Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Ketkä lähtee 24h treffeille? Ruutuplussalaiset voitteko spoilaa :D
Ei ne jaksot vielä näy,
vasta oli viimeiset päivätreffit ja koko porukan iltanuotiot.
Vierailija kirjoitti:
Hyi että toi Iiro ällöttää koko ajan vaan enemmän. Mahtoikohan olla oikeesti ees exän kanssa yhessä, jos antaa 50 pettämistä anteeksi.
No se iiron exähän tarvitsi vain asunnon. Siis ei ollut mitenkään tavanomainen tai normaali parisuhde. Iiro sähläsi koko ajan mitä sähläsi ja vaikka kenen kanssa, helppo antaa pettämiset anteeksi kun on vaan tyytyväinen että sika jyystää jotain muuta muiduu jossain muualla eikä tarvii koittaa keksii tekosyitä mikseinyt nappaa. Sitten vielä hyvässä lykyssä tuli lahjoja kaupan päälle. Varsinainen win-win tilanne. Se exähän asuu muuten edelleenkin Iiron asunnossa. eli kukahan siinäkin lopulta eniten hyötyi ja hyötyy.
Luulin, ettei nuo Juhon hölömöölyt enää yllättäisi, mutta niin vain ruutuplussan puolella mentiin taas ihan uudelle levelille :Dddd
On kyllä aika käsittämätöntä, jos Juho ja Venla ovat oikeasti päätyneet yhteen Temppareiden jälkeen.
Fannilla ei ole mitään kunnioitusta Juhoa kohtaan. Vaikuttaa välillä aika ivalliselta. Toisaalta Juho on itse tehnyt käytöksellään itsestään pellen ja antanut vätyksen vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Fannilla ei ole mitään kunnioitusta Juhoa kohtaan. Vaikuttaa välillä aika ivalliselta. Toisaalta Juho on itse tehnyt käytöksellään itsestään pellen ja antanut vätyksen vaikutelman.
Siis Fanni tekee mitä sinkun kuuluukin mut silti kyl luonnottoman tunteeton ihminen😂 emmä pystyis ikinä tollasee vaikka toi oli ainoastaan Jöbikselle palvelus.
Eli ei siis edelleenkään mitään mullistavaa auringon alla ruutu+ mukaan?
Juho ja Iiro jatkaa törttöilyään. Atsokin vähän irrottelee, mut ei mitään hälyttävää?
Mites naisten puolella, tapahtuko siellä mitään? :D
Iiro hölmöilly koko ajan, mut jääny lääppimisen, pusuttelun ja sanallisesti törkeiden juttujen asteelle. Mutta ei meijukaan malttanut odottaa että saisi yhdessä päättää suhteen, kun jo rysäytti kertaheitolla maalin asti niin että peitto heilui, näin rapisi tefloni sen suhteen pinnasta.
Vierailija kirjoitti:
tiakin onneksi jo tapailee uutta miestä
Mitä onnea siinä on, että ei pysty hetkeäkään olemaan yksin suhteen jälkeen? En tajua muutenkaan sarjaseurustelijoita jotka ei osaa olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Lotta on hämmentävä ja itsekeskeinen.[/quote
Aina mietin, että jos Atso tekisi samaa jonkun sinkun kanssa, mitä Lotta on tehnyt kolme viikkoa, niin hohhoijaa....
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut ketä on jo alkanut ärsyttää tuo Kurosen älytön v*ttuilu Juusolle. Varmasti kyllä tekee työnsä niin kuin kuuluukin ja vetää roolia. Mut ehkä oon ite liian kiltti ihminen et mua alkaa ärsyttää tää
Et ole ainoa, jotenkin feikkiä mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Iiro on persaukinen elostelija.
Niin on ja typerä isottelija muka-hurmuri. Täytyy kertoa, että täällä Turussa on paljon fiksuja miehiä, eli tuo Iiro ei ole tyypillinen turkulainen.
Atso on kyllä tosi kriittinen itseään kohtaan. Verrattuna siihen miten paljon se itse yrittää ymmärtää ja tukea toisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina mietin, että jos Atso tekisi samaa jonkun sinkun kanssa, mitä Lotta on tehnyt kolme viikkoa, niin hohhoijaa....Sama tuli mulla mieleen viime kaudella Even ja Danin kanssa. Jos Dani ois ”hipsutellu” kolme viikkoa jonkun sinkkunaisen kanssa, niin Eve ei varmasti ois palvonut maata sen jalkojen alla, kuten Dani teki vikalla iltanotsiklla :D Sama nyt Atson ja Lotan kanssa
Olen samaa mieltä mitä joku aiemmin kirjoitteli, et ois hyvä kun ohjelma tulis ulos vaikka n. viikon viiveellä. Kiirettä se lisäis taustajoukoilla kun pitäis ehtiä leikata ja saada valmiina purkkiin, mut olis seurattavuuden kannalta mukavampi kun oltais mahdollisimman lähellä nykyhetkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi bb-Jenna on yllättävän analyyttinen ja tarkkanäköinen muiden ihmisten suhteen 😃
Harmi ettei Jenna osaa analysoida omaa käyttäytymistään ollenkaan. Etenkin ohjelman ulkopuolella.
Mitä nyt oon Jennaa tässä ohjelmassa ja tuossa seiskan vlogissa(+somessa) seurannut, niin Jenna on mun mielestä vähä sitä sorttia joka vaihtaa mielipiteitä sen mukaan, kenen kans juttelee. Valitsee puolensa tilanteen mukaan, uskaltaa sanoa sellasia mielipiteitä suoraan, mistä valtaosa läsnäolijoista on samaa mieltä.
Tuo Tialle naureskeli oli ihan järkyttävää, sellanen koulukiusaus meininki. Yhdessä on helppo pilkata ja mollata sitä joka on ns. heikommassa asemassa. Ihan yleistä meininkiä jossain ylä-asteella...
Jennalla kuitenkin oikeesti tullut yllättävän tarkkoja havaintoja muista ihmisistä, ja on sellanen tarkkailija. Sanoo kyllä kameralle asioita suoraan, mutta sanooko kuitenkaan niitä asioita ihmisille suoraan?
Jenna ei missään välissä ole ollut missään riidassa mukana, mut ei oo kuitenkaan pokkaa mennä puolustamaan heikompaa tai yrittää mennä väliin (En nyt tarkoita että riitapukarien väliin aina pitäisi mennä).
Mulla tulee mieleen sellanen epävarma tyyppi, joka hakee hyväksyntää ja yhteenkuuluvutta esim. tuolla et lyöttäytyy Jonnan kans yhteen haukkumaan sitä Tiaa...
Samaa mieltä Jennasta. Luulen, että jos haastattelussa olis ollut Jonnan sijasta Tiia, niin Jenna olis tsempannut Tiiaa ja pyöritellyt silmiä Jonnan käytökselle. Jenna on siinä mielessä fiksu ja analyyttinen, että huomioi muiden ihmisten mielipiteet ja osaa mukautua niihin tilanteen mukaan, ja koska on temperamentiltaan kovaääninen ja puhelias, niin vaikuttaa siltä kuin nuo enemmistön suosimat mielipiteet olisivat hänen omia, aitoja mielipiteitään, vaikka niin ei toki ole. Jenna vaikuttaa selkärankaisemmalta, reilummalta ja vankkaluonteisemmalta, vaikka todellisuudessa on hyvin "venyvä" tyyppi, tarkkailee muiden mielipiteitä ja mukautuu niihin. En tiedä, mitä Jennan oikeat ajatuksen loppupeleissä on.
Atsolla oli eilen kiireinen iltapuhde,porukan nuorin,mutta ainakin fiksuin mies. Toki ens viikon jaksossa taitaa Atsollakin menojalka vipattaa. Ja iltanotskilla on sitten katuvana. Hän sentään osaa katua ja tuo sen ilmi. Juholla ei oo selkärankaa,kaikki menee viinan piikkiin tai kun Jöbis sitä tai tätä on selitys. Tai emmätiiä taitaa olla se vakkarivastaus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina mietin, että jos Atso tekisi samaa jonkun sinkun kanssa, mitä Lotta on tehnyt kolme viikkoa, niin hohhoijaa....Sama tuli mulla mieleen viime kaudella Even ja Danin kanssa. Jos Dani ois ”hipsutellu” kolme viikkoa jonkun sinkkunaisen kanssa, niin Eve ei varmasti ois palvonut maata sen jalkojen alla, kuten Dani teki vikalla iltanotsiklla :D Sama nyt Atson ja Lotan kanssa
Mä muistelen et Dani ei missään vaiheessa osannut kyseenalaistaa Even toimintaa. Musta tuntu et ei edes halunnut analysoida tilannetta kriittisesti, vaan toitotti kokoajan sitä samaa mantraa et kuinka luottaa Eveen ja tietää että Eve ei tekisi mitään.
Tämä ero on nyt näiden tilanteiden välillä, et Atsohan oikeasti on pohtinut Lotan käytöstä ja motiiveja ja sitä et onko suhteessa jotain pielessä, kun joku voi muodostua noin suureksi uhaksi(kuin Kalu Evelle).Voin kyllä muistaa väärinkin, mut jotenki jäänyt mieleen et Dani veti sellasen suojamuurin päällensä, et ei halunnut eikö kykenyt näkemään Evessä mitään negatiivista.
Iiro nolaa tuolla vaan Meijua. Puhu pankkitilin saldosta niin, että exällä on isompi pankkitilin saldo kuin Meijulla ja rakasti kauhesti exää, kuulosti siltä että vieläkin rakastaa.
En usko pätkääkää Iiron puheita siitä, että panee niin ja niin monen kanssa. Hyvä jos panis edes tyttöystäviä. Yrittää vaan machoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistelen et Dani ei missään vaiheessa osannut kyseenalaistaa Even toimintaa. Musta tuntu et ei edes halunnut analysoida tilannetta kriittisesti, vaan toitotti kokoajan sitä samaa mantraa et kuinka luottaa Eveen ja tietää että Eve ei tekisi mitään.
Tämä ero on nyt näiden tilanteiden välillä, et Atsohan oikeasti on pohtinut Lotan käytöstä ja motiiveja ja sitä et onko suhteessa jotain pielessä, kun joku voi muodostua noin suureksi uhaksi(kuin Kalu Evelle).Voin kyllä muistaa väärinkin, mut jotenki jäänyt mieleen et Dani veti sellasen suojamuurin päällensä, et ei halunnut eikö kykenyt näkemään Evessä mitään negatiivista.
Joo ihan totta, Dani hoki vaan sitä mantraa "TIS-kuplasta" eikä suostunut analysoimaan mitään syvällisemmin, vaikka Kuronen yritti puristaa edes jotain irti. Atso kyllä hyvin analysoi omaa suhdettaan ja miettii, olisko kaikkien kannalta sitten parasta, jos Lotta vaihtaiskin Paavoon, kun kerran tästä niin tuntuu tykkäävän. Viittasin siis lähinnä tohon, että Lotan reaktio olis varmasti aika erilainen, jos roolit olis toisin päin, kuten Even ja Daninkin tapauksessa.
Iiro on persaukinen elostelija.