Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unelmahäät 30.4.

Vierailija
30.04.2018 |

Keskustellaan tässä

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vääksyläinen meno 😁

Vierailija
22/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomapeli käyntiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vanha unelmakaava: uusperhe, tatuoinnit. Hyh.

Sitä se elämä usein on, nykyään,  ja ainakin sulhanen vaikuttaa tosi symppikseltä.

Vierailija
24/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Morsiamet eivät saa olkaimia pukuihin eikä etuvarustusta kunnolla piiloon.

Mä en vaan käsitä mikä olkaimettomissa puvuissa viehättää. Kertokaa nyt joku joka on valinnut sellaisen häihin tai vanhoihin.

Minulla oli ja se pysyi oikein hyvin päällä, ei mitään ongelmaa. Miksi se ei kelleen kävisi jos se ei lihaville käy?

Vierailija
25/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä morsiamella ei tukevuudesta huolimatta ole ihan niiiiin suuri rintavarustus kuin monilla aikaisemmilla, sen punatukkaisen pohjalaisnaisen puolesta melkein pelkäsin että koska pomppaa kaikki näkyviin.

Mutta voisivat nuo rintavat ja selänkin puolelta rehevät valita muita pukuja kuin noita olkaimettomia.

Vierailija
26/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama vanha unelmakaava: uusperhe, tatuoinnit. Hyh.

Sitä se elämä usein on, nykyään,  ja ainakin sulhanen vaikuttaa tosi symppikseltä.

Joillain on, toisilla ei.

Vierailija
27/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat kynnet morsiamella! Kynsiin sopisi syvemmin uurrettu puku

Vierailija
28/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta lasta parilla nyt oikein yhteensä on? Omat ja yhteiset? Onko naisella enemmän lapsia edellisistä suhteistaan kuin miehellä?

Naisella 2 tyttöä, miehellä yksi poika. Yhteisiä ei ole.

Vielä ei yhteisiä. Jotenkin tuntuu, että kohta voi jo olla.

Vierailija
29/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan käsitä mikä olkaimettomissa puvuissa viehättää. Kertokaa nyt joku joka on valinnut sellaisen häihin tai vanhoihin.

Minulla oli ja se pysyi oikein hyvin päällä, ei mitään ongelmaa. Miksi se ei kelleen kävisi jos se ei lihaville käy?

Kyllä niitä kuule näkee hoikillakin jotka ei pysy päällä vaan koko ajan nyitään ylöspäin

Vierailija
30/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti morsian liikuttui sulhon laulusta <3

Vierailija
31/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuolla on jotain ulkopaikkakuntalaisia, mennään jutuille"- Siis onko maalla tutustuminen tosiaan noin helppoa? Ei toimisi varmaan Hgissä tai edes Treella :) (pari siis tutustui näin Vääksyssä)

Vierailija
32/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa tällä kaudella mietin, että vähän tylsää. Johtuuko siitä, että tämä kaikki on jo niin nähty? En haluaisi ajatella niin.

Vierailija
33/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt etsitään uusia pareja seuraavalle kaudelle, kuka uskaltaa? Mä en

Vierailija
34/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuolla on jotain ulkopaikkakuntalaisia, mennään jutuille"- Siis onko maalla tutustuminen tosiaan noin helppoa? Ei toimisi varmaan Hgissä tai edes Treella :) (pari siis tutustui näin Vääksyssä)

Kyllä se on juuri niin helppoa :)

Vierailija
35/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä kuule näkee hoikillakin jotka ei pysy päällä vaan koko ajan nyitään ylöspäin

Kun sen puvun teettää ammattiompelijalla sopivan kokoiseksi ja kroppakin sen kestää niin en lähtisi lyttäämään kaikkia olkaimettoman puvun häihinsä tai vanhojentansseihin valinneita kuten joku tuossa ylempänä.

Vierailija
36/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vuonna 2009 kun naimisiin mentiin. Todella kaunis merenneitomallinen pitsipuku, jossa kaunis olkaimeton yläosa. Valokuvaajakin kehui monta kertaa, että morsiamella on niin kaunis puku. Mutta mä olinkin 24-v. hoikka ja siro, pienirintainen nuori nainen silloin, eli näytti kivalta päällä. Muoti oli silloin sellainen, päinvastoin ei meinannut minkään muunlaisia pukuja ollakaan.

Mutta justiinsa jotain kuukausi sitten kun ajettiin kaupungilla jää liikkeen ohi sanoin miehelle, että nyt jos mentäisiin naimisiin niin ottaisin vähän erilaisen puvun. Varmaan merenneitomallinen nytkin, mutta yläosa sellainen umpinaisempi, pitsiä yläosassa kaulaan asti ja hihaton tai ihan lyhyet hihat. Vaikka kroppa melkein yhtä hoikka kuin silloin aikoinaan, niin makukin muuttuu. Ja tuntuu, että nykyään valikoimaa olisi enemmän.

Vierailija
37/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormusbudjetti 1400€ ja on muka niin hienoa niin hienoa...

Vierailija
38/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen terska.

Vierailija
39/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäb tylyä sanoa muttta tuon näköinen vasta 30 v nainen ei kelpaisi monelle miehelle isommissa kaupungeissa.

Vierailija
40/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vuonna 2009 kun naimisiin mentiin. Todella kaunis merenneitomallinen pitsipuku, jossa kaunis olkaimeton yläosa. Valokuvaajakin kehui monta kertaa, että morsiamella on niin kaunis puku. Mutta mä olinkin 24-v. hoikka ja siro, pienirintainen nuori nainen silloin, eli näytti kivalta päällä. Muoti oli silloin sellainen, päinvastoin ei meinannut minkään muunlaisia pukuja ollakaan.

Mutta justiinsa jotain kuukausi sitten kun ajettiin kaupungilla jää liikkeen ohi sanoin miehelle, että nyt jos mentäisiin naimisiin niin ottaisin vähän erilaisen puvun. Varmaan merenneitomallinen nytkin, mutta yläosa sellainen umpinaisempi, pitsiä yläosassa kaulaan asti ja hihaton tai ihan lyhyet hihat. Vaikka kroppa melkein yhtä hoikka kuin silloin aikoinaan, niin makukin muuttuu. Ja tuntuu, että nykyään valikoimaa olisi enemmän.

Hääliikkeen...