Fiksut ja kauniit naiset - onko niin, että on vaikea löytää sopivan älykästä ja komeaa miestä?
Musta tuntuu, että monet naiset ovat paljon korkeammalla tasolla kuin miehet. Myös huomattava määrä hyvin itsestään huolehtivia naisia, joilla on omat talousasiat ja elämä kunnossa ja miestä ei löydy, kun kaikki on enemmän tai vähemmän hunningolla, tyhmiä, sosiaalisesti kyvyttömiä tai jotakin muuta. Miksi nämä miehet ovat niin onnettomia? Äidit, kasvattakaa pojistanne kunnon kansalaisia meidän fiksuille tytöillemme. Muuten syntyvyys laskee edelleen.
Kommentit (11)
Fiksua ja itsestään huolta pitävää miestä on vaikea löytää se on totta. Niitä miehiä joille viina, laulu ja naiset on elämän tärkeimmät asiat on liiankin kanssa. Noiden kanssa ei mitään keskusteltavaa löydä. En kyllä äitien syyksi laittaisi pikemminkin suomalaisten miesten kulttuurin ja ne viina ja rähinägeenit.
naisten taso on riippuvainen iästä. Siksi kolmekymppiset naiset eivät löydä "tasoistaan" miestä.
Höpö höpö. Vaikka tietysti kärjistykset ovat ihan hyviä yleisellä tasolla turisemiseen, niin ehkä ihan noin blatanttia yleistystä ei kannattaisi tehdä. Ei se nyt mitenkään mene niin että naiset = hyvä, miehet = huono.
Olen ihan fiksu ja koulutettu mies, mutta eipä kelpaa naisille
Naisten taso voi olla nuorena vain niin uskomattoman korkealla.
Suosittelen tasokkaille naisille miestä ulkomailta. Itse en Suomesta löytänyt vaan netin kautta USA:sta. Skandinaavit naiset arvostettuja.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen tasokkaille naisille miestä ulkomailta. Itse en Suomesta löytänyt vaan netin kautta USA:sta. Skandinaavit naiset arvostettuja.
Kaikki eivät halua muuttaa ja jos saa lapsia, niin esim. mahdollisessa avioerossa lapsia ei saa Suomeen.
Ja turhan usein ulkismiehet lemppaavat kauniit blondit, kun nämä rupsahtavat.
Miehillä aina jotkut taka-ajatukset mielessä... useesti kauheen tungettelevia ja sanoo jotai ihme kommentteja (ainakin mitä täällä pk seudulla nähny..) mielenkiinto lopahtaa heti.
Suht hyvännäköisen ja fiksun miehen voi ehkä löytääkin mutta tunneälykkään ja henkisesti tasapainoisen miehen löytäminen on osoittautunut aika hankalaksi. En syytä tästä miehiä: kyllä itekin muistan kouluajoilta, et poikien käyttäytymiselle asetettiin kaikenlaisia rajoituksia ja heti haukuttiin homoksi tai luuseriksi, jos poikkesit normista ja osoitit "tyttömäisiä" piirteitä. Vähemmästäkin traumatisoituu ja ajautuu tunnelukkoon.
Toista puolta edustaa sitten nämä omaan yksinäisyyteensä ihastuneet, tunneköyhät miehet, jotka kohtelevat naista lähinnä pumpattava Barbaran korvikkeena. Näiden miesten vuoksi en enää uskalla deittailla "perinteistä" suomalaista miestä, eli sellasta "coolia", kivikasvoista miestä, joka ei hätkähdä mistään. Mieluummin availen tunnelukkoja emopoikien kanssa.
Olen nainen( ok tai normaalin näkoinen), mutta suht sivistynyt ja (lähes älykäs?) löytyy erikoisalan koulutus.joskus on tuntunut vaikeelta löytää seurustelukumppani vain 2 kertaa olen seurustellut valitettavasti ei natsannu niin hyvin et oltasiin menty naimisiin. yritän usein saada miehiin kontaktia juttelemalla mut valitettavasti usein mies paljastuu bile hileeks jolla ei kovin paljon ajatuksia tai kiinnostuksen kohteita ja mulle kyl kelpaa vaikka työtön jos tämä on esim kirjallisuudenharrastaja tms
samoin mun kanssa seurustelleet miehet on valittanu et ei helpolla löydy naista jonka kanssa olis samal tasol henkisesti eli kohtaanto ongelma. moni mies on ulkonäöltä kiva mut paljastuu alkoholistiksi tms silloin tulee olo et voi paska taas oon alko pilannu miehen
Kova on yritys, mutta nyky-yhteiskunta ja ihmiset tuntuvat olevan sitä vastaan! Koulussa ei vaadita mitään(!), isänsä ei osallistu kasvattamiseen jne. Harmittaa ja ärsyttää tämä nykymeno! Ei sitä yksin ihmeisiin pysty!
T. potentiaalia olisi, mutta mitään ei vaadita koska kivaa täytyy kai olla tai opettaja on itse laiska! Ei siinä äiti ihmeisiin yksin pysty!