Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et päivittele Facebookia ja

Vierailija
28.04.2018 |

et ole muutenkaan aktiivinen, niin miksi olet siellä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelun takia. Saan sieltä opiskeluihin liittyvää tietoa ja vinkkejä.

Vierailija
2/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppis-ryhmien vuoksi, ja muutaman harrastus-ryhmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yhteyttä chatin kautta vanhoihin ystäviin ja sukulaisiin. En käy keskustelua sukulaisten kanssa fb:n seinällä

Vierailija
4/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle se tieto millään tavalla.

Vierailija
5/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut sellainen Facebook-käyttäjä, joka hamuaisi kaverilistoilleen kaikki mahdolliset kontaktit vanhoista koulukavereista niihin tyyppeihin, joiden kanssa oli samassa työpaikassa päivän. Olen ollut lähinnä huvittunut, jos esimerkiksi joku pikkusiskoni yläasteaikainen miespuolinen koulukaveri on lähettänyt minulle kaveripyynnön. Silti kaverilistallani on aika paljon tyyppejä, joiden kanssa en ilman Facebookia olisi varmaan missään tekemisissä. He ovat niitä, joiden kanssa vaihdetaan synttärionnittelut ja joiden kanssa vastavuoroisesti peukutetaan tärkeitä elämäntapahtumia. Mukavia tyyppejä, mutta sellaisia, jotka ovat tuttuja, eivät ystäviä. Siksi tuntuukin vähän oudolta, että vierailen monta kertaa päivässä Facebookissa sen vuoksi, että pystyn lukemaan, mitä nämä tyypit ovat päivän aikana puuhailleet.

Kuten ihan oikeassakin elämässä, Facebook-kavereissani on tietysti myös niitä tyyppejä, joiden päivitykset aiheuttavat kielteisiä tunteita. Jos arvot ja asenteet eivät kohtaa millään tasolla, mitä järkeä on ylläpitää virtuaaliyhteyttä, joka ei anna kummallekaan osapuolelle yhtään mitään? Toistaiseksi olen kuitenkin tyytynyt Unfollow-nappulan käyttöön, sillä kaverilistalta poistaminen tuntuu jotenkin niin tylyltä ratkaisulta.

Vierailija
6/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato ap heti löyty monta syytä miksi kaikki ei toimi niinkuin sinä. Eikä se et ei kommentoi julkisesti tarkoita sitä, että ois siellä vaan sen takia et haluaa stalkata. Mutta sitähän sä narsistisessa mielessäs halusit kuvitella et ne on siellä vaan stalkkaamisen takia

Vierailija
7/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurailen tuttuja juttuja. Enimmäkseen äitini takia. Itse en sinne postaa mitään ahdistuksen ja nolouden takia kun kaikki menee muiden etusivuille... En ole vaihtanut profiilikuvaani viiteen vuoteen sen takia, pitäisi varmaan

Vierailija
8/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina niin hupaisaa kun jotakuta tämä asia häiritsee.

Noh, mä seuraan paria ryhmää ja osallistun niissä harvakseltaan. Lisäksi seuraan paria tiettyyn aiheeseen keskittynyttä uutissivustoa. Tai siis nämä on ne miksi en sieltä ole lähtenyt.

Eli en stalkkaa sua, älä huoli. Ei mua kiinnosta.

Vierailija
9/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan tyttärellesi, että on ihan normaalia pitää itseään hyvänä ja kuuluu yhtenä osana ihmisen seksuaalisuutta. Et ole tehnyt mitään väärää ja itseään saa tutkia ja saa tutustua omaan kehoonsa, se on osa itsensä rakastamista ja jokainen tekee sitä. Ei sun tarvitse tuntea siitä häpeää tai nolostua siitä, että välität itsestäs. Mistä sun tyttäresi muuten tietäisi, mikä joskus seksissä tuntuu hyvältä, mikä tuottaa mielihyvää. Älä sä ainakaan ala nolostella ja tuntea häpeetä, saat aiheutettua vaan painetta tyttärellesi ja se tuo ongelmia myös myöhemmin. Nyt avointa keskustelua rennoissa merkeissä. Mutta, ne mitä alapähänsä laittaa pitäis olla todella puhtaita, ettei tule tulehduksia, kuten esim. hiusharja. Ei tossa ole mitää väärää, itsestään täytyy saada nauttia joillekkin tuo on rentoutumis keino .

Vierailija
10/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi sinänsä ihan fiksu tuttava on aidosti sitä mieltä, että fb:ssa olevat ei aktiiviset päivittelijät ovat outoja stalkkereita. Hah, ihan vapaasti saa niin ajatella. Itse liityin sinne n. 10v. sitten, kun lähdin ulkomaille opiskelemaan ja sitä kautta helpompi kertoa kuulumisia perheelle ja kavereille. Sittemmin tullut liityttyä muutamiin harrastus- ja kirppisryhmään. Ei paljoa tyhjänpäiväinen päivittely enää kiinnosta.

Vierailija
11/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelen ihmisten kanssa Facebookin messengerissä. Mulla ei ole mitään WhatsAppia tai muita nykyajan viestimiä, mutta fb-viestejä vaihtelen ystävieni kanssa aamusta iltaan. Ja lueskelen kyllä päivittäin ihmisten päivityksiä, en vaan koe tarvetta päivitellä sinne omia juttujani. Mutta tuon messengerin takia siellä pääasiassa olen joo.

Vierailija
12/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot vaan tyttärellesi, että on ihan normaalia pitää itseään hyvänä ja kuuluu yhtenä osana ihmisen seksuaalisuutta. Et ole tehnyt mitään väärää ja itseään saa tutkia ja saa tutustua omaan kehoonsa, se on osa itsensä rakastamista ja jokainen tekee sitä. Ei sun tarvitse tuntea siitä häpeää tai nolostua siitä, että välität itsestäs. Mistä sun tyttäresi muuten tietäisi, mikä joskus seksissä tuntuu hyvältä, mikä tuottaa mielihyvää. Älä sä ainakaan ala nolostella ja tuntea häpeetä, saat aiheutettua vaan painetta tyttärellesi ja se tuo ongelmia myös myöhemmin. Nyt avointa keskustelua rennoissa merkeissä. Mutta, ne mitä alapähänsä laittaa pitäis olla todella puhtaita, ettei tule tulehduksia, kuten esim. hiusharja. Ei tossa ole mitää väärää, itsestään täytyy saada nauttia joillekkin tuo on rentoutumis keino .

Himpun verran välilehden vierestä, melkein kumminkin. Mut helppo kumminkin copypastaa.

Vierailija
13/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaan sua ja käytän hyväksi tietojani!

No ei, juttelen läheisten kanssa päivittäin yksityisesti, pidän tuttavat edes jollain tapaa elämässäni, tykkäilen asioista ja yhteisöistä, seuraan kiinnostavia asioita... Päivitän kyllä muutaman kerran vuodessa, sen aktiivisempi en ole koskaan ollut. Olen aika itsekriittinen, en usko että kaikki asiani kiinnostaa muita. Face ei tunnu itselleni luontevalta ilmaisukanavalta.

Vierailija
14/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on facebook? Joskus kuullu. mitä siellä tehään?

Vierailija
15/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun elämässä ei tapahdu mitää mitä voisin jakaa.

Vierailija
16/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin faceen alunperin sen takia kun vuosia sitten urheiluseuramme järjesti nuorten leirin ja kaikki suunnittelu ja keskustelu käytiin siellä samoin kuin tiedon jakokin. Olen muutamassa harrastusryhmässä aktiivinen. En ole hyväksynyt yhtään ystävää enkä seuraa yhtäkään henkilöä ja olen piilottanut profiilini mahdollisimman hyvin. Nykyisin kyllä monien porukoiden tiedotus ja keskustelu on siirtynyt whatsappiin.

Vierailija
17/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan Farmvilleä tietysti.

Vierailija
18/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siellä sen takia, että minun nimelläni ollutta "lokeroa" ei ollut kukaan vielä varannut ja sain sen omakseni!

Vierailija
19/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua jakaa todellisia tuntojani kuin harvoille ja valituille enkä jaksa sitä jee mulla on näin ihana elämä jeejee -menoa. Olen siellä myös harrastusryhmien ja joidenkin sivustojen seuraamisen vuoksi.

Vierailija
20/26 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska päivitysten huomionhakuisuus ärsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän