eleet vaikuttavat jotenkin tosi jäykiltä ja varautuneilta). Vartalo hänellä on kyllä todella siro ja kaunis.
Jenni Haukio otti kantaa parsinavetoihin. Sen jälkeen olen inhonnut sitä naista. Ensin pitäisi olla edes pieni kosketuspinta maataluteen, ennen kuin puhuu siitä yhtään mitään.
Se kommentoimattomuus! Jos on tuossa asemassa, se pitää käyttää niiden hyväksi, joilla asiat huonosti. Ottaa kantaa, näkyä joka paikassa hyvän asian puolesta. Se mua ärsyttää Haukiossa.
Minusta Jenni on kaunis ja tyylikäs ja on hoitanut tonttinsa edustustehtävissä hyvin. Muuta ei julkisuudessa tarvita. En ole kokoomuslainen, äänestän demareita mutta tätä mieltä olen.
Tietynlaista räväkkyyttä kaipaisin. On aina julkisuudessa niin hillitty, hallittu ja pidättyväinen, että esim. kuulijalle tulee helposti vaivautunut olo. Olen usein miettinyt, onko tuo luontaista hänelle, vai johtuuko se asemasta ja merkittävästä ikäerosta.
Aloittaja. Sinä kuulut siihen idiootien ryhmään joille parasta on vain
minä, minä, minä, minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja. Sinä kuulut siihen idiootien ryhmään joille parasta on vain
minä, minä, minä, minä minä.
Muuta et enää keksinyt? Itse kuulut niihin, joilla on mielipide, mutta ei perusteluja.
Ei aloittaja
Kiitos, kun jaoit meille ajatuksesi. Hienoa, että rohkaistuit kertomaan sen.
Seuraavalla kerralla voisit yrittää sanoa jotain mielenkiintoista tai merkityksellistä.