Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhein vappu, ERO! Itkettää, mistä voimaa jatkaa?

Vierailija
30.04.2018 |

Auttakaa, aivan hirveä olo. Ei tämä yllätyksenä tullut, mutta kuitenkin. Hirveä olo. Itkettää.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sure rauhassa ja ala sen jälkeen etsiä kaikki hyvät puolet siitä, että ero tuli juuri nyt,

Esimerkiksi

- et tuhlannut parhaita vuosiasi turhaan tapaukseen

- et ehtinyt hankkia lapsia tai mennä avioliittoon heikon tollon kanssa

- ehdit vielä löytää sen oikean (tuo ei missään tapauksessa ollut se)

- voit matkustaa, opiskella, pistää elämän kokonaan uusiksi: mistä olet haaveillut?

- opit valtavasti ihmisuhteista etkä taatusti enää lankea samanlaiseen caseen (oppimisprosessi on tehonnut ainakin minuun, koska löysin OIKEAN miehen jo samana vuonna eron jälkeen)

Hyvät puolet: kesti aikansa ja oli hauskaakin, mutta tuo ei ollut se mitä ansaitset. Ennenkaikkea opit paljon etkä enää tee samoja virheitä. 

Ap on ruma ja keski ikäinen.

miksi kiusaat ihmistä jolla on edessä yksinäinen vanhuus?

Vierailija
102/107 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muahahah kirjoitti:

Aikuinen nainen ja itkee kuin pikkutyttö! Häpeä.

Elämä on laiffii. Ei tuolla asenteella maailmassa pärjää.

Itkeminen nyt jos mikä, on luonnollista ja jopa suotavaa tuossa tilanteessa. Ihminen, joka ei tuossa tilanteessa itkisi "silmiä päästään" ei mielestäni ole ihan normaali. Tai ei ainakaan ihminen, joka kykenee rakastamaan.

Uliuli.

Vierailija
104/107 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black metallia täysille ja kunnon viskikänni, toimii joka kerta. Halutessasi voit illemmalla lähteä lähibaariin hakemaan mukaasi isomahaisen ja karvaisen hevikönsikkään. Aamulla elämä näyttää taas mukavan synkältä, niin kuin pitääkin.

Vierailija
105/107 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satan's reject kirjoitti:

Black metallia täysille ja kunnon viskikänni, toimii joka kerta. Halutessasi voit illemmalla lähteä lähibaariin hakemaan mukaasi isomahaisen ja karvaisen hevikönsikkään. Aamulla elämä näyttää taas mukavan synkältä, niin kuin pitääkin.

Ei se könsikäs haluu jotain Yötä kuuntelevaa mummoa kämpilleen

Vierailija
106/107 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat tinderistä lohduttajan. Auttaa oikeasti tosi nopeasti päästämään irti vanhasta suhteesta.

Ihmiset eivät näköjään pidä tästä vaihtoehdosta, mutta en tuota kirjoittanut edes vitsinä=).

Minulla tuli ero 13 vuoden jälkeen ja minua tämä kyllä auttoi todella paljon ja samalla oppi nopeasti uudestaan tutustumaan erilaisiin ihmisiin. Mutta tietysti jokainen käy asiaa läpi omalla tavallaan ja mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle.

-edellisen kirjoittanut-

Mua masentaisi ihan hirveästi, jos ikävöisin toista ja yrittäisin väkisin jotain intiimiä jonkun tuntemattoman kanssa. Vähän sama kuin baarissa ramppaaminen eron jälkeen, kun muka on kivaa mutta oikeasti viimeistään kotona itkee itsensä uneen. Ei sitä vaan heti erotessa pysty näkemään itseään kenenkään muun kanssa.

Vierailija
107/107 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani aloittajan puolesta :(

Itse eron kokeneena, minua auttoi usko Jeesukseen ja seurakuntayhteys, jossa puolestani rukoiltiin.

Kipeää ero on tehnyt varsinkin yhteisten lasten takia. 

Tässä yhtäkkiä haettuna joitain uskoontulokertomuksia :

http://www.uskoontulo.net/

https://www.netmission.fi/tarinat/page/2/

Jeesuksen vastaanottaminen elämään on paras päätös, minkä ikinä olen tehnyt ja en siitä halua luopua. 

Turvan, rakkauden, elämän sisällön  lisäksi se kaikkein tärkein on, että Jeesus on maksanut syntini Golgatan ristillä ja olen synneistäni vapaa. Jeesuksen ristintyön kautta, kun se otetaan vastaan, meillä on pääsy taivaaseen,. ""Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän." Joh 3:16   Olen Jumalan lapsi.