Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Jos toi että Iiro ja Pauliina olis kimpassa on totta,niin ei ihme Kurosen sanat kaikkien aikojen kaudesta. Mut millä ihmeellä Iiro saa Pauliinan lumoihinsa. Ei jymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instan perusteella Tia oli mukana tempparibileissä, itse en kyllä ainakaan haluaisi vastaavien kokemusten jälkeen bilettää Jonnan, Jannen ja muiden kanssa...
Ei sitä päästetty sisää
No en tiedä miten oli mutta esim näiden kommenttien perusteella näyttäis olleen menossa mukana https://www.instagram.com/p/BwAY7vcBz9D/
Mun mielestä taas kuulostaa siltä, että oli kans jossain (muualla) ja veti ittensä ihan päätyyn tequilalla. Ja tuo vastaus hälle jotenkin, että ja aamulla sai taas kiittää itseään kiittää, tms. on yleispätevä heitto. Jos olis ollu mukana, vastauksessa olis ehkä ollut, et oli silti siistii nähdä tms.
Saakohan Vilma tarpeeksi kehuja Juusolta? Juuso kyllä väittää, että huomioi Vilmaa, mutta tekeeköhän sen oikealla tavalla eli sellaisella, jota Vilma kaipaa? Itse olin joskus lukioikäisenä vähän samanlainen huomioh*ora ja se johtui osittain siitä, että silloinen poikaystävä ei kehunut riittävästi, varsinkaan ulkonäköä. Kehuja piti sitten yrittää kalastella muilta miehiltä, välillä epätoivoisestikin... Järkevämpää olisi tietysti ollut kertoa poikaystävälle, mistä koen jääväni paitsi.
Varmaan on tietysti niitäkin, joille ei riitä se, vaikka oma mies kuinka palvoisi, vaan huomiota halutaan kaikesta huolimatta useilta miehiltä. En kuitenkaan pidä itsestään selvänä, että Vilma kuuluisi tähän kategoriaan, vaikka todella huomionhakuinen onkin.
Kunpa pääsisi TT:n käsittelyyn... Huoh
Miksi Jöbis tuntuu olevan kovasti poikien suosiossa? On aika ”persoonallisen” näköinen eikä vaikuta miltään ruudinkeksijältä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jöbis tuntuu olevan kovasti poikien suosiossa? On aika ”persoonallisen” näköinen eikä vaikuta miltään ruudinkeksijältä.
Musta on sympaattinen, hauska ja tosi suloinen. Vaikuttaa kyllä ihan perusfiksulta mun mielestä, mutta en lähde arvioimaan pidemmälle kun ohjelmassa puhutaan aika kapeasta määrästä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Viime iltanuotiolla Jöbis sanoi,ettei tästä enää saa parisuhdetta kasaan tms. Kuitenkin itseä epäilyttää,että kaikesta huolimatta J&J olis yhdessä. Jöbis istuu uusimmassa kuvassa bemarin ratissa ja Juholla on bemari.. Outo yhteensattuma vai mikä lie..
Eri bemmi kuvia vertaamalla
Aijaa, mä olen pitänyt sitä koko ajan tosi kuumana naisena. Tämä siis heteronaisen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on sympaattinen, hauska ja tosi suloinen. Vaikuttaa kyllä ihan perusfiksulta mun mielestä, mutta en lähde arvioimaan pidemmälle kun ohjelmassa puhutaan aika kapeasta määrästä asioita.
Musta se on just sellainen herttainen tapaus, mistä miehet yleensä tykkää.
TT on toinen ääripää. En usko, että hirveän helposti löytyisi miestä joka siitä kiinnostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä veikkaan, että ei ole iso kynnys päästä. Se tumputtaa, jos jollekulle vaan kelpaa. Rima ei sillä tytöllä ole liian korkealla. Eikä voi ollakaan.
Niinku WTF. Mitenköhän sä tähän analyysiin päädyit?
Mä en ole vieläkään kuullut, mikä tämän hetken nuorison mielestä siinä TT:ssä on ulkoisesti vikana. Ei ole pitkät ruskeat/blondit hiukset, jotka kiharrettu, kuten kaikilla tusinateineillä? Ei pintaliitotyyliä? Ei boheemia tyyliä? Ei ripsienpidennyksiä, ei rakennekynsiä?
Jöbis ❤️🐰 pieni söpö taskuraketti.
Joku vertas aiemmin sen puhetta Sanna-Raipe Helmiseen, totta 😂😂 täällä (Tre) monet tosiaan puhuu tolleen hirveen nopeella tahdilla, itsellä kesti ainakin 5 vuotta oppia tajuamaan tollasta puhetapaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä veikkaan, että ei ole iso kynnys päästä. Se tumputtaa, jos jollekulle vaan kelpaa. Rima ei sillä tytöllä ole liian korkealla. Eikä voi ollakaan.
Mä en ole vieläkään kuullut, mikä tämän hetken nuorison mielestä siinä TT:ssä on ulkoisesti vikana. Ei ole pitkät ruskeat/blondit hiukset, jotka kiharrettu, kuten kaikilla tusinateineillä? Ei pintaliitotyyliä? Ei boheemia tyyliä? Ei ripsienpidennyksiä, ei rakennekynsiä?
Tai sitten sen luonne..
Iiro oli viime sunnuntaina kaivarissa jonku blondin naisen kanssa. En viittiny sen enempää kyylätä et vaikuttiko treffeiltä 😁
Iiro on kaamea niljake ja pelimies (erityisen yök se röhönauru sille Pauliina-kuvaukselle), mutta itse joko inhoisin sitä välittömästi TAI haksahtaisin siihen. Nuo rahalässytykset tosin vie pohjaa, mutta tietty röyhkeys siinä vois vedota. Jep, mulla on ongelmainen miesmaku vielä tälleen ihan vanhanakin, ja sitä tässä yritetäänkin työstää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sen luonne..
Ei. TT on saanut kuraa niskaan täällä koko ajan ulkonäöstään. Jo paljon ennen jotain wanna-be-Minna-runkkausta.
Vierailija kirjoitti:
Jöbis ❤️🐰 pieni söpö taskuraketti.
Joku vertas aiemmin sen puhetta Sanna-Raipe Helmiseen, totta 😂😂 täällä (Tre) monet tosiaan puhuu tolleen hirveen nopeella tahdilla, itsellä kesti ainakin 5 vuotta oppia tajuamaan tollasta puhetapaa...
Ei tuo ainakaan tamperelaista puhu yhtään. Oon itse paljasjalkainen, mutta en kyllä mitään nopeeta puhetapaakaan oo huomannut. Pikemminkin ihmisten yleisen hitauden vähän kaikessa. :D Pitääpä oikein kuunnella sitä. Juho muistaakseni puhuu tamperelaista välillä.
Lotta ja Paavo oli eilen Evelinan keikalla Wintissä. Ei näkyny Atsoa mut yhdessähän ne aivan varmasti on vieläkin, niin oletettavasti Atso ja Paavokin on tutustuneet toisiinsa eikä oo jääny kaunoja :)
Vierailija kirjoitti:
Lotta ja Paavo oli eilen Evelinan keikalla Wintissä. Ei näkyny Atsoa mut yhdessähän ne aivan varmasti on vieläkin, niin oletettavasti Atso ja Paavokin on tutustuneet toisiinsa eikä oo jääny kaunoja :)
Atso oli ainakin menossa tänä aamuna duuniin, joten siinä vois ainakin olla yksi syy miksei oo viitsinyt notkua baarissa.
Musta tuntuu että Lotta ja Atso tunsi Paavon jo etukäteen.
MInusta tuo Toni oli jotenkin kammottava olemukseltaan heti ensinäkemältä. Se tyyli kuinka ylpeästi hän kantaa itsensä ja ne silmät ovat jotenkin kylmät yms. Sitten luinkin hänen olleen pupillit laajana ja vetävän aineita? Niin ja olleen väkivaltainen. Minusta hänen olemuksessaan ei ole ollut koskaan mitään lutuista, vaan jotenkin karmaiseva olemukseltaan jo ensi esittelyissään..