Onko seksielämäsi kuollut nykyisessä suhteessasi?
Kommentit (34)
Vähitellen alkaa hiipua pois. Itkettää ja koskettaa. Miehellä useita sairauksia. Mikä kumma neuvoksi.
18 v yhdessä, 3 vuotta seksittä. Mies ei halua. Ja haen seksin muualta.
10v. Yhdessä ja aika lailla saattohoito menossa seksin osalta. Henkinen kärsimys vailla vertaansa. Todennäköisesti johtaa tulevaisuudessa toimenpiteisiin.
Kaikkeni olen yrittänyt mutta ei sitä toisen puolesta voi haluta.
Eipä kiinnosta enään koska vaimo makaa vaan sängyllä, korkeintaan silmät vähän liikkuu. Elämässä pitää olla runkkua. Hoidan hänelle orkun pari kertaa kuussa.
Aika lailla kuollut. Kotona kaksi pientä lasta. Vaimon keho kahden lapsen jälkeen niin muuttunut, ja siinä kuosissa ettei tee mieli. Haluja kyllä itselläni olisi. En ole sanonut tätä ääneen, muuten kuin kysellyt haluaisiko käydä jossain, jos katson lapsia sen aikaa. Asiasta on hyvin vaikea keskustella.
Kiinnostusta hänellä ei vaikuta olevan itsestään ja kunnostaan huolehtimiseen. Aikaa kyllä järjestäisin, mutta ei kuulemma tarvi.
Arki pienten kanssa on uuvuttavaa, sen toki ymmärrän. En voi vain säätää aivojani kiihottumaan olemuksesta, joka ei enää viehätä, varsinkaan kun asialle ei edes yritetä tehdä mitään.
heräämässä henkiin taas monen hyvin hiljaisen vuoden jälkeen. Avioliittovuosia takana 20.
Pärjäilin sooloseksillä ja muutamalla dildolla, minusta taisi tulla tekopeniksen suurkuluttaja. =)
Mutta nyt valoa tunnelin päässä, ollaan kohtsillee molemmat yli viiskymppisiä ja lastenhoitoon liittyvät huolet ja murheet on ohitettu, ja aikaa jää myös parisuhtelle, onneksi
NM
Vierailija kirjoitti:
22 vuotta naimisissa ja seksielämä on herätetty uudelleen henkiin. Taukoa ehti olla välissä monta vuotta.
Miten se heräsi?
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla kuollut. Kotona kaksi pientä lasta. Vaimon keho kahden lapsen jälkeen niin muuttunut, ja siinä kuosissa ettei tee mieli. Haluja kyllä itselläni olisi. En ole sanonut tätä ääneen, muuten kuin kysellyt haluaisiko käydä jossain, jos katson lapsia sen aikaa. Asiasta on hyvin vaikea keskustella.
Kiinnostusta hänellä ei vaikuta olevan itsestään ja kunnostaan huolehtimiseen. Aikaa kyllä järjestäisin, mutta ei kuulemma tarvi.
Arki pienten kanssa on uuvuttavaa, sen toki ymmärrän. En voi vain säätää aivojani kiihottumaan olemuksesta, joka ei enää viehätä, varsinkaan kun asialle ei edes yritetä tehdä mitään.
Täällä aivan sama juttu. Aikaa kyllä järjestyisi jos sitä haluaisi. Luulis olevan itselläkin helpompaa kun olisi vaikka parikymmentä kiloa kevyempi? Pitääpähän sitä elämästä nauttia vaikka herkutellen!!
Vierailija kirjoitti:
Jotain siltä väliltä.
Halut on huvenneet miehen jatkuvan runkkaamisen takia (ei kiellettyä mutta meidän välisestä seksistä pois). Seksiä on kun minä teen aloitteen, hellyyttä ja läheisyyttä vain sen hetken. Jälkilämmössä köllimistä ei koskaan, ei halailua eikä suukottelua muulloinkaan. Muuten hyvä mies mutta täysin intohimoton, 22v yhdessä ja ikää 50+
Mun jokainen solu huutaa kosketusta, himoa, suudelmia, ihanaa tuntikausien rakastelua, sylittelyä, yhdessä torkkumista rakastelukertojen välissä, silittelyä, hiusten sivelyä, ihon nuuskimista, silmiin katsomista.... Tiedän että sellaista on!
Puhut valitettavasti ihan mun sanoilla... Mies 40v. ja pari vuotta yhdessä, vasta. Riittää minulla sit enemmän energiaa salilla käymiseen. Tosi harmi. Mietin koskettamista ihan koko ajan. Muutaman viikon välein saan pikaset, ei muuta koskettamista.
6 vuotta yhdessä ja kuoli viimeistään 5 vuoden paikkeilla lapsen syntymään. Tahti nykyään n. kerran kuukaudessa ja nekin yleensä vain pikapanoja
Totaalisesti kuollut,mies ei halua enää ja seurustelua takana 2v
Elossa kyllä, 2-3 krt viikossa harrastetaan ja yhdessä 11 vuotta, 2 pientä lasta. Itse haluaisin joka päivä mutta mies on aina ollut vähähaluisempi. Intohimoisempaa ja vähemmän rutiininomaista seksielämää yrittänyt herätellä viime aikoina ja siksi luuhaan tällä palstalla.
Välillä on ollut kausia että mies on halunnut vain kerran kuukaudessa, ja ero on ollut lähellä. Pisin tauko meillä on 3-4 kk kun mies ei halunnut seksiä esikoisen odotuksen loppuaikoina eikä synnytyksen jälkeen. Näihin verrattuna nykyään menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Totaalisesti kuollut,mies ei halua enää ja seurustelua takana 2v
Eroa. Ei se siitä parane jos ongelmia on jo nyt.
Kuollut. Loppui läheisyys ja välittäminen. Miksi? Mies petti minua ja luottamus meni. Yritämme korjata mitä olisi korjattavissa mutta mies haluton menemään mihinkään kanssani. Näin jo neljä vuotta..