Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen :`(?? auttakaa,,. ov

Vierailija
24.04.2006 |

olen valmistunut ammattiin ja tehnyt töitä vuoden verran (siihen kuuluu työharjoittelut) ja sitten aloin opiskelemaan yliopistossa! eli minulla ei ole työkokemusta käytännössä juuri mitään :(

kuinka pitkä aika on liian pitkä aika olla pois töistä, pelkästään opiskella? onko kaksi vuotta liikaa? täällä ei kertakaikkiaan ole töitä siltä alalta jolta valmistuin! työkokemusta olisi saatava, jotta voisin sitten hyödyntää tätä tulevaa tutkintoa. STRESSI!! :(

onko siis 2 vuotta liian kauan pois työelämästä? vai alanko paniikissa nyt hakemaan oman alan töitä kesäksi, koska täällä 300 km säteellä ei ole näitä töitä... ottaako kukaan valmistunutta töihin, joka on valmistumisen jälkeen opiskellut kaksi vuotta???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mahdollista keksiä MITÄÄN alaan viittaava sivutyötä? Edes ihan pienimuotoista ja vaatimatonta yo-opintojen oheen?

Vierailija
2/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukeeko yliopisto-opinnot aiempaa koulutustasi, saatko siitä lisää pätevyyttä hoitaa työtäsi?

Vai opiskeletko yliopistossa ns. huvin vuoksi, alaa joka ei liity aiempaan koulutukseesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tukeeko yliopisto-opinnot aiempaa koulutustasi, saatko siitä lisää pätevyyttä hoitaa työtäsi?

Kiitos vastauksistanne. Minua stressaa ihan hirveästi kun olen mennyt koulusta kouluun ja jotta voisin tehdä tulevan tutkinnon hommia, tarvisin työkokemusta edellisestää..

ap

Vierailija
4/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työelämään. Ei cv:ssä joku opiskelujakso merkkaa mitään negatiivista, vaan työttömyysjaksot!

Vierailija
5/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

6... en usko että olisi mitään järkeä jättää monen haaveileman opiskelupaikka opintojen ekana vuonna?. kai se on vaan jaksettava rutistaa se 2 vuotta ja sitten muuttaa ja mennä töihin JA käydä sen jälkeen vain tenttimässä/ tehdä gradua...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi