Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Mua raivostuttaa toi porukan käytös! Itse voi koheltaa eikä näe siinä mitään pahaa, sitte jos toinen tekee samalla tavalla niin itketään että on joutunu petetyks. Toi "jöbis" on yks pahimmista, hakemalla hakee fyysisyyttä, ja ei näe siinä pahaa, kundikaveri tekee samaa ja se on väärin. Molemmat myös puhuvat toisistaan tyyliin että eivät usko yhteiseen juttuun. Lotta on niin epäluotettava kun olla voi, jotenkin tulee mieleen että olisi personallisuus häiriö. Kyllä muutaman viikon näpit täytyy pysyä erossa vieraista. Atso on luotettavan oloinen, ja vaikuttaa kiltiltä. Iiro ja meiju on ihan outo tapaus kokonaisuutena, en jaksa edes kommentoida, ehkä yrittävät olla tyylikäs julkkis pari, mutta viduiks män. Juuso taas tietää mitä alkoholi tekee, ja saattaa helposti alkaa kostoksi pelaamaan naisten kanssa, joten yrittää tosissaan olla ihmisiksi, arvostan että on valmis panostamaan suhteeseen, vaikka kyllä pientä heittäytymistä kaipais, on myös pettynyt kun vilma haluaa pitää hauskaa. Vilma taas on lievästi munan kipee, selvinpäin asiallinen, mutta humalassa rajat saattaa unohtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku muuten kertoa, mitä Atso vastasi, kun treffikumppani kysyi, että voisko tämä kuvitella olevansa isä parin vuoden päästä. Kuuntelin kohdan monta kertaa ja kuulin aina vaan "mä oon käyny intin", mutta koska treffikumppanin vastaus oli "oikeesti?!", tämä tuskin kuitenkaan oli kommentti. Ylipäänsä miten se nyt isyyteen liittyisi.
Eikö se just niin sanonut, että sit kun on intin käynyt? Kun se menee sinne nyt tänä kesänä. Ja toi oikeesti-vastaus oli varmaan ihmettelyä sille, että on valmis tosissaan jo niin nuorena perustamaan perheen.
Aa, eli se sanokin, että "sit kun oon käyny intin"! Joo siis mä kuulin tosiaan, että "mä oon käyny intin", ja ajattelin, että okei, kiitos knoppitiedosta, mutta miten se liittyy kysymykseen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku muuten kertoa, mitä Atso vastasi, kun treffikumppani kysyi, että voisko tämä kuvitella olevansa isä parin vuoden päästä. Kuuntelin kohdan monta kertaa ja kuulin aina vaan "mä oon käyny intin", mutta koska treffikumppanin vastaus oli "oikeesti?!", tämä tuskin kuitenkaan oli kommentti. Ylipäänsä miten se nyt isyyteen liittyisi.
Eikö se just niin sanonut, että sit kun on intin käynyt? Kun se menee sinne nyt tänä kesänä. Ja toi oikeesti-vastaus oli varmaan ihmettelyä sille, että on valmis tosissaan jo niin nuorena perustamaan perheen.
Aa, eli se sanokin, että "sit kun oon käyny intin"! Joo siis mä kuulin tosiaan, että "mä oon käyny intin", ja ajattelin, että okei, kiitos knoppitiedosta, mutta miten se liittyy kysymykseen. :D
Tuli tästä mieleen, että oliko se kakkoskausi, jolla oli Ida ja Roope parina. Ida oli kovasti sitä mieltä, että Roope on vasta pikkupoika, kun ei ole vielä käynyt inttiä. Selitti sille treffikumppanille ihan tosissaan, että Roopesta tulee mies intin jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Iiro ja meiju on ihan outo tapaus kokonaisuutena, en jaksa edes kommentoida, ehkä yrittävät olla tyylikäs julkkis pari, mutta viduiks män.
Joo siis mäkään en yksistään Iiroa syyttelisi. Nää on lähteneet selvästi ohjelmaan joltain ihme show-pohjalta. Toistaseksi homma on mennyt Iiron osalta just kuten ajattelin eli biletys, katumus ja sitten lopulta varmaan julistellaan taas rakkautta Meijulle. Kyllähän tässä jotain draaman kaarta haetaan. Jos nyt mietitään, että mitä Iiro varsinaisesti ohjelmassa on tehnyt, niin öh, aika vähän. Eli siis mistä varsinaisesti Meijun mökömökö alkoikaan - no siitä tietysti, kun eka video näytettiin, niin draama päälle liiottelemalla asioita. Eihän Iiro tuolla ole edes pussaillut kenenkään kanssa? Siinä Iiro on myös oikeassa, että Meijun puhetapa Iirosta on jo vähän turhankin inhottava, etenkin niille sinkkumiehille asioilla repostelu ja kärjistäminen on typerää.
Siinä Lotan videossa se sinkku-Jennan (?) lohkasu haaskalintu-TT:stä oli kyllä ihan hauska. :D
Tottakai tähänkin ohjelmaan haetaan leikkauksilla sellasta draaman kaarta, ja aina tehdään jotain asetelmaa katsojille. Toki tietysti ihmisten teot ja puheet on sitä mitä onkin, mut tiettyjä asioita korostamalla/pois jättämällä saadaan katsojalle se kuva mitä halutaan.
Siksi itse en ihan kirkkain silmin usko siihen ekaan mielikuvaan mikä kunkin parin suhteesta tulee.
Miten nuo varatut ei ikinä opi, et nuita näytettyjä videoita kannattaa katsoa vähän kriittisesti. Eikö ne hoksaa ollenkaan että tässä hakemalla haetaan jotain draamaa.
Etenkin nyt Juuson kohdalla tää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iiro ja meiju on ihan outo tapaus kokonaisuutena, en jaksa edes kommentoida, ehkä yrittävät olla tyylikäs julkkis pari, mutta viduiks män.
Joo siis mäkään en yksistään Iiroa syyttelisi. Nää on lähteneet selvästi ohjelmaan joltain ihme show-pohjalta. Toistaseksi homma on mennyt Iiron osalta just kuten ajattelin eli biletys, katumus ja sitten lopulta varmaan julistellaan taas rakkautta Meijulle. Kyllähän tässä jotain draaman kaarta haetaan. Jos nyt mietitään, että mitä Iiro varsinaisesti ohjelmassa on tehnyt, niin öh, aika vähän. Eli siis mistä varsinaisesti Meijun mökömökö alkoikaan - no siitä tietysti, kun eka video näytettiin, niin draama päälle liiottelemalla asioita. Eihän Iiro tuolla ole edes pussaillut kenenkään kanssa? Siinä Iiro on myös oikeassa, että Meijun puhetapa Iirosta on jo vähän turhankin inhottava, etenkin niille sinkkumiehille asioilla repostelu ja kärjistäminen on typerää.
Mitäs se Iiro heti ekana iltana sit tekikään; halaili, istui sylikkäin, silitteli, kihnutti koko ajan kiinni ja meni alastoman muijan kanssa sänkyyn. Kiva sun miehelle jos tällainen on ihan sallittua plus tietysti halventavat puheet susta vielä päälle. Mut jokainen valitsee parinsa ja millaisen käytöksen hyväksyy ja kun ei enää hyväksy, katoaa se kunnioitus ja arvostus aika saman tien. En paljon lähtis Meijua tuosta arvostelemaan enkä itse vastaavassa tilanteessa kumppaniani aikanaan ylistäisi.
Vierailija kirjoitti:
Joa treffit ei kiinnosta, olisi kivempi että ihmiset voisivat sanoa sen suoraan. Ettei tarvisi tässä ohjelmassa esittää kiinnostusta, jos sitä ei edes ole. Viime kaudella oli niin hölmöm kuuloista, kun Amanda Harkimo joutui sanomaa, että Sammy muka kiinnostaa. Simpsonhahmo-Sammy ei tainnut olla kyllä kenenkään mieleen
No johan mä ihmettelinkin, että miten hemmetissä Amanda muka oli kiinnostunut Sammysta :D Aivan eri tasoa ne kaksi. Ei ihmekään että Amandaa painostettiin osoittamaan kiinnostusta, ja täytyy sanoa että hyvin kyllä sitten veti roolinsa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo treffit ylipäänsä ole melko vaivaannuttavia. Harvempi varattu haluaa lähteä treffeille, eikä varmaan kovin moni sinkkukaan varsinaisesti kaipaa treffejä varatun kanssa. Jotenkin treffit ei oikein sovi, jos toinen on parisuhteessa... Ennen kuin joku tulee paasaamaan ohjelman luonteesta, niin ei se varmaan silti tapahdu niin, että jahas, nyt unohdan välittömästi olevani parisuhteessa ja alan deittailla kuin sinkku. Eikä pidäkään tapahtua. Housut jalassa ja jumala mielessä etc.
SPOILER:
.
.
Kännistä/darraista Tonia kävi kyllä sääliksi Meijun kanssa treffeillä. :D Toinen avautuu ja toisella puhe sattuu korviin eikä ymmärrä mitään, kun koittaa keskittyä siihen, että voisi edes jotenkin olla.
Heh, nyt kyllä tokavikassa jaksossa ihan selvästi liimattiin ja leikattiin palasia sieltä ja täältä yhteen, jotta yhdistelmistä tulisi mahdollisimman hassuja. ;) Viittaan mm. Juhoon. Jenina muuten kertoi myöhemmin väärin videon sisällön resortissa, ehkä täällä jo todettukin monta kertaa.
Meijun seksielämä olisi tullut tuotannon leikata pois. Ihmistä, joka osallistuu ohjelmaan, ei saa silti nöyryyttää, vaikka miten olisi mehukasta. Alkaa tulla tuossa kohdin jo vähän laki vastaan.
Mitä nöyryyttävää on naisen asemalla seksissä? Aika moni nainen tuohon suostuu. Omaan nöyryytykseenkö..?
Vierailija kirjoitti:
Juuso toitotti jossain videossaan, kun kysyttiin että miksi reagoi niin voimakkaasti, et kyllä se selviää teille aikanaan...
Jaahajaaha, mitähän tulossa :DD
Katsoin ihan uteliaisuuttani pienen pätkän tuota Q&A-videota ja aloin kyllä vähän epäillä Juuson älykkyyttä. Siis sehän vaikuttaa ihan lievästi kehitysvammmaiselta, enkä sano tätä pilkatakseni vaan todetakseni. Lisäksi iski niin vahva myötähäpeä, etten voinut katsoa enempää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tästä mieleen, että oliko se kakkoskausi, jolla oli Ida ja Roope parina. Ida oli kovasti sitä mieltä, että Roope on vasta pikkupoika, kun ei ole vielä käynyt inttiä. Selitti sille treffikumppanille ihan tosissaan, että Roopesta tulee mies intin jälkeen :D
Ja sitten roope tilitti iltanuotiolla, että kyllä hän on jo mies, kun on niin pitkään pelannut jääkiekkoa tmv. :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on taas outo logiikka jollakin. Iiro ja Juho, etenkin Juho, ovat molemmat aivan riman alituksia. Joidenkin mielestä on näköjään ok, että kun tyttöystävä on käyttäytynyt resortissa kuin enkeli, niin Juhon on aivan sallittua lähennellä Fannia, puristella tätä tisseistä, ehdotella tälle sänkyyn tulemista, vihjailla vahvasti haluavansa Jannin eikä tyttöystäväänsä, haukkua tyttöystäväänsä vttiupääksi ja kyvräksi, ja vain naureskella päälle katumuksenkin huumoriksi vääntäen.
Ja kun Iiron tyttöystävä ei ole tehnyt mitään väärää, niin Iiron on ok lähennellä Janinaa ja viittä muuta, mennä Janinan viereen nukkumaan ja pussailemaan, unohtaa Meiju täysin, törkeän käytöksen jälkeen loukkaantua siitä että loukkasi jotain, kehuskella kuinka mällää Meijuun minne sattuu...
Ja voi kauhistus, jos nainen tämän jälkeen erehtyy käyttäytymään kuin hänellä ei enää miestä olisikaan ja tuo ilmi inhonsa. Jo on törkeä, epäkiltti nainen!!11
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo treffit ylipäänsä ole melko vaivaannuttavia. Harvempi varattu haluaa lähteä treffeille, eikä varmaan kovin moni sinkkukaan varsinaisesti kaipaa treffejä varatun kanssa. Jotenkin treffit ei oikein sovi, jos toinen on parisuhteessa... Ennen kuin joku tulee paasaamaan ohjelman luonteesta, niin ei se varmaan silti tapahdu niin, että jahas, nyt unohdan välittömästi olevani parisuhteessa ja alan deittailla kuin sinkku. Eikä pidäkään tapahtua. Housut jalassa ja jumala mielessä etc.
SPOILER:
.
.
Kännistä/darraista Tonia kävi kyllä sääliksi Meijun kanssa treffeillä. :D Toinen avautuu ja toisella puhe sattuu korviin eikä ymmärrä mitään, kun koittaa keskittyä siihen, että voisi edes jotenkin olla.
Heh, nyt kyllä tokavikassa jaksossa ihan selvästi liimattiin ja leikattiin palasia sieltä ja täältä yhteen, jotta yhdistelmistä tulisi mahdollisimman hassuja. ;) Viittaan mm. Juhoon. Jenina muuten kertoi myöhemmin väärin videon sisällön resortissa, ehkä täällä jo todettukin monta kertaa.
Meijun seksielämä olisi tullut tuotannon leikata pois. Ihmistä, joka osallistuu ohjelmaan, ei saa silti nöyryyttää, vaikka miten olisi mehukasta. Alkaa tulla tuossa kohdin jo vähän laki vastaan.
Mitä nöyryyttävää on naisen asemalla seksissä? Aika moni nainen tuohon suostuu. Omaan nöyryytykseenkö..?
Mustaki Iiro nolasi ja nöyryytti tuossa lähinnä itseään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten roope tilitti iltanuotiolla, että kyllä hän on jo mies, kun on niin pitkään pelannut jääkiekkoa tmv. :DD
😂😂😂😂
Koittakaa nyt hyvät ihmiset tajuta, että jos tonne laitettais normaali pareja, ei mitään tapahtuisi. Olisi vaan leppoisaa shillailua ilman suuria sähellyksiä. Katsojia ei kiinnostaisi, katsojaluvut tippuisi, ja ohjelma lopetettais. Täällä palstalla oltais ihan kuumana kun mitään ei tapahdu, haukuttais ohjelman tyypit tylsiks, vaikka oikeesti ne olis just niitä kellä on selkäranka. Niin, eli tonne otetaan aivan tarkoituksella sellaset ketkä varmasti sekoilee, ja herättää keskustelua. Mut tää suomi versio on kyl jotenki ihan "paras", jengi on niin kännissä että hyvä kun sana tulee suusta, ja sit aamulla ollaan kun ei mitään. Jotenkin näkee koko ongelman juuren, viinan.. Selvinpäin ei tapahdu mitää, ja kännissä on lupa sekoilla ja pettää.
Vierailija kirjoitti:
Siinä Lotan videossa se sinkku-Jennan (?) lohkasu haaskalintu-TT:stä oli kyllä ihan hauska. :D
Itse en kyllä tajunnut tätä ollenkaan. Haaskalinnut syövät raatoja, eli jos sanoo "Alli on ihan haaskalintuna Pertin kimpussa" niin sehän merkitsee sitä, että tämä kohde eli Pertti on se haaska, raato.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä tajunnut tätä ollenkaan. Haaskalinnut syövät raatoja, eli jos sanoo "Alli on ihan haaskalintuna Pertin kimpussa" niin sehän merkitsee sitä, että tämä kohde eli Pertti on se haaska, raato.
Minäki tätä ihmettelin, et melko erikoinen tokaisu tuohon väliin. Vaikka en kyllä täysin tiiä mitä se tuolla kommentilla ajo takaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se Iiro heti ekana iltana sit tekikään; halaili, istui sylikkäin, silitteli, kihnutti koko ajan kiinni ja meni alastoman muijan kanssa sänkyyn. Kiva sun miehelle jos tällainen on ihan sallittua plus tietysti halventavat puheet susta vielä päälle. Mut jokainen valitsee parinsa ja millaisen käytöksen hyväksyy ja kun ei enää hyväksy, katoaa se kunnioitus ja arvostus aika saman tien. En paljon lähtis Meijua tuosta arvostelemaan enkä itse vastaavassa tilanteessa kumppaniani aikanaan ylistäisi.
En ole parisuhteessa, eikä se tähän edes liity mitään, mutta jos tollaseen lääppimisohjelmaan lähtisin, en ehkä kuitenkaan vielä eroaisi silittämisen perusteella. Veikkaan, että Iiron olemus ei ole tullut Meijulle kuitenkaan yllätyksenä. Meni alastoman "muijan" kanssa sänkyyn? Mikäs tää juttu oli?
Mitä taas näihin puheisiin tulee, niin noh, mä vähän luulen, että äijäin saunailloissa puhutaan enemmän kuin naiset haluavat edes tietää.
Nuo vaikuttaa nimenomaan sellaisille jotka on vielä sielä kaapissa eikä hetkeen oo tulossa sieltä. En uskokkaan että joku julkihomo menis ohjelmaan mutta tollanen joka ei itellekkää vielä oo myöntänyt asiaa voi hyvinkin mennä.