Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Alkaako tämänkin ohjelman kultakaudet olla jo mennyttä, kun tulee samoja naamoja?
Kukakohan on tämän kauden Sammy? En malta odottaa.
Ja miksi tuo Juuso näyttää aina siltä kun sillä olisi sekä ylä- että alahuuli täynnä nuuskapusseja?
Vilma ja Juuso on varmaan tämän ohjelman historian eniten ärsytystä aiheuttanut ja vähiten kiinnostavaa viihdearvoa tuottanut pari, itselleni siis. Lähinnä myötähäpeä kuvaa paremmin tätä paria :D Ja vielä uudestaan pitänyt laittaa juuri nämä mukaan? Näillä on muutenkin sellaista on-offia ja kiukuttelua ollut koko suhde, että on se ja sama mitä tuolla saarella tapahtuu, niin kuitenkin jossain vaiheessa sovitaan ja ollaan taas niin in lööv.
Päästään taas kuulemaan Juuson laadukkaita "sano sit ku riittää" -läppiä. Voi ihanaa
Kaksi paria taas liian nuoria........ alta ja vähän päälle parikymppisiä. Meijun mies Iiro oli Olet mitä syöt-ohjelmassa mukana. Eihän nuokaan ole kuin alle puoli vuotta ehtineet seurustella ennen kuvauksia, jos siis juhannuksena tavanneet. Parin kolmen vuoden päästä olisivat voineet katsoa uudestaan...
eikä tää Iiro oo sama jäbä joka oli Olet mitä syöt ohjelmassa? Tuntui heti että oon jossakin nähnyt. Tää menee kyl kohta niin, että parit on joko entisten kausien sinkkuja, muuten tv:stä tuttuja tms ja sinkut edellisten kausien eronneita. Nyt casting vielä helpottuu kun esim. viime syksyn Love Islandin porukkaa voidaan kuljettaa Thaikkuihin seuraavan kauden osallistujiksi.
Vilkaisin jenkkien ensimmäistä jaksoa, vähän eri ikähaitari heillä! Itse kiinnostaisi mielummin seurata kolmekymppisten + ohjelmassa oloa, ja vielä ennemmin olisi kiva (ei iällä väliä), jos pareilla olisi oltava yhteistä taivalta takana vähintään edes pari vuotta. Suomessa tosin taitaa hakijoita pareiksi olla melko vähän.
Odotan kuitenkin mielenkiinnolla uutta kautta. Vilma ja Juuso olisi voinut jäädä pois, teennäistä draamaa ei jaksa seurata.
viisi paria. Onko kerrankin varauduttu siihen, että yksi pari keskeyttää vai tulevatko Vilma ja Juuso jälkijunassa saarelle ja mennään maaliin kaikkien parien osalta?
Vierailija kirjoitti:
viisi paria. Onko kerrankin varauduttu siihen, että yksi pari keskeyttää vai tulevatko Vilma ja Juuso jälkijunassa saarelle ja mennään maaliin kaikkien parien osalta?
Tulevat kesken kauden yllätyksenä muille
Mitä hemmettiä Vilma ja se poikkis tuolla tekee. Samaten se Pauliina ja ex. Tyrkkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä Vilma ja se poikkis tuolla tekee. Samaten se Pauliina ja ex. Tyrkkyjä.
Ja viime kauden sinkku-Meiju nyt parinsa kanssa.
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005905509.html
Vähän on tainnut Iirolta lähteä painoa ohjelman jälkeen.
Seiskassa luki että Iiron ja Meijun suhdekin alkoi Iiron pettämisestä ja herralla muutenkin pettämistaustaa, hänellä myös 8 vuoden avioliitto takana. Kuulostaa erittäin lupaavalta tämän parin tulevaisuus.
Onko autofixaaja-Janne tämän kauden bensalenkkari-Markus? :D
Kiss kirjoitti:
Oon sata varma että Vilma ja Juuso aikasemmalta kaudelta on tuola nyt uudestaan parina. Kummasti ku austen aikaan matkasivat kuukaudeksi thaimaahan ja sen jälkeen ei oo Juusoa näkynyt Vilman missään somessa. Reissustakin tuli kuvia vaan ekat neljä päivää ja sit hiljeni niin ig ku snäppiki melkein kolmeks viikoks.
Oikeassa olit!
Tia&Janne olleet yhdessä puolisen vuotta, ja ottivat toistensa nimikirjaimet tatuoituna kaulaansa. AAA ETTÄ 👏😂
Ai saakeli mikä raivo minut valtas ku katoin ketä nääki parit on! Pitäskö tämä ohjelma lopettaa jos sinne ei hae oikeita pariskuntia enää? C'mon, yhet on jo kertaalleen ollu tuolla (ja ehkä maailman tylsin pari, joita ei kukaan ole jaksanut edes somessa seurata kun ovat itseään yrittäneet tyrkyttää), toiset on VASTA PARIKYMPPISIÄ, yhet olleet yhdessä muutaman kuukauden???!
En edes aloita paasausta näistä sinkuista.
LOPETTAKAA OHJELMA, KOITTAKAA MUUTAMAN VUODEN PÄÄSTÄ UUDELLEEN.
Lotasta ja Atsosta sanotaan näin:
"Molemmat lähtevät mukaan ohjelmaan luottavaisin mielin, mutta toteavat, että tilanteen tulleen kostonkierre tulee olemaan suloinen. Jos toinen sählää omalla saarellaan jotain, pistää toinen taatusti kaksin verroin pahemmaksi. ”Mä oon sanonu Lotalle, että jos se menee jotain häsäämään siellä, ni mä ainaki pistän ihan ranttaliks”, Atso vakuuttaa."
Parien julkistuslivessä näytettiin Jannika B:n saarella kuvattu musavideo tms. ja siinä Lotta istuu altaan reunalla sen vähän Eliaksen näköisen sinkun (Paavo?) kanssa ja he pussavaat toisiaan huulille. Tästä voisi päätellä, että kostonkierrettä tullaan näkemään tämän pariskunnan välillä...
Niin nuoria pariskuntia..tylsää. Ja en nyt mollaa nuoria ihmisiä, joku kumminki ymmärtää väärin 😅Olis ikähaitari pariskunnilla 35-45v niin vähän erilainen näkökulma. Toki mun ikäluokan parit ei tähän lähde ja lapsia ei saa olla, joten. En kyllä itekkään lähtis, mutta viihde on viihdettä.
Eeii Vilmaa ja Juusoa... Eiks olis jo korkee aika erota jos jo toistamiseen pitää mennä parisuhdetta koettelemaan (vai haluavatko vain naamansa telkkariin) ja suhde muutenkin ollu on-off... Ja muutenkin ihmetyttää että miks noiden lisäksi on entisistä tuotantokausista Pauliina ja Joonas ja Meiju. Ois ollu kiva että kaikki on ihan uusia naamoja eikä kierrätetä samoja.