Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua jotenkin ärsyttää Jenni Haukio

Vierailija
01.05.2018 |

Liian ilmeetön.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun jaoit meille ajatuksesi. Hienoa, että rohkaistuit kertomaan sen.

Seuraavalla kerralla voisit yrittää sanoa jotain mielenkiintoista tai merkityksellistä.

Vierailija
2/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteesi on välitetty henkilölle itselleen ja Rouva Haukio lupasi korjata tapansa. On vilpittömästi pahoillaan ettei ulkoinen olemuksensa ole miellyttänyt Teidän Korkea-arvoisuuttanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kun jaoit meille ajatuksesi. Hienoa, että rohkaistuit kertomaan sen.

Seuraavalla kerralla voisit yrittää sanoa jotain mielenkiintoista tai merkityksellistä.

No mikä kellekin on mielenkiintoista? Katsoin juttua presidenttiparin vapputervehdyksestä. Eikö muut ole huomanneet samaa? Oisko botox syynä.

Vierailija
4/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stepford wife

Vierailija
5/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteesi on välitetty henkilölle itselleen ja Rouva Haukio lupasi korjata tapansa. On vilpittömästi pahoillaan ettei ulkoinen olemuksensa ole miellyttänyt Teidän Korkea-arvoisuuttanne.

Ei mutta kaunis nainen olisi normaaleilla ilmeilläkin. N33

Vierailija
6/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kaltaisesi ihmiset jotka haukkuvat ihmistä joita ei tunne kuin kuvasta.

Vierailija
7/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin, että Jenni menee nurin kun hän huojui koko ajan Niinistön selän takana.

Poliitikoille on pesiytynyt tapa nyökytellä hyväksyvästi, kun joku toinen poliitikko puhu "asiaa".

Vierailija
8/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja se eroaa muista myrtsinaama suomiakoista miten???

Vierailija
9/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäpä vasta haloo nousisi jos rupeaisi naamaansa vääntelemään, vai mitä ap?

Vierailija
10/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää kaltaisesi ihmiset jotka haukkuvat ihmistä joita ei tunne kuin kuvasta.

Miten niin haukkuvat? Mua vaan ärsyttää, ei se haukkumista ole. Pidän ilmeikkäistä ihmisiä.

Vierailija
11/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ilmeettömyys johtuu kovaksi lakatusta mustasta kypärästä, joka hänellä on päässään.

Vierailija
12/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ilmeettömyys johtuu kovaksi lakatusta mustasta kypärästä, joka hänellä on päässään.

Jacqueline Kennedy -tukka sopi Jackielle hyvin, koska hänellä oli niin voimakkaat piirteet. Siro Jenni tosiaan näyttää musertuvan tukkansa alle. Kampaajan nimi esille, ei oo hyvä.

Vierailija
13/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta kaunis nainen olisi normaaleilla ilmeilläkin. N33

Haukiolla on hyvä iho eikä suuria virheitä kasvoissa, mutta siitä huolimatta en voi käsittää miksi jotkut pitävät häntä kauniina. Kasvonpiirteet ovat mielestäni niin tavanomaiset kuin voi olla. En ole varma minkä verran asiaan vaikuttaa hänen tyylinsä (esim. mummomainen hiustyyli, meikki, erityisesti kulmat) ja kehonkieli (ilmeet ja eleet vaikuttavat jotenkin tosi jäykiltä ja varautuneilta). Vartalo hänellä on kyllä todella siro ja kaunis.

Vierailija
14/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Haukio otti kantaa parsinavetoihin. Sen jälkeen olen inhonnut sitä naista. Ensin pitäisi olla edes pieni kosketuspinta maataluteen, ennen kuin puhuu siitä yhtään mitään.

Vierailija
15/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kommentoimattomuus! Jos on tuossa asemassa, se pitää käyttää niiden hyväksi, joilla asiat huonosti. Ottaa kantaa, näkyä joka paikassa hyvän asian puolesta. Se mua ärsyttää Haukiossa.

Vierailija
16/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on niin mukava nainen.

Vierailija
17/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Jenni on kaunis ja tyylikäs ja on hoitanut tonttinsa edustustehtävissä hyvin. Muuta ei julkisuudessa tarvita. En ole kokoomuslainen, äänestän demareita mutta tätä mieltä olen.

Vierailija
18/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaista räväkkyyttä kaipaisin. On aina julkisuudessa niin hillitty, hallittu ja pidättyväinen, että esim. kuulijalle tulee helposti vaivautunut olo. Olen usein miettinyt, onko tuo luontaista hänelle, vai johtuuko se asemasta ja merkittävästä ikäerosta.

Vierailija
19/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja. Sinä kuulut siihen idiootien ryhmään joille parasta on vain

minä, minä, minä, minä minä.

Vierailija
20/69 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja. Sinä kuulut siihen idiootien ryhmään joille parasta on vain

minä, minä, minä, minä minä.

Muuta et enää keksinyt? Itse kuulut niihin, joilla on mielipide, mutta ei perusteluja.

Ei aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme