Opettakaa aloittavalle kassatädille tupakkaslangia
Minä 25v jännitän eniten uudessa kassatyössäni sitä, osaanko tunnistaa mitä tupakkamerkkiä ja laatua asiakas milloinkin tarkoittaa.
Eli.. millä nimillä mitäkin merkkiä kutsutaan? Jne.. pelastakaa pulasta! Voin kuvitella sen silmien pyörityksen asiakkaiden puolesta, kun joudun kyselemään että mikäs se oikea nimi onkaan?
Kommentit (65)
Itse tenttaan uusia kassatyttöjä kyselemällä olemattomien savukkeiden perään. Huvittavaa kun paniikissa soitetaan myymäläpäällikkö paikalle etsimään punaista Belmontia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun en itse tupakoi niin en yhtään tunnista mitä tarkoitat, kerrotko tarkemmin että löydän oikean." Ystävällisen hymyn kanssa. Jos joku tuosta pottuuntuu, niin tiedät että ei tosiaan ole sussa se vika.
Kiitos. Tunnen itseni vain tosi epäcooliksi kun en näitä tiedä :/
Tiedätkö mikä on epäcoolia? Savulta haiseminen, tupakan värjäämät hampaat, tupakkayskä ja keuhkoahtaumatauti. Että elä häpeä, olet varmasti oikein hyvä kassatäti. :)
Aloitus on vuodelta 2018, joten eiköhän ap ole jo tässä kolmessa vuodessa oppinut myymään tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse tenttaan uusia kassatyttöjä kyselemällä olemattomien savukkeiden perään. Huvittavaa kun paniikissa soitetaan myymäläpäällikkö paikalle etsimään punaista Belmontia.
Et oo koskaan tehny noin.
Mä oon myös ihan hukassa tupakoiden kanssa, alotin työt ekaa kertaa kassalla eikä tupakkatuotteisiin ole mitään opastusta. Sit pitää asiakkailta kysyä, että onko se tämmönen, ai ei.. entäs tää?
Tiedätkö mikä on epäcoolia? Savulta haiseminen, tupakan värjäämät hampaat, tupakkayskä ja keuhkoahtaumatauti. Että elä häpeä, olet varmasti oikein hyvä kassatäti. :)