Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
4281/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta tuo Vilma on ihan normaalipainoisen oloinen, esim. näyttää nyt todella kauniilta shortsien ja topin kanssa. En tajua miksi täälläkin on haukuttu häntä lihavaksi.

Tämä! Vilmallaha on huippuhyvä kroppa. Normaalipainoinen ja hyvä roolimalli. Ei vaan halua pukea vartaloaan imartelevia vaatteita, vaan sellaisia vaatteita mistä pitää

Vierailija
4282/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimman ruutuplusjakson alussa Meiju ilman meikkiä/vähässä meikissä. Tosi nätti noin! Vahvassa meikissä taas näyttää oudolta. Liikaa keinotekoisia varjostuksia ja korostuksia, jotka saavat naaman näyttämään epäsuhtaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4283/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon koko ajan tykännyt hirveästi Atsosta, vaikuttanut fiksulta ja kypsältä nuorelta mieheltä. Mut nyt on ruvennut vähän häiritsemään nuo kommentit ettei hän ole ihan oma itsensä tuolla ja että käyttäytyisi toisin ellei kameroita olisi. Heittääkö näitä kommentteja, koska on ahdistunut Lotan käytöksestä toisella puolella vai mistä oikein on kyse..?

Mää oon ymmärtäny sen niin että ei halua antaa Lotalle pienintäkään signaalia siitä että ois jotaki sutinaa jonkun kanssa, koska Lotta on ollut mustasukkainen ja Atso haluaa todistaa Lotalle. Mää luulen et Atsolla on taustalla se ajatus, et videot saadaan pienelläkin materiaalilla näyttämään helposti tosi pahoille niin Atso minimoi kaikki mahdollisuudet sellaisiin klippehin, mistä vois tulla jotakin väärinymmärryksiä.

Jossain jaksossa Atso sano, et saarella on se hankalaa ku ei pääse heti juttelemaan fiiliksistä toisen osapuolen kanssa, niin helposti pääse kehittämään päässään mörköjä, ja ymmärtäisin et ei myöskään halua että Lotta alkais Atson videoiden perusteella tekemään mörköjä itselleen.

Vierailija
4284/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin USA-temppareita ja voi elämä, mikä kulttuuriero. Puhutaan ihan eri tavoin, korostetaan henkistä yhteyttä ja omaa kasvua, USA-juontaja on myötätuntoinen, jotenkin enemmän ohjaa tilanteita ja alussa parit ovat jonkin aikaa yhdessä. Alkuesittelyt sinkuilta eivät ole noloja. Toiselle näytettävät videot ovat ihmeen lyhyitä?

Ei siis ikinä tule Suomi-versiosta vastaavaa!

Noista kuitenkin aika moni petti, vaikka olivat olleet vuosia yhdessä eivätkä kännirellestäneet. Suomalaisten kohdalla vastaavalla asettelulla tuskin saataisiin ohjelmaa aikaiseksi. 

Vierailija
4285/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää ihmettelyä miksi Fannin ja Juhiksen seksihetki sammui ennen aikojaan. Veikkaisin ettei Juhiskänni ollut syynä, vaan Fannin sextalk "Ootko pannu montaa?" "Ööö.. Mä oon parisuhteessa" "Sulla on penis mun sisällä ja kerrot olevas parisuhteessa".

Vain Iiro ois kyennyt ton jälkeen jatkamaan loppuun ilman morkkista.

Vierailija
4286/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niii thot sarja, että <3

Vierailija
4287/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon koko ajan tykännyt hirveästi Atsosta, vaikuttanut fiksulta ja kypsältä nuorelta mieheltä. Mut nyt on ruvennut vähän häiritsemään nuo kommentit ettei hän ole ihan oma itsensä tuolla ja että käyttäytyisi toisin ellei kameroita olisi. Heittääkö näitä kommentteja, koska on ahdistunut Lotan käytöksestä toisella puolella vai mistä oikein on kyse..?

Mää oon ymmärtäny sen niin että ei halua antaa Lotalle pienintäkään signaalia siitä että ois jotaki sutinaa jonkun kanssa, koska Lotta on ollut mustasukkainen ja Atso haluaa todistaa Lotalle. Mää luulen et Atsolla on taustalla se ajatus, et videot saadaan pienelläkin materiaalilla näyttämään helposti tosi pahoille niin Atso minimoi kaikki mahdollisuudet sellaisiin klippehin, mistä vois tulla jotakin väärinymmärryksiä.

Jossain jaksossa Atso sano, et saarella on se hankalaa ku ei pääse heti juttelemaan fiiliksistä toisen osapuolen kanssa, niin helposti pääse kehittämään päässään mörköjä, ja ymmärtäisin et ei myöskään halua että Lotta alkais Atson videoiden perusteella tekemään mörköjä itselleen.

Joo munki mielestä tässä on yritetty nyt luoda sellaista mielikuvaa, et jos kameroita ei olisi(eli Lotta ei tapahtumisia näkisi eikä saisi tietoon), niin Atso käyttäytyisi erilailla ja voisi tehdä kaikkea mahdollista.

Mutta mun mielestä kyse ei ole siitä, vaikka sellaista mielikuvaa kovasti yritetään luoda.

Vierailija
4288/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RUUTU+

Siis hyi hitto Iiro. Jätkä kertoo pettäneensä exäänsä 50:n naisen kanssa (joopa joo) ja kehuskelee kuinka varmaan puoli Turkua tietää asiasta. Siis kuka tuo esille tuollaisen asian niinkuin se olisi jotenkin kunnioitettava saavutus, samalla nolaten exänsä joka on varmasti kärsinyt jo ihan tarpeeksi kyseisen sikailijan takia? Kamala ja itsekäs tyyppi kyllä..

Itsensä hän sillä nolaa, ei exäänsä.

Vierailija
4289/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Iiro jossain asioissa näkee itsensä aidosti: ” oon irstas sika... tällänen vanha paska”. Meijuun ja sinkkunaisiin liittyvissä asioissa on taas ihan hukassa, tekee kaikille paskasti ja silti näkee itsensä uhrina.

Vierailija
4290/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutuplus

Hahahahahaa Iiro "ehkä mä tarviin vähän ymmärtäväisemmän ja herkemmän naisen". Niin siis tarpeeksi tossun katsomaan läpi sormien Iiron vastenmielistä käytöstä?

Vierailija
4291/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asioista ne sinkkunaiset siellä tappeli? Ja miksi Iiro ja Juho riiteli?

Vierailija
4292/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iiro ja Juho ei riidellyt keskenään. Iiro riiteli naisten kanssa. Juho lähinnä yksin.

Vierailija
4293/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iiro ja Juho ei riidellyt keskenään. Iiro riiteli naisten kanssa. Juho lähinnä yksin.

Okei. Mistä ne riiteli?

Vierailija
4294/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä Kurosesta? Mä oon tykänny hänestä jo kauan, radiojuontajana tullu mulle tutuksi. Nyt Temppari-”isinä” en jotenkin osaa suhtautua enää häneen. Tuntuu ihan pervolta, et n.nelikymppinen äijä kyylää kuola valuen puolta nuorempien biletystä ja kohellusta. Iljettävää. Yäk. Joku nuorempi ja vähemmän setämies ois parempi tohon rooliin.

Vierailija
4295/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mistä ne riiteli?

Iiron riiteli Janinan kanssa siitä että Janina on mustasukkainen Pauliinasta, Janinan mielestä ei oo ollu missään vaiheessa mustasukkainen. Iiron ja Sallan riidasta ei mitään hajua mistä alkoi, vissiin tosta Iiron naistenpyörittämisestä.

Juho vaan huusi ja kiroili ittekseen, sen jälkeen ku tajus ettei Fannia kiinnosta ja oli menny pilaamaan kaiken.

Vierailija
4296/6337 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä extrassa Niko S sanoi Juhon olevan uhri. Mitä? Vaikka Fanni vedättää Juhoa 6-0,niin se ei tee hänestä uhria. Kuitenkin kyse on aikuisesta miehestä. Hyvä on iltanotskilla olla katuvana,kun kuitenkin ensi viikollakin ollaan vällyjen välissä. Ja tuo,että ei hän näin tekis,jos Jöbis puhuisi tms.. Taas yritetään syyllistää toinen. Ei juma sentään..

Vierailija
4297/6337 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iirosta tulee kyllä sovinisti olo. Naisen pitäis olla kuuma seksipommi vaikka ite on kaukana komeasta adoniksesta. Sikamikakin jää kakkoseks kun kuuntelee miten iljettävästi iiro puhuu naisista.

Vierailija
4298/6337 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso on omistuksenhalunen hullu.

Vierailija
4299/6337 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iirosta tulee kyllä sovinisti olo. Naisen pitäis olla kuuma seksipommi vaikka ite on kaukana komeasta adoniksesta. Sikamikakin jää kakkoseks kun kuuntelee miten iljettävästi iiro puhuu naisista.

Joo joillakin miehillä - mukaan lukien Iirolla on outo käsitys, että itse voi olla millainen lipevä, lihava ja luonnevikainen murjake, mutta naiselta voi silti vaatia seksikkyyttä ja ulkonäköä. Huomaahan Iirostakin sen, että naisten ulkonäöstä, vaatteista jne hän koko ajan puhuu ja ihastuu sen perusteella milloin kehenkin. Emmiä hän ei esimerkiksi tunnu hirveästi noteeraavaan, kun ei ole sellainen perus hoikka, sporttinen ja seksikkäästi pukeutuva. Tosin Emmikin on liian tasokas ja nätti ällöttävälle Iirolle.

Vierailija
4300/6337 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuronen on juuri täydellinen juontaja. Ohjelman selkäranka. Ihana!