Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksielämäsi kuollut nykyisessä suhteessasi?

Vierailija
30.04.2018 |

Kuinka monen vuoden jälkeen?

Onko seksielämäsi kuollut nykyisessä suhteessasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotta naimisissa ja seksielämä on herätetty uudelleen henkiin. Taukoa ehti olla välissä monta vuotta.

Vierailija
2/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli 2 kk sitten, 16 v meni ok. Ollaan eroamassa vissiin.. ei siis seksin takia mutta seksittömiä on seurausta muista ongelmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v yhdessä, mies haluaisi mutta itse en voi enää sietää seksiä

Vierailija
4/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta ollaan oltu suhteessa, muuten ok suhde mutta vähän seksiä. Ei ole tänäkään vuonna peitto heilunut montaa kertaa.

Nainen on lisäksi sellainen että suostuu vain tylsään lähetyssaarnaajaa. Kun tutustuttiin kertoi että on innokas, on harrastanut peppua ja tykkää suihin otosta.

Vierailija
5/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalisexillä mennään.

Vierailija
6/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkoi kuolemaan heti, kun aloimme olla yhdessä saman katon alla. Kerrat harvenivat ja harvenivat. Nyt on minun vuoroni pihdata seuraavat 20vuotta.

Vierailija
7/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täysin kuollut meidän seksielämä vielä. Sanoisin että saattohoidossa kuitenkin. Ihme pitäisi tapahtua että vielä tokenisi. 17v yhdessä.

Vierailija
8/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotta ollaan oltu suhteessa, muuten ok suhde mutta vähän seksiä. Ei ole tänäkään vuonna peitto heilunut montaa kertaa.

Nainen on lisäksi sellainen että suostuu vain tylsään lähetyssaarnaajaa. Kun tutustuttiin kertoi että on innokas, on harrastanut peppua ja tykkää suihin otosta.

Meillä sama, mutta sitten hän totesi, ettei hänen tarvitse miellyttää ketään. Tämä seksuaalinen aktiivisuus ja kokeilunhalu oli hänen aiemmissa suhteissaan.

Vierailija
9/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnetonta seksiä suhteen alusta saakka, muut syyt pitää yhdessä

Vierailija
10/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden jälkeen hiipui ja hiljaiseloa olikin sitten luvattoman monta vuotta.

Vierailija
11/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elossa on, 27(hui!) vuotta yhdessä.

Vierailija
12/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v yhdessä, kuoli jo monta vuotta sitten muiden ongelmien vuoksi.

Vierailija
13/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elossa ollut koko ajan, 21v yhdessä. Vanhemmiten parantunut.

Vierailija
14/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain siltä väliltä.

Halut on huvenneet miehen jatkuvan runkkaamisen takia (ei kiellettyä mutta meidän välisestä seksistä pois). Seksiä on kun minä teen aloitteen, hellyyttä ja läheisyyttä vain sen hetken. Jälkilämmössä köllimistä ei koskaan, ei halailua eikä suukottelua muulloinkaan. Muuten hyvä mies mutta täysin intohimoton, 22v yhdessä ja ikää 50+

Mun jokainen solu huutaa kosketusta, himoa, suudelmia, ihanaa tuntikausien rakastelua, sylittelyä, yhdessä torkkumista rakastelukertojen välissä, silittelyä, hiusten sivelyä, ihon nuuskimista, silmiin katsomista.... Tiedän että sellaista on!

Vierailija
15/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heikossa hapessa. Muutama kymmenen vuotta näin. Harmi, koska itse olisin kokeilunhaluinen ja himokas. N

Vierailija
16/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa huojentavaa kuulla että muillakin on kuollut. Ap

Vierailija
17/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, minulla on täysin kyltymätön muija. Jatkuvasti pitäisi olla jumputtamassa.

Vierailija
18/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elossa on (seksiä 3-6 kertaa viikossa, joskus pikaisia joskus monen tunnin settejä) 8 vuotta yhdessä. N30

Vierailija
19/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotta kimpassa, kerran pari viikossa jaksetaan. Suurin hidaste ehkä väsy, kun ei aina saa tapeltua kolmea teiniä ajoissa nukkumaan, ja kahdenkeskinen aika tahtoo tuon vuoksi venähtää kovin myöhälle

M48

Vierailija
20/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävä kuollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi