Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että mies joka viikonloppu poissa?

Vierailija
30.04.2018 |

Onko muita, joiden mies on joka viikonloppu pois kotoa? Muutimme minun työni perässä toiselle paikkakunnalle, pois miehen kotipaikkakunnalta. Miehelle asia otti aika koville ja onkin viihtynyt kotipaikkakunnallaan kavereidensa luona tosi paljon. Mieheni on työtön, joten työt ei pidättele ja välillä on reissussa viikonkin. Yleensä siis vähintään 2-3 päivää poissa joka viikko. Nyt yritämme lasta ja mietin, jatkuuko sama meno lapsen synnyttyäkin. Kärsin jo nyt tilanteesta tosi paljon, koska haluaisin viettää viikonloput yhdessä. Mutta kuulemma mieheni tulee hulluksi, jos ei pääse tuulettumaan. Olen monesti kysynyt, josko saisin lähteä mukaan, mutta mieheni kieltää, koska sitten joutuisi olemaan minun kanssani. Uudelta asuinpaikkakunnalta ei ole saanut kavereita eikä niitä edes halua hankkia, koska kuulemma ei voi saada yhtä hyviä ystäviä kuin lapsuudesta asti olevat kaverit on. Olen jopa miettinyt, jos muuttaisimme takaisin. Mutta sitten muistan, että ennen en juuri miestäni nähnyt kun oli joka päivä huitelemassa kavereidensa kanssa tai kaverinsa pamahtivat meille viiden minuutin varoitusajalla. Olemme olleet 7 vuotta yhdessä ja muuten suhteessamme menee hyvin. Miehen kaverit vaan tuntuu olevan hänelle todella tärkeitä, mikä tietysti on hienoa. Mutta silti haluaisin, että perhe menisi kuitenkin kavereiden edelle... Vertaistukea?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällaiseen aloituksiin muka kannattaa vastata? Olette jo tietoisesti valinneet itsellenne monimutkaisen elämän, miehelläsi on aikaa mutta ei kavereita kuin sillä toisella paikkakunnalla. Sinulla on työ ja kontakteja päivän aikana. Valitsette avoimen liiton, jolloin teidän parisuhteeseen liittyy muitakin ihmisiä. Miehesi on yksiavioinen, masentunut ja osittain jo alkoholisoitunut. Tähän suhteeseen lapsi vielä lisäämään elämisen kompleksisuutta. Lapsi sitoo sinua mutta ei välttämättä miestäsi.

Mutta tarkastelet asiaa hedelmällisyytesi kannalta niin pidä se mittarina. Jos yllä kuvattu on sinulle normaali elämäntilanne ja ongelma on lähinnä miehen viikonloppureissut niin havaintokulmasi on niin erilainen, että vastaus tai pallottelu onnistuu mielestäni lähinnä sinun ja Juhan af Grannin kanssa.

"Kadehdi en niitä jotka luotuja on kaksoiselämään"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla