Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
3361/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa pääsisi TT:n käsittelyyn... Huoh

No mä veikkaan, että ei ole iso kynnys päästä. Se tumputtaa, jos jollekulle vaan kelpaa. Rima ei sillä tytöllä ole liian korkealla. Eikä voi ollakaan.

Niinku WTF. Mitenköhän sä tähän analyysiin päädyit?

Mä en ole vieläkään kuullut, mikä tämän hetken nuorison mielestä siinä TT:ssä on ulkoisesti vikana. Ei ole pitkät ruskeat/blondit hiukset, jotka kiharrettu, kuten kaikilla tusinateineillä? Ei pintaliitotyyliä? Ei boheemia tyyliä? Ei ripsienpidennyksiä, ei rakennekynsiä?

Kasvot eivät ole viehättävät. Näyttäisi olevan jopa pienet viikset suupieliessä, tai sitten kasvojen rakenne ja varjot tekevät sen. Näyttää 45-vuotiaalta. Kyse ei ole meikistä, hiuksista tai tekoripsistä, vaan kasvojen luustosta. Tuntuu pahalta ja valkoroskaiselta arvioida toista ihmistä näin, mutta kysyit ja alennuin nyt tähän.

Ihminen on viehättävämpi, jos hän on sisäisesti kaunis, mitä TT ei valitettavasti kyllä ole ja hän alkoi näyttää vielä ärsyttävämmältä.

Ja eihän Lotalla ja Fannillakaan ole tekoripsiä ja kiloa meikkiä ja silti ovat ihan kivan näköisiä.

Lotalla on tekoripset, Fannilla ei.

Vierailija
3362/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä veikkaan, että ei ole iso kynnys päästä. Se tumputtaa, jos jollekulle vaan kelpaa. Rima ei sillä tytöllä ole liian korkealla. Eikä voi ollakaan.

Mä en ole vieläkään kuullut, mikä tämän hetken nuorison mielestä siinä TT:ssä on ulkoisesti vikana. Ei ole pitkät ruskeat/blondit hiukset, jotka kiharrettu, kuten kaikilla tusinateineillä? Ei pintaliitotyyliä? Ei boheemia tyyliä? Ei ripsienpidennyksiä, ei rakennekynsiä?

Kasvot eivät ole viehättävät. Näyttäisi olevan jopa pienet viikset suupieliessä, tai sitten kasvojen rakenne ja varjot tekevät sen. Näyttää 45-vuotiaalta. Kyse ei ole meikistä, hiuksista tai tekoripsistä, vaan kasvojen luustosta. Tuntuu pahalta ja valkoroskaiselta arvioida toista ihmistä näin, mutta kysyit ja alennuin nyt tähän.

Ihminen on viehättävämpi, jos hän on sisäisesti kaunis, mitä TT ei valitettavasti kyllä ole ja hän alkoi näyttää vielä ärsyttävämmältä.

Oikeesti? Mä oon 43 ja TT ei ikimaailmassa näytä 45-vuotiaalta kolmen aikuisen lapsen äidiltä eikä edes 45-vuotiaalta yksineläjältä. Jokainen ainakin omanikäiseni ymmärtää, että hän on 20+. En tiedä, onko nää ikäjutut täällä välillä vähän kärjistyksiä vai katsotaanko oikeasti esim. omaa äitiä siten, että juu TT näyttää samalta kuin oma äiti.

Viiksistä: en ole huomannut, mutta eihän sille voi mitään. Karvoitus kasvoissa on hormonaalinen ongelma, johon auttaa laser jossain määrin. Jos ongelmasta kärsii kunnolla eikä sheivaa tai nypi, sen todellakin huomaa. Väitän, että ongelmaa ei ole.

Kasvojen luusto on siis jollain tavalla vääränlainen. Hmm. Eikös hänellä ole hyvin selkeät piirteet?

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/8776beee-34f0-48ac-afcd-6b55812…

Ja ennen kuin joku sanoo jotain naurettavia "moi TT" -teinikommentteja, niin ei, en ole TT enkä hänen sukulaisensa tai kaverinsa, mutta ontuvat argumentit tökkivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3363/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanni on mun mielestä tosi kaunis. Mutta ei käy kateeksi asema johon joutui, on niin sattumankauppaa keistä sinkuista tulee avainhenkilöitä. Mutta mun mielestä hienosti hoitanut ton Juho-kuvion, pysynyt viisaasti vähän etäällä ja pystyy analysoimaan tätä ja tilanteita fiksusti. Vaikka ei oo varmaan kivaa päivittäin joutua jonkun känniääliön lähentelemäksi kun itse ei ole edes kiinnostunut.

Vierailija
3364/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ulkonäkökysymyksen lisäksi ennen kaikkea tarkoitin hämmästellä, että MITEN joku voi päätyä ohjelman perusteella sellaiseen analyysiin, että kyllähän tuolta nyt lohkeaa ja se harrastaa seksiä yhden jos toisen kanssa. Aika raakoja yleistyksiä sen takia, että henkilö päätti wanna-be-minnamaisesti hieroa jonkun elintä. Toki jos henkilön tuntee, niin ok, mutta siinäkin tapauksessa ihmettelen, miksi asiasta tulisi tänne kirjoittamaan ja toisaalta miten se on jonkun ulkopuolisen asia dissata henkilöä tästä.

Vierailija
3365/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TT vaan ei ole kaunis eikä viehättävän näköinen, ei suloinen eikä söpö, ei ihana eikä mukavannäköinen,

ei vaikka kuinka jankkaat tai argumentoit. Hän näyttää vanhemmalta, eikä hänessä ole mitään silmää miellyttävää saatika ihastusta herättävää. 

Vierailija
3366/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ulkonäkökysymyksen lisäksi ennen kaikkea tarkoitin hämmästellä, että MITEN joku voi päätyä ohjelman perusteella sellaiseen analyysiin, että kyllähän tuolta nyt lohkeaa ja se harrastaa seksiä yhden jos toisen kanssa. Aika raakoja yleistyksiä sen takia, että henkilö päätti wanna-be-minnamaisesti hieroa jonkun elintä. Toki jos henkilön tuntee, niin ok, mutta siinäkin tapauksessa ihmettelen, miksi asiasta tulisi tänne kirjoittamaan ja toisaalta miten se on jonkun ulkopuolisen asia dissata henkilöä tästä.

Jos ja kun itse antaa valtakunnan teeveessä kaikella käytöksellään ymmärtää, että helposti lohkeaa ja seksin harratsaminen kenen kanssa tahansa on ihan vanhempienkin mielestä normihommaa niin turha alkaa jälkikäteen itkeä jossain kesksutelupalstoilla että eipäs sit olekaan näin. Munaa käteen vaan ja hyvää pääsiäistä!

Vierailija
3367/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä Vilmaa mitä näkee Juusossa.

Mun mielestä Juuson ulkonäkö on komea ja miehekäs juurikin tuon näyttävän leuan ansiosta. Monella miehellä on mitätön luisu  leuka, joka ei ainakaan vakuuta. Päättäväisyys ja peräänantamattomuus näkyy juurikin leuasta. En mitään inhoa niin kuin olematonta leukaa.

Vierailija
3368/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Mä oon 43 ja TT ei ikimaailmassa näytä 45-vuotiaalta kolmen aikuisen lapsen äidiltä eikä edes 45-vuotiaalta yksineläjältä. Jokainen ainakin omanikäiseni ymmärtää, että hän on 20+. En tiedä, onko nää ikäjutut täällä välillä vähän kärjistyksiä vai katsotaanko oikeasti esim. omaa äitiä siten, että juu TT näyttää samalta kuin oma äiti.

Viiksistä: en ole huomannut, mutta eihän sille voi mitään. Karvoitus kasvoissa on hormonaalinen ongelma, johon auttaa laser jossain määrin. Jos ongelmasta kärsii kunnolla eikä sheivaa tai nypi, sen todellakin huomaa. Väitän, että ongelmaa ei ole.

Kasvojen luusto on siis jollain tavalla vääränlainen. Hmm. Eikös hänellä ole hyvin selkeät piirteet?

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/8776beee-34f0-48ac-afcd-6b55812…

Ja ennen kuin joku sanoo jotain naurettavia "moi TT" -teinikommentteja, niin ei, en ole TT enkä hänen sukulaisensa tai kaverinsa, mutta ontuvat argumentit tökkivät.

Jos et ymmärrä sen päälle, että kaikki eivät vaan näytä kauniilta, niin älä jaksa täällä jankuttaa ja kauhistella.

Vierailija
3369/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TT vaan ei ole kaunis eikä viehättävän näköinen, ei suloinen eikä söpö, ei ihana eikä mukavannäköinen,

ei vaikka kuinka jankkaat tai argumentoit. Hän näyttää vanhemmalta, eikä hänessä ole mitään silmää miellyttävää saatika ihastusta herättävää. 

Ymmärtänet varmaan, että hän ei mitenkään voi näyttää silti 45-vuotiaalta? Jos hän sinun mielestäsi näyttää tältä, kannattaa katsoa esim.  netistä ihmisiä, jotka oikeasti ovat sen 45. Eli siis nyt sulla todennäköisesti on väärä  käsitys siitä, miltä näyttää 45-vuotias ja näin ollen todennäköisesti esim. baarissakin voisit yllättyä, miten moni 30-35-vuotias onkin senikäinen eikä 45.

Mutta taidatkin olla se mies, joka taas kehui Jöbistä.

Omasta mielestäni TT on ulkoisesti ihan pirtsakka punapää, jossa ei ole mitään vikaa. Erityisesti tämä moninaisten vikojen tuominen esille on pistänyt täällä silmään, kun vähintäänkin hän on täysin "tavallisen kaunis" ja normaali. Luonteesta en välittänyt, oli se roolia tai ei, mutta se on taas toinen juttu.

Pitipä oikein tarkistaa, niin Taru-Tiina on 23-vuotias. No, tunnen 20- ja 21-vuotiaita eikä omasta mielestäni ole mitenkään toiseen sukupolveen kuuluvan näköinen eli missään nimessä en arvausleikissä arvelisi, että hän voisi olla näiden äiti. Mutta ehkäpä joku sitten näkee hänessä joitain keski-ikäisen ihmisen piirteitä.

Vierailija
3370/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä Vilmaa mitä näkee Juusossa.

Mun mielestä Juuson ulkonäkö on komea ja miehekäs juurikin tuon näyttävän leuan ansiosta. Monella miehellä on mitätön luisu  leuka, joka ei ainakaan vakuuta. Päättäväisyys ja peräänantamattomuus näkyy juurikin leuasta. En mitään inhoa niin kuin olematonta leukaa.

Mä taas en voi sietää. Ei niin että olemattomistakaan leuoista pitäisin, mutta Juusosta tulee todella vahvat troglodyytti-vibat sekä ulkonäön että luonteen ja ulosannin suhteen. Ei vetoa meikäläiseen. Musta Atso on miehistä parhaimman näköinen.

Vierailija
3371/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun itse antaa valtakunnan teeveessä kaikella käytöksellään ymmärtää, että helposti lohkeaa ja seksin harratsaminen kenen kanssa tahansa on ihan vanhempienkin mielestä normihommaa niin turha alkaa jälkikäteen itkeä jossain kesksutelupalstoilla että eipäs sit olekaan näin. Munaa käteen vaan ja hyvää pääsiäistä!

Eli siis teitkö viime vuonna saman johtopäätöksen Minnasta kortsuleikin takia? Tai ylipäänsä kenestä tahansa, joka vaikkapa harrastaa seksiä telkkarissa? Jännittävä yleistys.

Siis onko TT sanonut tuolla, että seksin harrastaminen kenen kanssa tahansa on hänen vanhempien mielestään ihan ok? No mut toisaalta nehän on taas vanhempien mielipiteitä.

Fakta kai nyt kuitenkin on, että me emme voi tietää pätkän vertaa, mitä ihmiset puuhaavat normielämässä eikä se meille kuulukaan. Ja toisaalta ohhoh, naisetkin harrastavat viriiliä seksielämää. Jos tälle linjalle lähdettäisiin, niin voisin veikata, että tuo Meijukaan ei ole ihan eilisen teeren tyttö tällä saralla, mutta mitä ihmettä se meille kuuluu tai miksi siitä pitäisi jotenkin dissata.

Vierailija
3372/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tuolla monta sivua sitten ihmettelin, miksi tt:tä pidetään rumana. Hän taitaa ainoa, jolla ei ole ripsi/hiuspidennyksiä, paksuja pakkeleita eikä silareita tai ankkahuulia. Nämä teinikeskustelijat ilmeisesti pitävät kauniina ainostaan näitä tekomuovinaisia. Silloin kun minä olin nuori, kauniit naiset olivat juuri tuollaisia kuin tt. Kauas on tultu niistä ajoista näköjään. 

Vierailija
3373/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla iiron nykyinen tyttöystävä eikä pauliina. Ainakin instakuvat mätsää aika hyvin. Lisäksi sydän kommentteja puolin ja toisin. Mitä mieltä muut stalkkerit?

https://www.instagram.com/rebeccristina/?hl=fi

Vierailija
3374/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja eihän Lotalla ja Fannillakaan ole tekoripsiä ja kiloa meikkiä ja silti ovat ihan kivan näköisiä.

Ai ei ole tekoripsiä :'D NÄköjään porukalla ei ole mitään hajua, miltä näyttää oikeasti luonnollinen ihminen. 

Vierailija
3375/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Heti kun joku latoo oikeita faktoja tiskiin ja yrittää selittää, miten älytöntä tämä kohkaaminen on, syytetään aspergeriksi. 

juuri keskusteluun tullut

Vierailija
3376/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tuolla monta sivua sitten ihmettelin, miksi tt:tä pidetään rumana. Hän taitaa ainoa, jolla ei ole ripsi/hiuspidennyksiä, paksuja pakkeleita eikä silareita tai ankkahuulia. Nämä teinikeskustelijat ilmeisesti pitävät kauniina ainostaan näitä tekomuovinaisia. Silloin kun minä olin nuori, kauniit naiset olivat juuri tuollaisia kuin tt. Kauas on tultu niistä ajoista näköjään. 

Juuri tämän takia mäkin yritin tyrkyttää näitä syitä, koska tässä kauneuskäsityksessä on oltava jokin sukupolvikuilu ja oikeasti kiinnostaisi asia. Pitänee kysyä noilta omilta tutuilta perhepiiristä, että mikäs hänessä nyt tökkii, kun vastaukseksi eivät ehkä kehtaa kuitenkaan sanoa mitään "hv, se on vaan ruma". Oiskohan tuo hiusten värikin jo väärä  nykyään?

Vierailija
3377/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtänet varmaan, että hän ei mitenkään voi näyttää silti 45-vuotiaalta? Jos hän sinun mielestäsi näyttää tältä, kannattaa katsoa esim.  netistä ihmisiä, jotka oikeasti ovat sen 45. Eli siis nyt sulla todennäköisesti on väärä  käsitys siitä, miltä näyttää 45-vuotias ja näin ollen todennäköisesti esim. baarissakin voisit yllättyä, miten moni 30-35-vuotias onkin senikäinen eikä 45.

Mutta taidatkin olla se mies, joka taas kehui Jöbistä.

Omasta mielestäni TT on ulkoisesti ihan pirtsakka punapää, jossa ei ole mitään vikaa. Erityisesti tämä moninaisten vikojen tuominen esille on pistänyt täällä silmään, kun vähintäänkin hän on täysin "tavallisen kaunis" ja normaali. Luonteesta en välittänyt, oli se roolia tai ei, mutta se on taas toinen juttu.

Pitipä oikein tarkistaa, niin Taru-Tiina on 23-vuotias. No, tunnen 20- ja 21-vuotiaita eikä omasta mielestäni ole mitenkään toiseen sukupolveen kuuluvan näköinen eli missään nimessä en arvausleikissä arvelisi, että hän voisi olla näiden äiti. Mutta ehkäpä joku sitten näkee hänessä joitain keski-ikäisen ihmisen piirteitä.

ei vitttu sulla on joku asperger.

Itse asiassa ei ole edes lievää. Ehkä mulla on siis vain vanhuus, realismi ja kyseenalaistamisen halu.

Vierailija
3378/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia mäkin yritin tyrkyttää näitä syitä, koska tässä kauneuskäsityksessä on oltava jokin sukupolvikuilu ja oikeasti kiinnostaisi asia. Pitänee kysyä noilta omilta tutuilta perhepiiristä, että mikäs hänessä nyt tökkii, kun vastaukseksi eivät ehkä kehtaa kuitenkaan sanoa mitään "hv, se on vaan ruma". Oiskohan tuo hiusten värikin jo väärä  nykyään?

Juu, hiusten väristä voi olla montaa mieltä, mutta muuten en kertakaikkiaan tajua tätä meuhkaamista. Todellakin tämä kardashian-sukupolvi on niin hukassa siinä, miltä ihminen oikeasti näyttää. 

Vierailija
3379/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaa olla iiron nykyinen tyttöystävä eikä pauliina. Ainakin instakuvat mätsää aika hyvin. Lisäksi sydän kommentteja puolin ja toisin. Mitä mieltä muut stalkkerit?

Tuota en ole katsonut, mutta sen verran vaivauduin eilen katsomaan, että musta siinä sushikuvassa ei ollut Pauliinan kello. Jos olikin, vastaavia kelloja on ihmisillä lukuisia.

Vierailija
3380/6337 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytettä naamassa niin että riittää..