Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ei anna mitään rauhaa

Vierailija
30.04.2018 |

Mulla menee kohta hermo, ja stressikäyrä nousee yhä korkeammalle ystäväni takia, josta on tullut suoranainen riesa, ikävä kyllä. Minun pitäisi joka päivä, siis ihan joka ikinen päivä kesken työpäivän, ja sen jälkeen, ja viikonloppuisin olla vastailemassa jatkuviin soittoihinsa ja viesteihinsä, jopa monta kertaa päivässä. Mitään asiaa ei välttämättä ole. En jaksaisi enää millään.

Mulla on työ ja ymmärrän kyllä, että toisella saattaa ehkä olla tylsää, mutta eikö voi ymmärtää, että tässä on omakin elämä lapsineen ja kaikkeineen.

Facebookin on alkanut ahdistamaan. Heti jos menen sinnekään hetkeksi rentoutumaan ja selaamaan päivityksiä niin eiköhän se pommittaminen ala samantien.

Miten voisin toista loukkaamatta ottaa asian puheeksi, että antaa ny hiukka tilaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan!

Vierailija
2/6 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että voi välttyä toisen loukkaantumiselta, voi tulla jopa ero ystävyydestä. Kannattaa sanoa mitä ajattelet ja mitä haluat. Onko hänellä läheisiä, joiden kanssa puhua asioista, jos tulee joku tilanne elämässä. -Jotkut haluavat olla ystävän kanssa koko ajan kontaktissa, toiset silloin tällöin, jotkut harvoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi sanoa loukkaamatta. Onko se kaverisi kenties äskettäin perheensä hylännyt, yksiössä asuva keski-ikäinen naishenkilö? Toimintavat ja rajattomuus kuulostavat todella tutuilta.

Ehdotan radiohiljaisuutta. Sanot että olet kyllä  yhteydessä  sitten kun sulla on aikaa ja  sillä välin rohkaiset tuttuasi tapaamaan muita kavereitaan jos hänellä sellaisia on.

Vierailija
4/6 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta ystävästä tuli entinen ystäväni. Ei ymmärtänyt vaikka suoraan sanoin.

Vierailija
5/6 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä ihan terve ihminen? Töissä? Puoliso, perhe? Itselläni pari mt-kaveria sinkkuna yrittävät ripustautua. Jonkun kerran olen joutunut sanomaan, kun pelkkä harvakseltaan vastailu ei ole auttanut. Toisaalta nämä löytävät yleensä kuukaudessa parissa uuden suhteen ja katoavat täysin palatakseen vasta, jos suhteessa on ongelmia tai pää prakaa.

Vierailija
6/6 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeetä touhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi