Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut häissä, jossa sekä morsian että sulhanen ovat normaalipainoisia ilman tatuointeja

Vierailija
30.04.2018 |

Olen itse ollut aina.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. So?

Vierailija
2/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt yksissäkään häissä, ja meinaan vältellä jatkossakin.

En pysty osallistumaan sellasiin tilaisuuksiin, olen sillälailla erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska en ole nähnyt kaikkia tuttavia, kavereita, sukulaisia ja ystäviä alasti.

Vierailija
4/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, omissani.

Vierailija
5/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä häissä oli tatuointeja. Eli suurin osa lusimistani häistä on ollut ihan kelvottomia telkkariin xD Olen tosiaan joskus miettinyt, miten syntyi tämmöinen ilmiö, että Suomessa vain tietyn yhteiskuntaluokan jäsenet osallistuvat näihin Satuhäihin ynnä muihin. Oma lemppari on kyllä parhaimpiinsa pukeutunut morsmaikku, joka juo sidukkaa suoraan tölkistä. Sitäkään ei omissa piireissä juuri näe.

Vierailija
6/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipaino on vain sosiaalinen konstruktio. Todellisuudessa ei ole mitään normaalia painoa vaan kaikki ovat yhtä normaaleja.

Vierailija
7/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kumpikin heistä on erittäin tatuointikielteisiä, eli oletan ettei heillä ole tatuointeja. Ja oli muuten ehkä kamalimmat häät ikinä.

Vierailija
8/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallisen provosoiva aloitus. Enemmänkin tulisi kysyä oletko ollut häissä joita ei filmata telkkariin. On kai aika selvää, että harva haluaa häänsä kaiken kansan retosteltavaksi. Luultavasti tatuoinnit ym kulkevat käsi kädessä kokeilunhalun/huomionkipeyden/younameit kanssa, joka saa myös ilmoittautumaan hääohjelman uhriksi.

Vierailija
9/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että koskaan olisin ollut häissä joissa olisi hääparilla ollut tatuointeja. Suurin osa on ollut myös normaalipainoisia. 

Vierailija
10/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Tekeekö se minusta jotenkin paremman ihmisen, kuin jos olisin ollut vain tatuoitujen ylipainoisten ihmisten häissä? Tuskinpa.

Ihme nirppanokkailua palstalla taas.

Vierailija
11/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Morsian tosin oli sulhasta pari senttiä pidempi korkoineen, ja hääkuvat (lähikuvat) otettiin niin, että sulhanen seisoi matalalla korokkeella. :D

Vierailija
12/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, omissani. Ja sisarenpoikani häissä. 

Vierailija
13/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilman tatuointeja sulhanen ja morsian olisivat normaalipainoisia, mutta jos he ottaisivat tatskat, niin tatuointiaineen paino nostaisi morsiusparin painon normaalista ylipainon puolelle? Enpä ole koskaan hääparilta kysynyt, että miten monesta grammasta on kiinni, että ette enää olisi normaalipainoisia.

Vierailija
14/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tatuoitujen häihin kukaan menisikään.

Vierailija
15/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niissä ohjelmissa ne ovat usein aika kauhean näköisiä? Sokkiväriä hiuksissa, tatuointeja, ylipaino? Miksi sellainen haluaisi mennä televisiossa naimisiin? Luulisi pysyvän niin kaukana televisiosta kuin ikinä voi.

Vierailija
16/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipaino on vain sosiaalinen konstruktio. Todellisuudessa ei ole mitään normaalia painoa vaan kaikki ovat yhtä normaaleja.

Siinä tapauksessa näiden tosi-tv ohjelmien esiintyjät ovat suorastaan paranormaaleja.

(ja todennäköisesti valtaosa niiden katsojistakin)

Vierailija
17/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monissakin, omani mukaan lukien. Yksissä häissä morsian näytti tukevalta, mutta olikin viimeisillään raskaana.

Häiritseekö jotain jos tatuoidut lihavat ihmiset menee naimisiin vai miksi tätä kysytään?

Vierailija
18/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksissä häissä oli tatuointeja. Eli suurin osa lusimistani häistä on ollut ihan kelvottomia telkkariin xD Olen tosiaan joskus miettinyt, miten syntyi tämmöinen ilmiö, että Suomessa vain tietyn yhteiskuntaluokan jäsenet osallistuvat näihin Satuhäihin ynnä muihin. Oma lemppari on kyllä parhaimpiinsa pukeutunut morsmaikku, joka juo sidukkaa suoraan tölkistä. Sitäkään ei omissa piireissä juuri näe.

Kai suurimmalle osalle tavallisista ihmisistä häät ovat yksityinen asia joka halutaan jakaa vain ystävien ja sukulaisten kanssa.

Vierailija
19/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli normaalia sellaiset häät. Kuusi edellistä hääparia, niin ainakin toisella ylipainoa. Usein molemmilla. Tatuoinneista en tiedä. Ei ainakaan näkyvällä paikalla.

Vierailija
20/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niissä ohjelmissa ne ovat usein aika kauhean näköisiä? Sokkiväriä hiuksissa, tatuointeja, ylipaino? Miksi sellainen haluaisi mennä televisiossa naimisiin? Luulisi pysyvän niin kaukana televisiosta kuin ikinä voi.

Mieti nyt näiden ohjelmien kohdeyleisöä. Luuletko ettö ne katsoisivat ohjelmaa jossa on sivistyneitä (ei tatuointeja, ei tupakkaa, ei "vi**ua" joka lauseessa), koulutettuja hyvässa vakiduunissa käyviä normaalipainoisia ihmisiä jotka eivä vedä limuviinaa tallinasta rahdatun tarjoustölkin suusta.

No toisaalta, voisivat katsoakin. Tällaiset henkilöt ovat tosi-tv:n kohdeyleisön omassa lähipiirissä niin eksoottisia ilmestyksiä että niitä voisi pitää lähinnä taruolentoina.