Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut häissä, jossa sekä morsian että sulhanen ovat normaalipainoisia ilman tatuointeja

Vierailija
30.04.2018 |

Olen itse ollut aina.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksissä häissä oli tatuointeja. Eli suurin osa lusimistani häistä on ollut ihan kelvottomia telkkariin xD Olen tosiaan joskus miettinyt, miten syntyi tämmöinen ilmiö, että Suomessa vain tietyn yhteiskuntaluokan jäsenet osallistuvat näihin Satuhäihin ynnä muihin. Oma lemppari on kyllä parhaimpiinsa pukeutunut morsmaikku, joka juo sidukkaa suoraan tölkistä. Sitäkään ei omissa piireissä juuri näe.

Kai suurimmalle osalle tavallisista ihmisistä häät ovat yksityinen asia joka halutaan jakaa vain ystävien ja sukulaisten kanssa.

Eikö alempi työväenluokka sinusta koostu tavallisista ihmisistä?

Vierailija
22/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monissakin, omani mukaan lukien. Yksissä häissä morsian näytti tukevalta, mutta olikin viimeisillään raskaana.

Häiritseekö jotain jos tatuoidut lihavat ihmiset menee naimisiin vai miksi tätä kysytään?

Koska se on vitsi niille, jotka ovat katsoneet television hääohjelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niissä ohjelmissa ne ovat usein aika kauhean näköisiä? Sokkiväriä hiuksissa, tatuointeja, ylipaino? Miksi sellainen haluaisi mennä televisiossa naimisiin? Luulisi pysyvän niin kaukana televisiosta kuin ikinä voi.

Tatuoinnit ja shokkiväri hiuksissa ei ole kauhean näköistä. Ylipaino on sitten eri asia.

Vierailija
24/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissani, kahdesti.

Vierailija
25/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niissä ohjelmissa ne ovat usein aika kauhean näköisiä? Sokkiväriä hiuksissa, tatuointeja, ylipaino? Miksi sellainen haluaisi mennä televisiossa naimisiin? Luulisi pysyvän niin kaukana televisiosta kuin ikinä voi.

Mieti nyt näiden ohjelmien kohdeyleisöä. Luuletko ettö ne katsoisivat ohjelmaa jossa on sivistyneitä (ei tatuointeja, ei tupakkaa, ei "vi**ua" joka lauseessa), koulutettuja hyvässa vakiduunissa käyviä normaalipainoisia ihmisiä jotka eivä vedä limuviinaa tallinasta rahdatun tarjoustölkin suusta.

No toisaalta, voisivat katsoakin. Tällaiset henkilöt ovat tosi-tv:n kohdeyleisön omassa lähipiirissä niin eksoottisia ilmestyksiä että niitä voisi pitää lähinnä taruolentoina.

Ne ns. sivistyneet häät (niitä muuten on ollut) on katsojille toivottoman tylsiä.

Ja tiedätkö, sivistyneillä korkeasti koulutetuilla vakityössä olevilla ihmisillä voi olla tatuointeja tai ylipainoa tai molempia, joku saattaa jopa polttaa tupakkaa ja juoda juomansa tölkistä.

Vierailija
26/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Morsian tosin oli sulhasta pari senttiä pidempi korkoineen, ja hääkuvat (lähikuvat) otettiin niin, että sulhanen seisoi matalalla korokkeella. :D

Minunko häistäni puhut?

Minä ja puolisoni ollaan ilman tatuointeja ja normaalipainoisia. Sulhanen on vain pari senttiä pitempi, joten minun ei parane mitään korkeakorkoisia kenkiä harrastaa. Hääkuvat otettiin niin, että sulhanen sai olla sen muutaman sentin pitempi. ;-)

Vierailija
27/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut,omissani.Molemmat olimme hiukan ylipainoisia,mutta emme lihavia.Meissä oli vaan muuta kummallista mammojen mielestä:meillä oli 25 vuotta ikäeroa.Sanon,oli,koska lapseniisä kuoli syöpään viime syksynä.Häistä nyt melkein 35 vuotta.Ei läskiä,ei tatuointeja.Minulla hihaton kotelopuku,joka ei paljastanut olematonta tissivarustustani.Sulhasella vaalea puku ja ruiskukat rintapielessä kuten minun kimpussa,oih,nyt tulee itku,en voi jatkaa....

Vierailija
28/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

Tai olihan miniällä napakoru jos se lasketaan. Tulevana kesänä häät joissa morsiamella 1 tatuointi piilossa. "Räväkän "värisiä hiuksia ei kenelläkään. Kaikki normaalipainoisia/hoikkia

Ei ole ystävä/tuttava/perhepiirissä ketään tuollaista.

Vierailija
29/29 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sivistyneillä korkeasti koulutetuilla vakityössä olevilla ihmisillä voi olla tatuointeja tai ylipainoa tai molempia, joku saattaa jopa polttaa tupakkaa ja juoda juomansa tölkistä.

Tiedän montakin kuvauksen kaltaista henkilöä jotka todella itse kuvittelevat olevansa sivistyneitä ja mielellään esiintyvät joka käänteessä sellaisina.

Hämmästelevät suuresti miksi kutsuilla ne muut "sivistyneet" vetäytyvät ihan omiin piireihinsä keskustelua jatkamaan.