Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unelmahäät 30.4.

Vierailija
30.04.2018 |

Keskustellaan tässä

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä morsiamella ei tukevuudesta huolimatta ole ihan niiiiin suuri rintavarustus kuin monilla aikaisemmilla, sen punatukkaisen pohjalaisnaisen puolesta melkein pelkäsin että koska pomppaa kaikki näkyviin.

Mutta voisivat nuo rintavat ja selänkin puolelta rehevät valita muita pukuja kuin noita olkaimettomia.

Minä en pelännyt vaan toivoin. Ja mulokku oli jo esillä.

Vierailija
82/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ihan kännissä lopussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään näkis kyllä jo jotkut hipsterihäät Kalliossa. Nää kaikki menneet on mennyt ihan samalla kaavalla ja aina joku maalaispari tai wt.

Vierailija
84/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nämä Unelmahäät rahoittaa, TV-kanavako? 

Vierailija
85/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse maksavat.

Vierailija
86/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo on täältä kotisohvalta arvostella. Itse en menis ohjelmaan, häät on mun mielestä lähipiirin juttu.

Vierailija
87/95 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään näkis kyllä jo jotkut hipsterihäät Kalliossa. Nää kaikki menneet on mennyt ihan samalla kaavalla ja aina joku maalaispari tai wt.

Minä taas olen hämmästynyt siitä miten erilaisia pareja tälle kaudelle oli löydetty. Tavallisia satuhäät-parejakin oli, kuten tämä viimeinen, mutta paljon enemmän vaihtelua kuin aiemmin!

Vierailija
88/95 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nämä Unelmahäät rahoittaa, TV-kanavako? 

Hääpari saa pienen korvauksen kuvauspaikasta. Esim jos kuvausryhmä tulee teille kotiin, saat kuvauspaikasta palkkion.

Eri asia on, jos saavat ns mainostuloja . Nythän näytetään paikka minne mennään ja pätkiä liikkeestäkin. Mutta hääpari ei etukäteen tiedä mitä näytetään ja miten, joten esim tuotesijoittelusta ei voi saada kunnon korvausta .

Ystäväni pikkusisko meni naimisiin pari v sitten ja se kuvattiin.

Hän asuu pienellä paikkakunnalla ja halusi ehdottomasti mainostaa kylää.

Siellä mm kultasepänliikkeessä kunnolla siivottiin, sitten joku tuttu halusi telkkariin, hän oli vieressä asiakkaana. Ja sama oli kampaamossa. Tuttu oli naapurituolissa, laitettiin kampausta.

Käytiin välillä kahvilla ja kahvila oli putsattu hyvin, syötiin täydellisiä munkkeja jne.

Seuraavana vuotena, kun ohjelma oli tullut, oli kaikissa paikoissa kysytty oliko täällä se kuvaus tehtyä. Eli he saivat ns turisteja asiakkaaksi.

Vierailija
89/95 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pari, söpöstelijä morsian ja järkevä sulhanen. En osaa ajatella näistä mitään pahaa. Onnea jatkossakin!

Vierailija
90/95 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvatuksessa kyllä taas niin wt-meininki, huoh.

Ja tämän päättelitte niistä muutamasta pätkästä, joissa vuorovaikutusta lasten kanssa näytettiin? Impressive...

Vierailija
91/95 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nainen ollut aiemmin jossain muussa ohjelmassa? Jutan superdieetissä? Näyttää tutulta, mutta ei varmasti ole tuttujani:D

Vierailija
92/95 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei mitään kaulakorua tuon puvun kanssa?

Vierailija
93/95 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo on täältä kotisohvalta arvostella. Itse en menis ohjelmaan, häät on mun mielestä lähipiirin juttu.

Juuri näin.

Vierailija
94/95 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa isän pitää luovuttaa tyttärensä? Eikö yksi kerta riitä?

Mun käsittääkseni nää oli kyllä tän morsiamen ekat häät, kun oli sanonut että "enkö mä sitten koskaan pääse naimisiin" sille miehelle joka oli ilmoittanut ettei lähde toiselle kierrokselle.. eli miehellä toka avioliitto.

Vierailija
95/95 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunnan typerin aines täällä taas arvostelemassa. Kerrankin herttaisen ja tavallisen oloinen pariskunta, niin on sitten oikein tikulla kaivettava jotain p****aa, että päästään lyttäämään.

Ihan ikäiseltään näyttää morsian, ei todellakaan miltään nelikymppiseltä, tiedätte mussukat sitten, kun tulette itse nelikymppisiksi. Ja se, että joku on liikunnallinen ja käy salilla ei todellakaan aina tarkoita sitä, että näyttää joltain fitnesskissalta tai edes hoikalta. Itse olen käynyt salilla koko aikuisen ikäni eli yli 20 vuotta ja lähes yhtä kauan olen ollut parikymmentä kiloa ylipainoinen. En käy salilla tai lenkillä laihtuakseni vaan pysyäkseni kiloista huolimatta jonkinlaisessa kunnossa ja pitääkseni mieleni virkeänä.

Se on oikeasti ihan sama minkälainen unelmapariskunta tai -häät ohjelmassa esitettäisiin, täällä olisi pikkusieluiset petolinnun peeärrät nälvimässä. Säälittävää.