Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen ja hänen eksänsä yhteiset kaverit, hyvä vappu yksin?

Hyväää vappua
30.04.2018 |

Nonniin täräytetäämpäs vähän savuja. En ole ikinä kirjoitellut tänne. Naisystävä suunnitteli viimeviikolla jos lähdettäisiin yhdessä vappuna hänen ja ystävänsä kanssa jonnekkin vapunviettoon. Sunnuntaina ilmoitti kuitenkin että hän lähteekin yksin ystävänsä (nainen + kenties muita frendejä) ja oli jo lauantaina jostain kireänä, liekö aavistanut seuraavan...

Useamman kerran jo toistunut kaava että vaikkei ole tyttöjenillasta kyse tms niin mua ei voi kutsua koska hänellä on muutama yhteinen kaveri eksänsä kanssa joiden hän ei halua minusta tietävän. Ja niitä nyt vappuna mahdollisesti olikin tulossa pirskeisiin. Ollaan tunnettu kolmisen vuotta ja yhdessä asuttu joku 7-8 kuukautta.

Välillä annan asian olla ja olla painostamatta mutta tälleen nättinä kesäpäivänä tulee mieleen että olis ollu ihan mukava lähtä ulos porukalla ja tutustua uusiin tyyppeihin yms. Kaikki hänen omat (ei eksän yhteiset) kaverit tietää tilanteen. Mutta tuon tuosta kohtaan tilanteita joissa tuntuu että mua syrjitään näiden yhteisten kaverien takia.

Yhdessä ollaan vietetty viime juhannus ja uusivuosi. Monet juhlat ollut tässä... hänen synttärit yms...

Kyseinen nainen on oikeen mukava kumppani ja tuntuu että sovitaan muuten hyvin yhteen. Se oli kipinää ensisilmäyksellä ja olen aivan tosissani hänen kanssaan.

Enkö sitten osaa osoittaa rakkautta oikein että hän luottais muhun, vai missä lienee vika.

Mitä olette mieltä, tilanteelle ei näy loppua, kuinka kauan tämmöstä kannattaa kattella? Annanko aikaa että on valmis siihen että hänen eksä voi minusta tietää vai osoitanko ovea? Hän ei ole vieläkään vaihtanut esimerkiksi osoitetta mun luo ja hakee postit harvakseltaan eksältään. Vai tekeekö se musta sairaan narsistin joka haluaa tunkea joka paikkaan?

Me jos vietetään iltaa niin ei siellä ole kuin valikoidut hänen ystävät, tai sitten hän tulee mun mukaan mun kavereiden luo. Sitäkin harvoin kun mun kaverit asuu vähän kauempana niin yöksi ei oikeen mun kavereiden luota kotiin pääse.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäystä.

Muutenkin pitäis saada ehyt elämä alle. Mulle olis suuri huomionosoitus jos mun ei tarviis kokoajan miettiä että johtuuko se ja tämä ja tua mikämillonkin hänen eksästään. 

Mulla on oman eksän kanssa yhteisiä lapsia jotka asuu valitettavan kaukana. Oma eksä tietää kyllä että asun uuden naisen kanssa ja puhun nimellä. Olen koittanut keskustella onko lapset ongelma, ei kuulema ole ja hän tuli viimekesänä hyvin muksujen kanssa toimeen ja sanoi taas joku aika sitten että on ikävä heitä. Hän vaan sanoi että miksi vaadin häneltä enempi suoruutta eksänsä suhteen (joiden kanssa hänellä ei lapsia) kun itse kuitenkin joudun olemaan lasten takia tekemisissä oman eksäni kanssa. Niin, ja hän kyllä tietää uusista kuviosta ja hyväksyy.

Sanoinkin hänelle suoraan että teet aivan mitä tahdot mutta multakaan ei voi vaatia tuhottoman kauan väistämisvelvollisuutta. Hän sanoi tiedostavansa asian mutta kokee ettei voi tehdä tietenkään juuri kuin haluan, ei pidäkkään, mutta onkohan alunalkaen mitään järkeä että jouduin asiasta ylipäätään huomauttamaan...

Vierailija
2/12 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö nainen halua eksän tietävän sinusta ja siksi piilottelee sinua myös heidän yhteisiltä kavereilta? Tiedätkö, millainen tyyppi se eksä on? Suoraan sanotuna tuo kuulostaa minulta oudolta, varsinkin, kun asutte yhdessä. Kurjaa, kun vietätte vapaa-aikaa noin erillänne. Teillä on nyt eksä tuossa suhteessa mukana.

Koko kuvio on aika outo, en tiedä kuin pari vastaavaa tapausta. Parikymppisenä yksi kaverini seurusteli miehen kanssa, joka ei halunnut kavereittensa tietävän naisesta. Toisessa tapauksessa mies ei halunnut vanhempiensa tietävän tyttöystävästään, joten vanhempien tullessa nainen joutui keräämään kamppeensa meihen asunnosta ja lähtemään pois. Yksi kerta nainen ei tullut enää takaisin, eikä tuo ensin mainittu parikaan kauaa seurustellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja ei ja vielä kerran ei. Joku ei nyt täsmää. Osoite edelleen eksän osoitteeseen. Tuo ei ole kunnioittavaa sinua kohtaan eikä sekään että ei esittele sinua ystävilleen. Puhukaa. Ja sitten teet omat johtopäätökset.

Vierailija
4/12 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mielestä ole kunnioittavaa. On koitettu puhua ja hän myöntää että hommassa on hänen puoleltaan vajausta. Vetäytyy välillä hiljaiseksi kun puhun asiasta. Vakuuttaa silti vähän väliä rakastavansa. Mutta silti kuulema hän tarvitsee oman aikansa.

Kyseisen ihmisen tuntien en sano että hän nyt sängyssä eksällään kävisi mutta hän tullut kuulema sellaiseen lopputulokseen että häneltä on kuollut ystäviä senverran paljon ettei halua luopua tästä eksästään koska pitää tällä hetkellä ystävänä. Jopa pari kertaa myönsi aamun pikkutunneilla että välittää hänestä aivan pirusti.

Vähän tulee mieleen että olenko hänelle itsestäänselvyys koska hän tietää että vaikkei vaatisi mitään niin teen kaikenlaista hänelle. Nyt häneltä hajoamassa auto alta ja kunnostan hänelle toista jotta ei tarvitse luopua autoilusta.

Täytyypä vielä tämän illan jälkeen keskustella, jos ei niin ei. Harmi vaan että rakastan häntä todella paljon.

tAlkup.

Vierailija
5/12 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sepä se. Muutenkin on vähän yhteistä aikaa varsinsinkin nyt tässä kuluvien lähiviikkojen aikana niin ei voitu olla edes tätä yhdessä. Menee koko suhde vituiksi kun ei tuu mitään hyviä yhteisiä kokemuksia.

Oon hänelle sanonutkin että epäilen että se eksä on joku takaportti. Oma ero oli tosi vaikea tunteiden ja lapsien takia ja saatiin kuin saatiinkin asiat kuntoon oman eksän kanssa. Ei mitään kaipuuta menneeseen kummaltakaan puolelta vaan menty elämässä eteenpäin. Niin ei tässä voi oikeen omaakaan eksää alkaa lämmittelemään ihan vaan että nykyinen naiseni havahtuisi tilanteeseen että miltä hänen touhu mun silmissä näyttää :D se olis väärin monelta kantilta.

Ap

Vierailija
6/12 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että se eksä on rauhallinen kaveri, vastatakseni kysymykseen. Tuskin paljoa olkia kohauttaisi.

Vierailija
7/12 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tuon ei ja ei...kommentin. Ja meinasin kirjoittaa, että pitää eksää takaporttina. Sä rikot hyvä mies sydämesi tuossa, jos nainen vielä hengaa menneessä.

Vierailija
8/12 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul oli tollanen tilanne syksyllä. Tyttöystävän exä ei tienny musta mitään enkä ikinä päässy tutustuu sen frendeihin ja muutenkin moni asia meni mun edellle, vaikka styylauksen alkuhuuma on sitä parasta aikaa. Olin 6kk pyöreesti ja lähin kiitää siitä suhteesta. Frendei saa ja pitää olla, mutta noita entisiä hoitoja en jaksa tsiigailla jos sellasen kanssa pitää pyöriä jatkuvalla syötöllä. Nyt se sit saa pyörii ihan niiku huvittaa.

Vierailija
9/12 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos eritoten viimeisestä kommentista missä oli samankaltaisia kokemuksia. Ja kyllä, sydän tässä on kovilla. Ei voi liikaa yrittää. Ei se oo maailman ainoa nainen.

Jos hän ei oo nyt kokenu jotain valaistumista ja tee jotain kohtuu radikaalia muutosta selitysten sijaan niin lasken kalan takasin järveen niinsanotusti ja katotaan niitä verkkoja myöhemmin.

Ap

Vierailija
10/12 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kans noin kuukauden tapailun jälkeen koska valinta oli exä vaikka kuinka sanoi että ei halua olla sen kanssa yhdessä. En uskonut sanoja vaan tekoja. Vaihtoi renkaita ja vei tietokonetta ja korjasi sitä sun tätä ihan että se pääsee hänellä käymään töissä. Plussana he olivat seurustelleet vuoden eikä lapsia. vapaa aika työn lisäksi meni siis näihin korjailuihin kun minulla oli aikaa vain viikonloppuisin! 😀 "Valinta on sinun" sanon ihan teille kaikille👍

Vierailija
11/12 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa ole mitään järkeä: Siis kirjoilla edelleen eksällään ja yhteiset kaverit ei saa tietää susta? Sähän olet salasuhde! Ehkä niillä on vaan mietintätauko tms eksän kans? Ei ero ainakaan selvä ole..

Vierailija
12/12 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ex on varmuudella rauhallinen tyyppi eikä ole väkivallan tms. pelkoa, niin sitten ex on takaportti.

Eihän siinä mitään vielä, jos nainen haluaa pitää ystävyyssuhteen exäänsä, mutta miksi sinusta ei saa tietää sitten mitään? Kuinka voitte ystävystyä? En sulattaisi.